Hoi,
Binnenkort gaan wij een weekje naar het Twenhaarsveld (Landal Greenpark) in Holten en natuurlijk gaat Diesel mee. Heeft iemand nog leuke tips voor een wandeling (losloopgebied??) en eventueel een zwemplas. De doggyride gaat ook weer mee dus we hopen er lekker op uit te kunnen trekken.
groetjes en alvast bedankt
Wandelen in de buurt van Landal Twenhaarsveld Holten
-
Janneke
Wij gaan morgen voor de 19e keer
..............\
Er zijn daar niet of nauwelijks losloopplekken. Alles is zowat beschermd natuurgebied. In het park zelf is in het nieuwe gedeelte een flinke pas waar Joppe altijd zwemt (geen idee of het mag maar heb nog geen commentaar gehad). Ik laat Joppe buiten het park, in het buitengebied, wel loslopen.
Er zijn daar niet of nauwelijks losloopplekken. Alles is zowat beschermd natuurgebied. In het park zelf is in het nieuwe gedeelte een flinke pas waar Joppe altijd zwemt (geen idee of het mag maar heb nog geen commentaar gehad). Ik laat Joppe buiten het park, in het buitengebied, wel loslopen.
-
marron
- Speurneus

- Contacteer:
-
Luna1962
heel veel plezier dan, en zet de waarschuwingsbordjes dat wij eraan komen maar vast neerJanneke schreef:Wij gaan morgen voor de 19e keer..............\