geschrokken

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
kristies
Speurneus
Speurneus
Berichten: 6143
Lid geworden op: 12/10/06 17:04

Re: geschrokken

Ongelezen berichtdoor kristies » 14/10/14 10:54

Ja ik heb ook al gezegt: " ik neem het u hond niet kwalijk en ik was ook niet boos om wat er gebeurd was.. kan gebeuren. Vervelend, maar het is niet anders" " Maar het feit dat u het vertikt om het netjes op te lossen en beweerd dat ik lieg vind ik wel heel erg vervelend " Hij wilde me aan het einde van het gesprek een hand geven en vroeg of we OK waren.. heb hem wel een hand terug gegeven maar gezegt dat ik het zeer zeker niet OK vond. Maar toen ging ik huilen ( doe ik altijd als ik boos ben HEEEEEL irritant... ) en ben ik maar weggelopen. Mijn man heeft het gesprek afgemaakt..

Muiske
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Berichten: 792
Lid geworden op: 17/06/11 10:03
Locatie: Breda

Re: geschrokken

Ongelezen berichtdoor Muiske » 14/10/14 12:13

Oei, wat naar zeg. En wat een klootzak is die man. Eerst zielig doen over zijn hond omdat hij gebeten heeft en daarna de stoere vent uithangen en erover liegen.. Sommige mensen kun je soms echt wat aandoen. :(

Waar is dit gebeurd in Breda? Loop zelf ook veel met Bob in Breda en wil zo'n gast toch wel vermijden.
:bruinkopje: Bob, Take a chance of the Music forest. 02-03-2011
:blondkopje: Bram, Beautiful Balou, van het Florijntje 07-08-2015

kristies
Speurneus
Speurneus
Berichten: 6143
Lid geworden op: 12/10/06 17:04

Re: geschrokken

Ongelezen berichtdoor kristies » 14/10/14 12:40

tja ik vrees overal, want hij woont hier in de buurt, maar hij zei al dat hij hem ook regelmatig elders uitliet en dat hij dan altijd los liep en NOOIT problemen had veroorzaakt.
( overigens hoor ik ook van anderen dan het over het algemeen gewoon een lieve hond is en die man ook aardig.. ) maar goed nu laat hij zich wel even van zijn andere kant zien ..
net met Chester gelopen en merk dat ik gewoon bang ben hem tegen te komen niet zozeer vanwege die hond maar vanweg het gezeur eromheen BAH

Gebruikersavatar
rimanime
Speurneus
Speurneus
Berichten: 11652
Lid geworden op: 07/02/04 21:12
Locatie: zo'n 600 km boven Parijs

Re: geschrokken

Ongelezen berichtdoor rimanime » 14/10/14 18:02

Dat gevoel herken ik, maar ebt wel weer weg ( het tegenkomen)...,,, Dat er helder vocht uit de wond komt is niet erg. Dat reinigt.....Goed in de gaten houden en ook ik moet huilen als ik boos wordt....Zo irritant maar o zo menselijk :bloem:
Afbeelding

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

:zwartkopje: Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017
:blondkopje: Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012
:bruinkopje: Cooper; Rembrandt 18-6-2008


Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)

kristies
Speurneus
Speurneus
Berichten: 6143
Lid geworden op: 12/10/06 17:04

Re: geschrokken

Ongelezen berichtdoor kristies » 14/10/14 18:59

Het enige wat ik enigszins zorgelijk vind is dat het wondbed dus het gebied om de wond zelf erg dik is. Niet rood of warm maar wel dik. Dat was gisteren en eergisteren niet. Wel heeft hij een dikke kwab gevuld met vocht onder de wond, maar dat had de dierenarts al voorspelt.

De dierenarts vond het niet zorgelijk klinken overigens

sbientje
Speurneus
Speurneus
Berichten: 12669
Lid geworden op: 26/05/06 20:13
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: geschrokken

Ongelezen berichtdoor sbientje » 14/10/14 21:12

is echt een vrouwendingetje denk ik, huilen als je heel boos bent. Ik heb het zelf ook, en ik vind het zo irritant! Prive gaat het nog wel, maar zakelijk is het echt stom :)

arme chester, beter worden hoor jongen!!
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)

Lieske1977
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus
Berichten: 119
Lid geworden op: 06/09/13 16:32

Re: geschrokken

Ongelezen berichtdoor Lieske1977 » 16/10/14 10:14

Wat een verhaal, zeg. Ik mijd staffies ook als de ziekte. Hier in de buurt wonen er twee die al meerdere bijtincidenten op hun naam hebben staan. Ik loop er met alle liefde een blokje voor om, maar soms voorkom je niet dat je ze ineens tegen het lijf loopt. Brrr.

Hoe gaat het nu met Chester? Is het gebied om de wond nog steeds zo dik? Beterschap voor hem!
:bruinkopje: Bo, geb. 7 mei 2002, overleden 9 sept. 2013
:bruinkopje: Joy (Follow You Follow Me van het Oosterhuis), geb. 6 september 2013

kristies
Speurneus
Speurneus
Berichten: 6143
Lid geworden op: 12/10/06 17:04

Re: geschrokken

Ongelezen berichtdoor kristies » 17/10/14 17:09

vandaag terug naar da geweest op controle. Wondje is zo net dicht.
DA vertrouwde het nog niet helemaal vanwege de zwelling die er toch ook nog is.. dus een paar dagen langer antibiotica.. maar nu heeft hij daar sinds vanochtend ook onwijs diarree van.. :cry: morgen denk ik maar pro-biotica ook halen..


Terug naar “Belevenissen”