Losloopgebied in de omgeving van Geesbrug (Drente)
-
luna-flame
Losloopgebied in de omgeving van Geesbrug (Drente)
Graag zou ik willen weten of er nog mooie losloopgebieden zijn in de omgeving van Geesbrug (Drente, tussen Emmen en Hoogeveen). Wij gaan daar binnenkort op vakantie en willen daar lekker gaan wandelen. Dan is het wel zo gezellig als luna lekker los kan lopen.
Via de Site van de ANWB heb ik al enkele routes gevonden (Dwingeloo, Odoorn en Sleen) , maar alle tips zijn welkom.
Alvast bedankt
Via de Site van de ANWB heb ik al enkele routes gevonden (Dwingeloo, Odoorn en Sleen) , maar alle tips zijn welkom.
Alvast bedankt
-
Plutinda
- Speurneus

- Contacteer:
-
swieppie
-
syl+beer
wil even reageren...............
vanochtend zijn we naar het Dwingelerveld geweest en de honden hebben los gelopen.
er staan op diverse plaatsen borden met hond aan de lijn dus dan mag de hond niet los.
ook hangen er nu en dan posters neergehangen door de boswachter dat de honden aan de lijn moeten i.v.m. broedende vogels.
er zijn nog volop gebieden op het Dwingelerveld waar de honden los mogen.
voor de zekerheid kun je bellen met het orientatiecentrum of staatsbosbeheer.
veel wandelplezier.
vanochtend zijn we naar het Dwingelerveld geweest en de honden hebben los gelopen.
er staan op diverse plaatsen borden met hond aan de lijn dus dan mag de hond niet los.
ook hangen er nu en dan posters neergehangen door de boswachter dat de honden aan de lijn moeten i.v.m. broedende vogels.
er zijn nog volop gebieden op het Dwingelerveld waar de honden los mogen.
voor de zekerheid kun je bellen met het orientatiecentrum of staatsbosbeheer.
veel wandelplezier.