Dag allen!
In februari is Maika voor het eerst loops geweest. Geen bijzonderheden, netjes 3 weken en een opgezette vulva en grotere tepels.
De vulva is weer bijgetrokken, maar de tepels lijken alleen nog maar groter te zijn geworden te zijn gaan hangen. Nu heeft ze echt een hangbuikje gekregen met grote tepels, terwijl ze nog evenveel beweegt als eerst en verder ook niet is aangekomen. Verder heeft ze geen symptomen van schijnzwangerschap, ik voel geen bulten en ze gedraagt zich exact zoals altijd. Ik dacht dat het weg zou trekken, maar inmiddels heeft ze dit al een aantal weken en is het zeker niet minder geworden.
Bekend verhaal? Enig idee of het ergens aan te wijten is en of ik er iets aan kan/zou moeten doen? Ze heeft echt hangtietjes gekregen terwijl terwijl ze net een jaar is en goed fit! Ik ben niet echt bezorgd, maar vind het wel opvallend en dacht dat ik eens hier zou vragen of t bekend voorkomt en hoe dat afliep:)
labrador x hangbuikzwijntje?
-
Fleures
- Middelgrote hondenneus

labrador x hangbuikzwijntje?
-
KimenBart
- Kleine hondenneus

Re: labrador x hangbuikzwijntje?
Ik zou me niet ongerust maken hoor. Bo heeft echt langere tijd grote tietjes gehad. Dit is vanzelf overgegaan 
- Romke
- Grote hondenneus

Toch schijndrachtig, ook al heeft ze verder geen symptomen.
Goed in de gaten houden, kan heel snel overgaan in een melkklierontsteking.
Dagelijks voelen of de tepels niet verder verdikken en warm aanvoelen.
Goed in de gaten houden, kan heel snel overgaan in een melkklierontsteking.
Dagelijks voelen of de tepels niet verder verdikken en warm aanvoelen.
-
Daan1973
- Snuffelneus

Hoi,
ik heb hier ook een teef van een jaar die na de loopsheid hang tietjes heeft gekregen, geen schijnzwangerschap, en inmiddels zit de 2 de loopsheid eraan te komen...maar het is nooit meer weggegaan!!
Opzicht kan het geen kwaad, maar vind het zelf niet zn mooi gezicht, alsof ze al vele nesten pups heeft gehad
ik hoop alleen dat het niet bij elke loopsheid erger wordt!!
ik heb hier ook een teef van een jaar die na de loopsheid hang tietjes heeft gekregen, geen schijnzwangerschap, en inmiddels zit de 2 de loopsheid eraan te komen...maar het is nooit meer weggegaan!!
Opzicht kan het geen kwaad, maar vind het zelf niet zn mooi gezicht, alsof ze al vele nesten pups heeft gehad
ik hoop alleen dat het niet bij elke loopsheid erger wordt!!