(Let niet op de tuin,die moet nog zomerklaar gemaakt worden

floor schreef: Wat een stel gezellige honden heb je.
Keek even naar de leeftijden van je doggies. Ook bij jullie is er een groot leeftijd verschil.![]()
Alvast gefeliciteerd met je Knabbel of is het Babbel, overmorgen.

Er zijn hele gezellige momenten in huis met de twee.Joyce schreef:floor schreef: Wat een stel gezellige honden heb je.
Keek even naar de leeftijden van je doggies. Ook bij jullie is er een groot leeftijd verschil.![]()
hahaha moest ff lachen.ze heten Bailey en Bandit![]()
Bailey word dinsdag 11
Ja,lief hoor saampjes,Bandit past zich helemaal aan,aan het tempo van Bailey.Dus heb 2 honden aan de riem die achter me lopen i.p.v vooruitslepen![]()
Denk dat Bandit van nature een hele rustige hond is en zich daarom ook erg makkelijk aanpast
Drukke honden in het bos die hardhandig en ruw zijn moet hij niks van hebben,dan vliegt hij weer gauw terug naar mij![]()
Maar spelen die honden ook rustig dan krijgt ie de gekke 5 minuten en slooft zich dan helemaal uit,hihi
Hoe bevalt het leeftijds verschil bij jullie?

oohhhBailey ook alweer bijna 11 jaarJoyce schreef:floor schreef: Wat een stel gezellige honden heb je.
hahaha moest ff lachen.ze heten Bailey en Bandit![]()
Bailey word dinsdag 11
Ja,lief hoor saampjes,Bandit past zich helemaal aan,aan het tempo van Bailey.Dus heb 2 honden aan de riem die achter me lopen i.p.v vooruitslepen![]()
Denk dat Bandit van nature een hele rustige hond is en zich daarom ook erg makkelijk aanpast
Drukke honden in het bos die hardhandig en ruw zijn moet hij niks van hebben,dan vliegt hij weer gauw terug naar mij![]()
Maar spelen die honden ook rustig dan krijgt ie de gekke 5 minuten en slooft zich dan helemaal uit,hihi
Hoe bevalt het leeftijds verschil bij jullie?