En als ik zo naar Yunah kijk, is het gedrag dus echt precies hetzelfde als dat van Yentl. Ook er boven op duiken en altijd willen hebben, wat een ander heeft.
Alleen dat liggen rollen op haar rug, dat doet Yentl niet. Tenminste, niet buiten.

Hé wat leuk joh!carola schreef:Leuk filmpje hoor, en wat leuk om de bernisse weer ff te zien, heb er tenslotte 30 jaar gewoond, in Heenvliet en geervliet, en mijn zoon is er geboren, dus heerlijke nostalgie, onder het genot van twee spelende labjes

Grappig joh!Labje schreef:Leuk filmpje.![]()
En als ik zo naar Yunah kijk, is het gedrag dus echt precies hetzelfde als dat van Yentl. Ook er boven op duiken en altijd willen hebben, wat een ander heeft.
Alleen dat liggen rollen op haar rug, dat doet Yentl niet. Tenminste, niet buiten.

ik in Heenvlietesje schreef:hahaha ik komt der ook vandaan! Ik bent zellufs in Geervliet getrouwd![]()
Leuk filmpje!!!

Dit speeltje is officieel van Yari, maar eigenlijk gebruik ik em vooral als we met allebei de doggies naar een watertje gaan. Hij is super stevig. Gaat al 2.5 jaar mee.Dorette&Toosje schreef:2 leuke "zwiepstaartjes "bij elkaar. Krijgt de ander voor zijn verjaardag nou ook zo'n leuk speeltje??
En wat het commentaar betreft?![]()
Nee hoor, geintje, ik ben ook niet altijd even

Ja, vroeger hoorde dat er echt bij!!! Goeie herinneringen aan, maar ben sinds mijn 19e niet meer geweest, dus zeg maar sinds 1998 ofzo. Goh, Marielle het lijkt er steeds meer op dat wij elkaar in een "ver"yari schreef:@Esje en Carola: kwamen/komen jullie ook op de paardenmarkt in Heenvliet? En dan bedoel ik dat feest 's avonds vóórdat de paarden komen?

Hier nog één hoor........esje schreef:Ik heb trouwens nooit paarden gezien op de paardenmarkt...hoe vind je die?!![]()
![]()
Kwam er echt alleen maar voor het feest en de gezelligheid

Leuk om te horen joh!carola schreef:FF of topic, ik heb 30 jaar in Heenvliet gewoond, en dus 30 jaar paardenmarkt meegemaaktBij ons begon het feest altijd de vrijdag voor pinksteren, en we spaarden daar het hele jaar voor.We stonden de dag dat de paarden kwamen,s'morgens om 3 uur op, om te helpen met uitladen.Daarna verzorgden wij de paarden met water en hooi.
De paardenhandelaren zaten al vroeg in de kroeg, hun handjes te klappen met de handel in paarden. Ik stond altijd met een kraam van de dierenbescherming, en verkocht allerlei spullen voor het goed doel.
Het was een mooie goede oude tijd, en kijk er met veel plezier op terug.
Ben er twee jaar geleden nog geweest, omdat er nog vrienden van mij wonen.