Zon, Zee en Strand

Plaats hier leuke wandelplekken.
hellen

Zon, Zee en Strand

Ongelezen bericht door hellen »

Hallo,

Ik wil as zondag met Sam naar het strand. Iemand enig idee waar ik het beste heen kan gaan. Hij moet wel los kunnen lopen.
Djeeda

Ongelezen bericht door Djeeda »

Bij Bloemendaal heb je Parnassia, daar zijn honden toegestaan. Officieel niet los, maar bijna iedereen heeft zijn hond daar los lopen. En ergens bij Noordwijk mogen er ook honden op het strand.

Groetjes,
Carolina en een pootje van Djeeda
nelleke
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door nelleke »

Djeeda schreef:Bij Bloemendaal heb je Parnassia, daar zijn honden toegestaan. Officieel niet los, maar bijna iedereen heeft zijn hond daar los lopen. En ergens bij Noordwijk mogen er ook honden op het strand.

Groetjes,
Carolina en een pootje van Djeeda
Ja dat is een superplekje, zijn wij nu een keer of drie geweest. Rechtsaf voor de hondenliefhebbers. Ik wist niet eens dat ze daar officieel vast moesten. De keren dat wij er waren heb ik ook geen hond gezien die wel aangelijnd was. Ben je uitgeblust ff lekker bijkomen bij Parnassia, honden mogen ook gewoon mee naar binnen.
Groetjes Nelleke

Lori - Celori v.'t Wolmker 06-08-2005
Romi - Da Nelle v.'t Wolmker 30-06-2007
Ribbel - Old Changed Way's One of Us 14-10-2008
Cross - Old Changed Way's Crossroads 05-11-2009
Pleun - Old Changed Way's Experience 06-11-2009
Tairo - Old Changed Way's Inside Out 30-12-2011
Jodie - Old Changed Way's Listen to my Heart 16-09-2013
nelleke
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door nelleke »

Aan deze link heb je misschien ook iets.

http://www.hondenuitlaattips.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes Nelleke

Lori - Celori v.'t Wolmker 06-08-2005
Romi - Da Nelle v.'t Wolmker 30-06-2007
Ribbel - Old Changed Way's One of Us 14-10-2008
Cross - Old Changed Way's Crossroads 05-11-2009
Pleun - Old Changed Way's Experience 06-11-2009
Tairo - Old Changed Way's Inside Out 30-12-2011
Jodie - Old Changed Way's Listen to my Heart 16-09-2013
hellen

nelleke schreef:Aan deze link heb je misschien ook iets.

http://www.hondenuitlaattips.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Hier heb ik een heleboel aan. Dank je wel. Ga ff kijken wat voor mij het dichtste bij is en het leukste. Waarschijnlijk wordt het de maasvlakte. Sam is 2x op het strand geweest, maar alleen aan de lijn, dus kies ik wel voor het strand.
Bowy
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Bowy »

hier in den haag heb je op de fuutlaan een "honden" strand, hier zijn ze gewoon toegstaan mogen los en er lopen altijd veel andere labjes :D
Ingrid
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ingrid »

Bij Noordwijk heb je ook een hondenstrand.

http://www.labradorforum.nl/viewtopic.php?t=16394" onclick="window.open(this.href);return false; In de tweede post in dit topic staat een link naar een site met hondenstranden. ;)
Groetjes van Ingrid en lebbers van Trisha en Yasmine

Afbeelding
Brenda

Ongelezen bericht door Brenda »

http://www.beachend.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Ronald_en_Mariska

Ongelezen bericht door Ronald_en_Mariska »

Ik zie je dat je vlakbij woont (ik woon in Dordrecht). Wij zijn pas voor het eerst op het strand geweest met Boris, op Strand Slufter. De A15 uitrijden richting Rotterdam (gaat over in N15) en afslag Strand Slufter nemen. Ongeveer 50 km. Boris vond het in ieder geweldig:

Afbeelding

Afbeelding

Groetjes, Mariska
hellen

We zijn naar het strand van Monster geweest. Doe ik in ieder geval niet meer als het mooi weer is. Doordat het vrij druk was, was Sam heel druk en ontdeugend.

Volgende keer ook maar naar de Slufter.

Bedankt
Marit

Ongelezen bericht door Marit »

Ik ben gisteren op het strand bij Monster geweest. Mij bevalt het daar prima. Bij de strandopgang staat wel een groot bord met daarop de mededeling dat honden aangelijnd moeten zijn en dat de uitwerpselen opgeruimd moeten worden. Overigens zagen wij alle honden loslopen.
Goldy-Bintje

Ongelezen bericht door Goldy-Bintje »

Zover ik weet mogen honden op alle stranden aan de kust los lopen tussen 1 Okt. t/m 1 April/31 mei?. Daarna is het strand weer voor de badgasten en de huisjes bezitters.
Moon
carla zuidhoek

Ongelezen bericht door carla zuidhoek »

hoi,ja ik woon er natuurlijk vlak bij,maar Beach end,in Noordwijk is echt super leuk en gezellig!zo een mooi gezicht al die honden heerlijk los spelend en rennend met elkaar zalig en in de strand tent mag je hond dan lekker mee naar binnen je ontmoet altyd aardig hondenbezitters en je mag er het hele jaar door je hond er lekker los laten lopen zalig!kan niet wachtten todat ik er ook heen kan met Bink,Vlekkie vind het er geweldig!
CristeLenBuck

Ongelezen bericht door CristeLenBuck »

Hier nog een Noordwijk Fan! Vooral die poepzakjes vind ik ook super! Als je hond heeft gepoept op het strand hangen de poepzakjes klaar om het op te ruimen :lol:
Plaats reactie