Maar de laatste dagen overdrijft ze wel heel erg

Ze lijkt wel een pup af en toe. Ze daagt Danouk steeds nu een paar keer per dag uit, wil met ons spelen en daagt ons dan ook uit
 Ze springt weer op als we binnen komen, terwijl ik haar dit toch echt al 12 jaar geleden heb afgeleerd
 Ze springt weer op als we binnen komen, terwijl ik haar dit toch echt al 12 jaar geleden heb afgeleerd  Als je met haar speelt, dan krijgt ze af en toe zelfs de dolle "vijf".
 Als je met haar speelt, dan krijgt ze af en toe zelfs de dolle "vijf". Tussendoor is ze wel echt gewoon bejaard hoor; heel veel slapen, het rondje om dat is echt sjokken en ze staat niet meer heel stevig op de pootjes (omvallen doet ze gelukkig niet!). Maar in het bos heeft ze gewoon een net tempo en lopen we zo'n 20 minuten.
Ik vraag me wel eens af wat dit nu is, zou ze zich gewoon echt goed voelen of een vorm van dementie of is dit een opleving..? Hoe dan ook, de dame heeft een paar hele goede dagen en daar genieten wij volop van
 Iedere dag dat ze geniet, is er weer eentje en die zijn heel dierbaar.
 Iedere dag dat ze geniet, is er weer eentje en die zijn heel dierbaar.

Danouk en
 Danouk en  Sanna
 Sanna
 Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
  Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014) Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
  Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014

Marron R.I.P
 Marron R.I.P

Cooper; Rembrandt 18-6-2008
 Cooper; Rembrandt 18-6-2008