Bernisse?

Plaats hier leuke wandelplekken.
Anouk en Sem

Ongelezen bericht door Anouk en Sem »

Ik ben wel eens in de buurt maar meestal niet met hondje... maar ik kom zeker nog eens langs, kunnen de binkies spelen!!!
rocky1

Ongelezen bericht door rocky1 »

Lijk me erg leuk om toch in de Bernisse een route te maken. Weet dat de uitlaatservices "Time Out"daar doordeweek ook vaak een ronde maakt. En het maakt niet uit waar je in de Bernisse begint maar je kan altijd een eindje lopen en zwemmen!

Misschien een oproepje plaatsen?
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

Wij gaan regelmatig naar de Bernisse, op verschillende plaatsen want wij krijgen daar jachttraining.
Bij Simonshaven, parkeerplaats voetbalvelden, is ook een leuk gebiedje om te wandelen. Er is daar ook een standje, ideaal om je hond te leren zwemmen.
Rendez-vous in de Bernisse? Wij willen ook wel mee!
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
rocky1

Ongelezen bericht door rocky1 »

:D Wij ook maar wie gaat de boel bij elkaar roepen voor een afspraak met een grote groep?????

Ik wil wel mee en misschien zelfs wel met 2 honden!
jacq

Ongelezen bericht door jacq »

Ik wil ook mee is tenminste eens in de buurt en wanneer nou gilmaar hoor.Mij maakt het niet uit op een zaterdag of zondag om een uur of 1 a 2.Alleen zaterdag de 27 ste niet heeft me dochter een paardrijwedstrijd.Maar 20 21 januari en 4 februari 10 en 11 februari dat kan allemaal.Dus kom maar op ik heb er zin in.
Marian

Ongelezen bericht door Marian »

jacq schreef:Ik wil ook mee is tenminste eens in de buurt en wanneer nou gilmaar hoor.Mij maakt het niet uit op een zaterdag of zondag om een uur of 1 a 2.Alleen zaterdag de 27 ste niet heeft me dochter een paardrijwedstrijd.Maar 20 21 januari en 4 februari 10 en 11 februari dat kan allemaal.Dus kom maar op ik heb er zin in.
Het ligt eraan wanneer, maar ik zou met Lois ook wel mee willen.
Ik weet alleen niet of Esther (die deze topic heeft geopend) haar hoofd er nu naar staat om een forumwandeling te doen (zie haar andere topic http://www.labradorforum.nl/viewtopic.php?t=26603" onclick="window.open(this.href);return false;)
jacq

Marian schreef:
jacq schreef:Ik wil ook mee is tenminste eens in de buurt en wanneer nou gilmaar hoor.Mij maakt het niet uit op een zaterdag of zondag om een uur of 1 a 2.Alleen zaterdag de 27 ste niet heeft me dochter een paardrijwedstrijd.Maar 20 21 januari en 4 februari 10 en 11 februari dat kan allemaal.Dus kom maar op ik heb er zin in.
Het ligt eraan wanneer, maar ik zou met Lois ook wel mee willen.
Ik weet alleen niet of Esther (die deze topic heeft geopend) haar hoofd er nu naar staat om een forumwandeling te doen (zie haar andere topic http://www.labradorforum.nl/viewtopic.php?t=26603" onclick="window.open(this.href);return false;)
Ja ik heb het ook gelezen.Erg vervelend maar misschien vind ze het juist wel fijn om er ff tussenuit te zijn.Maar anders organiseer iemand anders het toch.Ik heb al wat datas gegeven dus als jullie nou zeggen wat beter is de zaterdag of de zondag dan kunnen we er wat mee.
esje

Ongelezen bericht door esje »

Ik haak inderdaad even af voor een grote forumwandeling. Mijn hoofd staat meer naar lekker saampjes met mijn Tungemansje uitwaaien en hooguit met vertrouwde wandelmaatjes.
Pandora
Speurneus
Speurneus

4 Februari 14.00 bij Bernisse-Oost Parkeerplaats?
Daar kan je wel leuk wandelen, kunnen ze nog ff met water klooien ook.
Afbeelding
Pandora
Speurneus
Speurneus

O, sorrie. Had nog niet alles gelezen :(

@ Esje: Veel sterkte de komende tijd, wij duimen af en toe met je mee.
Afbeelding
jacq

Pandora schreef:4 Februari 14.00 bij Bernisse-Oost Parkeerplaats?
Daar kan je wel leuk wandelen, kunnen ze nog ff met water klooien ook.
Ik vind dit best hoor 4 feb om 14:00.Wie nog mer.Kom maar op hoor.
Quasar
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Quasar »

Dan moet ik helaas afhaken :( De kids moeten om 14.30 naar zwemles
:blondpootje: Creekwater King Quasar (16-06-2006)
Groetjes van Suzanne en een lik van Quasar
esje

Ongelezen bericht door esje »

Pandora schreef:O, sorrie. Had nog niet alles gelezen :(

@ Esje: Veel sterkte de komende tijd, wij duimen af en toe met je mee.
Dank je wel.
Voor de wandelaars: veel plezier.
Plaats reactie