Bernisse?
-
Anouk en Sem
-
rocky1
-
Pandora
- Speurneus

Wij gaan regelmatig naar de Bernisse, op verschillende plaatsen want wij krijgen daar jachttraining.
Bij Simonshaven, parkeerplaats voetbalvelden, is ook een leuk gebiedje om te wandelen. Er is daar ook een standje, ideaal om je hond te leren zwemmen.
Rendez-vous in de Bernisse? Wij willen ook wel mee!
Bij Simonshaven, parkeerplaats voetbalvelden, is ook een leuk gebiedje om te wandelen. Er is daar ook een standje, ideaal om je hond te leren zwemmen.
Rendez-vous in de Bernisse? Wij willen ook wel mee!
Groetjes van Brigitte & Zoo

Bedankt Marjolein, hij is top!

Bedankt Marjolein, hij is top!
-
rocky1
-
jacq
Ik wil ook mee is tenminste eens in de buurt en wanneer nou gilmaar hoor.Mij maakt het niet uit op een zaterdag of zondag om een uur of 1 a 2.Alleen zaterdag de 27 ste niet heeft me dochter een paardrijwedstrijd.Maar 20 21 januari en 4 februari 10 en 11 februari dat kan allemaal.Dus kom maar op ik heb er zin in.
-
Marian
Het ligt eraan wanneer, maar ik zou met Lois ook wel mee willen.jacq schreef:Ik wil ook mee is tenminste eens in de buurt en wanneer nou gilmaar hoor.Mij maakt het niet uit op een zaterdag of zondag om een uur of 1 a 2.Alleen zaterdag de 27 ste niet heeft me dochter een paardrijwedstrijd.Maar 20 21 januari en 4 februari 10 en 11 februari dat kan allemaal.Dus kom maar op ik heb er zin in.
Ik weet alleen niet of Esther (die deze topic heeft geopend) haar hoofd er nu naar staat om een forumwandeling te doen (zie haar andere topic http://www.labradorforum.nl/viewtopic.php?t=26603" onclick="window.open(this.href);return false;)
-
jacq
Ja ik heb het ook gelezen.Erg vervelend maar misschien vind ze het juist wel fijn om er ff tussenuit te zijn.Maar anders organiseer iemand anders het toch.Ik heb al wat datas gegeven dus als jullie nou zeggen wat beter is de zaterdag of de zondag dan kunnen we er wat mee.Marian schreef:Het ligt eraan wanneer, maar ik zou met Lois ook wel mee willen.jacq schreef:Ik wil ook mee is tenminste eens in de buurt en wanneer nou gilmaar hoor.Mij maakt het niet uit op een zaterdag of zondag om een uur of 1 a 2.Alleen zaterdag de 27 ste niet heeft me dochter een paardrijwedstrijd.Maar 20 21 januari en 4 februari 10 en 11 februari dat kan allemaal.Dus kom maar op ik heb er zin in.
Ik weet alleen niet of Esther (die deze topic heeft geopend) haar hoofd er nu naar staat om een forumwandeling te doen (zie haar andere topic http://www.labradorforum.nl/viewtopic.php?t=26603" onclick="window.open(this.href);return false;)
-
esje
-
jacq
-
esje