Ik lag vannacht heerlijk te slapen toen ik ineens opgeschrikt werd door stemmen. Wij hadden het raam openstaan dus ik dacht dat het van buiten kwam. Dus ik buiten gekeken en geluisterd, nee het kwam toch echt van beneden. Ik voelde echt mijn hart in mijn keel bonken..
Ik heb direct de honkbalknuppel uit de kast gehaald en gewapend naar beneden geslopen. Halverwege de trap wist ik het zeker, ik hoorde zachtjes stemmen komen vanuit de kamer. Dus ben ik heel zachtjes naar de deur gelopen. Ik gooide met een flinke haal de deur open en stond direct in de aanslag om iedereen die op me af zou komen neer te halen. Maar... niemand te zien.
Wat ik wel zag was een hond die prins heerlijk op mijn bank lag met zijn voet op de afstandbediening die naar een 18+ programma aan het kijken was.......

Dussss.. voortaan vergeet ik nooit meer om de afstandbediening op de kast te leggen. Ik heb hierna bijna niet meer kunnen slapen, ik stond te shaken van de adrenaline. (en mn partner lag nog heerlijk door te ronken op bed

)

Bob, Take a chance of the Music forest. 02-03-2011

Bram, Beautiful Balou, van het Florijntje 07-08-2015