Aranka
-
rimanime
- Speurneus

12 liefdevolle jaren op een prachtige dag van jullie heen gegaan. Sterkte met het verwerken van dit verdriet. Dat de mooie herinnering aan haar blijven mag 

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
dani
-
Miske
- Speurneus

- Contacteer:
Ik lees dit nu pas
. Ik dacht dat Aranka misschien nog wel een jaartje bij jullie kon blijven, maar dat was helaas niet zo. Heel lieve dikke knuf voor jullie hoor; heel veel sterkte ook!!!
- Caya
- Hele grote hondenneus

Ook namens mij heel veel sterkte gewenst met het verwerken van het grote verdriet om het verlies van jullie 'gouden' meisje.
Wat er ook speelt in de wereld, laat het vooral de honden zijn!

Dewi ♀ 21-04-03/08-08-17
Norah ♀ (The Prettiest vh Oosterhuis) 01-11-05
Fleur ♀ (Just Imagine vh Oosterhuis) 09-01-08
Cleo ♀ ( Lab' Major Headway) 08-03-11
Rose ♀ (Lab' Major Limited Edition) 20-04-12
Jenthe ♀ (Lab' Major Flower Power) 10-05-14
Xanne ♀ 24-10-02/22-08-13

-
S.Breijer
- Speurneus

- Contacteer:
-
retriever resort
- Speurneus

- Contacteer:
Vanmorgen hebben we Aranka begraven. Met ons 4-tjes, roosjes, de tien mooiste herinneringen en een prachtige tekening van onze Fleur hebben we haar naar haar laatste rustplaats gebracht.
Het was stil hier vandaag, niet omdat er geen afleiding was, integendeel, wel omdat de lijfelijke aanwezigheid van Aranka er niet meer was na 12 jaar. Liep ik vorige week nog met 9 honden door het hondenweiland, vanmorgen liep ik voor het eerst sinds jaren maar met 1 hond. Met lieve Daisy, die er niets van begrijpt. Omdat onze dochter gistermiddag nog een aantal keren bij Aranka wilde zijn, kwam Daisy er ook steeds bij
. Elke keer tikte ze Aranka aan met haar snuit alsof ze wilde zeggen, komop meid wakker worden. Toen dat niet gebeurde wilde ze bij Aranka op de stretcher gaan liggen. Vanmorgen toen Daisy buiten kwam liep ze direct naar de plek waar Aranka lag. Daisy loopt de hele dag een beetje triest rond, ze is haar rots in de branding kwijt. Hopelijk zal dat slijten, wij zullen haar daarbij proberen te helpen.
En ik heb een mooie regenboogcompilatie gemaakt van Aranka tussen de bloemen en de ooievaars als laatste eerbetoon aan ons allereerste, allerliefste, en allermooiste hondenkind.
groetjes Jeannette

Het was stil hier vandaag, niet omdat er geen afleiding was, integendeel, wel omdat de lijfelijke aanwezigheid van Aranka er niet meer was na 12 jaar. Liep ik vorige week nog met 9 honden door het hondenweiland, vanmorgen liep ik voor het eerst sinds jaren maar met 1 hond. Met lieve Daisy, die er niets van begrijpt. Omdat onze dochter gistermiddag nog een aantal keren bij Aranka wilde zijn, kwam Daisy er ook steeds bij
En ik heb een mooie regenboogcompilatie gemaakt van Aranka tussen de bloemen en de ooievaars als laatste eerbetoon aan ons allereerste, allerliefste, en allermooiste hondenkind.
groetjes Jeannette

groetjes Jeannette
-
Tilly
- Speurneus

- Contacteer:
Lieve Aranka,
Nu heb je rust. Mijn ogen zijn wat vochtig, maar het is goed zo.
Slaap zacht meisje naar Liza. Droom zacht.
En Jeanette en famillie, jullie heel veel sterkte en kracht.
Wat heeft deze dame veel meegemaakt en veel liefde gekregen.
Wat een mooie regenboogbewerking. Veel sterkte
Lebbertjes aan Daisy.
Knuffels van Gina & Akka
Nu heb je rust. Mijn ogen zijn wat vochtig, maar het is goed zo.
Slaap zacht meisje naar Liza. Droom zacht.
En Jeanette en famillie, jullie heel veel sterkte en kracht.
Wat heeft deze dame veel meegemaakt en veel liefde gekregen.
Wat een mooie regenboogbewerking. Veel sterkte
Lebbertjes aan Daisy.
Knuffels van Gina & Akka
Groetjes Tilly
Pootje van Gina & Akka
*Er is op de wereld geen betere psychiatrie, dan een hond die je gezicht aflikt*
Pootje van Gina & Akka
*Er is op de wereld geen betere psychiatrie, dan een hond die je gezicht aflikt*
-
brigitte064
-
flippie
-
jip