Losloopgebied in de omgeving van Geesbrug (Drente)

Plaats hier leuke wandelplekken.
luna-flame

Losloopgebied in de omgeving van Geesbrug (Drente)

Ongelezen bericht door luna-flame »

Graag zou ik willen weten of er nog mooie losloopgebieden zijn in de omgeving van Geesbrug (Drente, tussen Emmen en Hoogeveen). Wij gaan daar binnenkort op vakantie en willen daar lekker gaan wandelen. Dan is het wel zo gezellig als luna lekker los kan lopen.
Via de Site van de ANWB heb ik al enkele routes gevonden (Dwingeloo, Odoorn en Sleen) , maar alle tips zijn welkom.
Alvast bedankt
Wil enCo
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Wil enCo »

gewoon lekker los laten lopen, controle is miniem, en anders doe je gewoon of je duitser bent: Nicht verstehen Groeten Wil en Co
Plutinda
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Plutinda »

Je mag in Drente bijna overal los. Mijn moeder woont in die omgeving. In boswachterij Gees zijn een paar leuke vennen waar je hond lekker kan zwemmen.
Anders koop je een wandelkaart daar bij het VVV. Daar staan heel veel leuke wandelroutes op.
Veel plezier!!!
Groetjes Linda en poten van Pepper en Barney
Afbeelding
swieppie

Ongelezen bericht door swieppie »

Ik wil je wel even attenderen dat je bij het dwingerlerveld de hond niet los mag laten lopen, doe je het wel dan kun je een boete van dertig euro krijgen. Met name in de weekends zijn de boswachters er heel erg allert er op.
Luka Madra

Ongelezen bericht door Luka Madra »

dertig is wel erg veel ik laat haar daar dus ook nier meer los
syl+beer

Ongelezen bericht door syl+beer »

wil even reageren...............
vanochtend zijn we naar het Dwingelerveld geweest en de honden hebben los gelopen.
er staan op diverse plaatsen borden met hond aan de lijn dus dan mag de hond niet los.
ook hangen er nu en dan posters neergehangen door de boswachter dat de honden aan de lijn moeten i.v.m. broedende vogels.
er zijn nog volop gebieden op het Dwingelerveld waar de honden los mogen.
voor de zekerheid kun je bellen met het orientatiecentrum of staatsbosbeheer.
veel wandelplezier.
Plaats reactie