Vandaag is hij 8 weken en 6 dagen. En het gaat eigenlijk al heel goed. Hij is nog steeds bezig te wennen, en voelt zich het veiligst bij mij of mijn man en kinderen. Heel Langzaam durft hij steeds iets verder bij ons vandaan.
Ondankt al het voorwerk had ik hier eigenlijk geen rekening mee gehouden
 Ik dacht zorg dat zijn bench een fijn plekje wordt, dan wil hij daar wel in.
 Ik dacht zorg dat zijn bench een fijn plekje wordt, dan wil hij daar wel in.  Niet dus
  Niet dus  Hij gaat er wel uit zichzelf in, en vindt het ook een fijne plek, maar overdag slapen.......absoluut nog niet. Hij valt erin in slaap, maar na 10 minuten zoekt hij ons al weer op. Snachts slaapt hij er wel in, zelfs met het deurtje dicht. Dus dat gaat goed.
  Hij gaat er wel uit zichzelf in, en vindt het ook een fijne plek, maar overdag slapen.......absoluut nog niet. Hij valt erin in slaap, maar na 10 minuten zoekt hij ons al weer op. Snachts slaapt hij er wel in, zelfs met het deurtje dicht. Dus dat gaat goed.Eerst puppucursus heeft hij al gehad. En hij kan zijn eerste commando's ook al. Zit, Af, Poot, Kom, Rol. ZIndelijkheid gaat ook best goed, af en toe een plas in huis (maar meer mijn schuld, na het spelen vergeten direct naar buiten te zetten
 )
 )Lopen aan de lijn gaat ook al heel goed, alleen vindt hij het verschrikkelijk om een stukje te lopen......
Hoe lang duurde het bij jullie eer ze het wandelen een beetje leuk gingen vinden?

Dus hij doet het op het gras. Wordt dus wat om hem dat tzt af te leren begrijp ik
  Dus hij doet het op het gras. Wordt dus wat om hem dat tzt af te leren begrijp ik  als je maar 10 minuten mag lopen, heb je rondjes gauw allemaal gehad. Maar goed het gaat best goed. Hij moet waarschijnlijk gewoon gaan ervaren dat het echt wel leuk is
  als je maar 10 minuten mag lopen, heb je rondjes gauw allemaal gehad. Maar goed het gaat best goed. Hij moet waarschijnlijk gewoon gaan ervaren dat het echt wel leuk is  
  3:15 een plas gedaan, en toen stil tot 7:15
  3:15 een plas gedaan, en toen stil tot 7:15