Ik met mn neus de hele kamer door en ik kwam uit bij Co ,snif snif maar nee hoor,hij rook lekker gewoon naar hond.
Toen kwam ik dichter bij Kyra,s kussen en ...ja hoor!
 de oorzaak! Bah zulk stinken en dat voor een dame dat kan zo niet!
  de oorzaak! Bah zulk stinken en dat voor een dame dat kan zo niet!Zal ik haar naar boven tillen,opperde mijn man. Maar Kyra staat smorgens al te jengelen onder aan de trap ,ze kan geen trap lopen,dat wil ik graag zo houden want ik wil liever niet dat ze straks zelf naar boven komt.Bovendien ,dat wassen is niet zo,n probleem ,maar dat uitschudden he!Mn mooie net nieuwe badkamer onder het bruine labradorhaar

Weetje wat we gedaan hebben?
 We zijn naar strand Nulde gegaan,naar het diepe stuk waar mensen ook hun bootje af laten gaan
 We zijn naar strand Nulde gegaan,naar het diepe stuk waar mensen ook hun bootje af laten gaan Kyra! Bal! en daar ging ze hoor: in de voorwas.
teruggekomen hebben we haar helemaal ingezeept met heerlijk ruikende PH neutrale shampoo (ook voor het milieu beter) en toen de bal weer ver weg gegooid : Apport !
Kwam ze aan hoor: helemaal blinkend schoon! even uitschudden en daarna met een groot badlaken lekker afgedroogd en in de auto naar huis,lekker opdrogen voor de kachel met een kluifbot.

en ze ruikt weer lekker hoor!
 en ze ruikt weer lekker hoor!Gelukkig maar dat ik Co niet ook ingezeept had trouwens want meneer vertikte het om te water te gaan,had ik mooi gestaan dan met een schuimende hond

Kyra (Of Faskally's Fauve)  31-12-2008
 Kyra (Of Faskally's Fauve)  31-12-2008

Floortje 25-04-2006
 Floortje 25-04-2006

Joep (Wise Tails Lucky Boy) 21-05-2012
 Joep (Wise Tails Lucky Boy) 21-05-2012

Beau (Quinten Beau van het Oosterhuis 24-12-2001-15-09-2015)
 Beau (Quinten Beau van het Oosterhuis 24-12-2001-15-09-2015) Kira 27-02-2002    0verleden op 24-12-2013
 Kira 27-02-2002    0verleden op 24-12-2013 goed idee, helaas zal ik hem niet gebruiken. Was voor Bommel ook een goede oplossing geweest
  goed idee, helaas zal ik hem niet gebruiken. Was voor Bommel ook een goede oplossing geweest