Als ik met de borstel aankom dan gaat ie al klaar staan en ligt heerlijk te knorren als ik bezig ben. In de nek en bij de staart rekt ie zich helemaal uit en ligt zijn achterpoot in de lucht mee te krabben. Als ik dan bij de staart ben gaat het allemaal goed tot ik de borstel daar tegen de haren instrijk

dan gaat ie helemaal los
 dan gaat ie helemaal los   Ik moet dit wel buiten doen anders breekt ie de tent af
  Ik moet dit wel buiten doen anders breekt ie de tent af   Hij ligt gestrekt op z'n rug, draait zich op de een of andere manier vliegensvlug en staat ineens blaffend in de speelstand voor me en krijgt dan zijn gekke 5 minuten en begint als een dolle te rauzen en uit te dagen. Hij komt daarna meteen weer bij me liggen voor meer en zodra de borstel bij zijn staart weer tegen de haren instrijkt gaat ie weer
 Hij ligt gestrekt op z'n rug, draait zich op de een of andere manier vliegensvlug en staat ineens blaffend in de speelstand voor me en krijgt dan zijn gekke 5 minuten en begint als een dolle te rauzen en uit te dagen. Hij komt daarna meteen weer bij me liggen voor meer en zodra de borstel bij zijn staart weer tegen de haren instrijkt gaat ie weer   dat doet ie dan een keer of 3-4 en dan is het goed en ligt ie alleen nog te knorren, ook als ik dan tegen de haren instrijk is het goed
 dat doet ie dan een keer of 3-4 en dan is het goed en ligt ie alleen nog te knorren, ook als ik dan tegen de haren instrijk is het goed  
 Koekwauzen dus

Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017
 Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017 Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012
 Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012 Cooper; Rembrandt 18-6-2008
 Cooper; Rembrandt 18-6-2008