Een tijdje geleden heb ik mezelf hier voorgesteld, we zouden een puppy krijgen genaamd Miles. Inmiddels woont hij al weer een aantal weekjes bij ons. Helaas kon ik hem nu pas voorstellen hier omdat het me maar niet lukte de foto's er bij te zetten ( ik hoop nu dus dat dit wel lukt !)
Miles From The Gundog Farm is een enorm lieve schattige knappe en slimme puppy ( ik ben natuurlijk bevooroordeeld
Hij is gefokt in de werklijnen en dat is echt te merken, echt verbazend wat zo'n klein hondje al allemaal kan en hoe snel hij alles oppikt! we hebben hem mogen ophalen toen hij 7 weken was, inmiddels is hij nu 12 weken.
Hij komt van hele lieve mensen, Leon en Marjolein Akkerman, zelf ook actieve voorjagers.
Omdat het voorjagen voor ons iets helemaal nieuws is, en we hier heel enthousiast over zijn geworden door de verhalen en honden van de fokkers zijn we nu ook een puppjachttraining met Miles aan het volgen bij Jose Huisman. Echt super leuk hoed dat gaat. Zoals jullie snappen zijn mijn vriend en ik helemaal verliefd op Miles, ik hoop dat jullie hem ook leuk vinden.
hier onder een aantal foto's van mn knapperd!
7 weken ( tijdens de puppytest)

9 weken

stoute dingen doen

foto's van nu volgen snel, maar deze moet ik nog op de laptop zetten.
berichtjes zijn altijd leuk!

Wood Fen Moos °23-03-2013