Losloopgebieden Zuid Limburg??

Plaats hier leuke wandelplekken.
Dushizwart

Losloopgebieden Zuid Limburg??

Ongelezen bericht door Dushizwart »

Afgelopen weekend is het me opgevallen dat Zuid Limburg best heel mooi is ( :twisted: ) en ik kreeg gelijk zin om met Dushi er eens te gaan wandelen. Wie heeft er tips? Het liefste natuurlijk de heuvelachtig/ bosachtige losloopgebieden.

Groet,
Wendy
Dees en Floor
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Dees en Floor »

Behalve het losloopgebied op de Brunsummerheide weet ik er zo geen.

Wat wij vaker doen is een wandeling van deze site kiezen: http://www.wandelgidszuidlimburg.com" onclick="window.open(this.href);return false; en 's ochtends rond 10.00 uur gaan wandelen, dan kun je in het buitengebied de hond makkelijk nog los laten lopen.

Mocht je een keer zin hebben om iets af te spreken, dan hoor ik het wel!
Afbeelding

:zwartpootje: Floortje 25-04-2006
Jomoke
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jomoke »

Dees en Floor schreef:Behalve het losloopgebied op de Brunsummerheide weet ik er zo geen.

Wat wij vaker doen is een wandeling van deze site kiezen: http://www.wandelgidszuidlimburg.com" onclick="window.open(this.href);return false; en 's ochtends rond 10.00 uur gaan wandelen, dan kun je in het buitengebied de hond makkelijk nog los laten lopen.

Mocht je een keer zin hebben om iets af te spreken, dan hoor ik het wel!
Hier sluit ik me bij aan
Groetjes Jomoke en een poot van Buddy
Dushizwart

Dank jullie. Hier kan ik wel iets mee.
jelle

Ongelezen bericht door jelle »

hoi,ik woon dan wel in hoofddorp maar ik kom uit heerlen.Net over de grens bij kerkrade is een mega mooi wandel/uitlaat gebied waar ik vroeger altijd met mijn hond ging wandelen mega mooi is het daar.Mooi is het ook in Gulpen,wittem,in landgraaf bij de skipiste enz enz,ik weet er nog wel een paar teveel!
groetjes marielle
Burnie

Ongelezen bericht door Burnie »

jelle schreef:hoi,ik woon dan wel in hoofddorp maar ik kom uit heerlen.Net over de grens bij kerkrade is een mega mooi wandel/uitlaat gebied waar ik vroeger altijd met mijn hond ging wandelen mega mooi is het daar.Mooi is het ook in Gulpen,wittem,in landgraaf bij de skipiste enz enz,ik weet er nog wel een paar teveel!
groetjes marielle
Als dat gebied over de grens in Kerkrade het Wormdal is, moet ik je teleurstellen. Het is weliswaar heel mooi daar, maar geen losloopgebied (meer). En je krijgt een fikse boete als je honden loslopen en je komt de boswachter of gemeentecontroleur tegen...
Tussen Landgraaf en Eygelshoven ligt wél een heel mooi losloopgebied. Met heuveltjes, bos, weide etc. Wel geen water, dus dat moet je zelf meebrengen :D
Dushizwart

Burnie schreef:
jelle schreef:hoi,ik woon dan wel in hoofddorp maar ik kom uit heerlen.Net over de grens bij kerkrade is een mega mooi wandel/uitlaat gebied waar ik vroeger altijd met mijn hond ging wandelen mega mooi is het daar.Mooi is het ook in Gulpen,wittem,in landgraaf bij de skipiste enz enz,ik weet er nog wel een paar teveel!
groetjes marielle
Als dat gebied over de grens in Kerkrade het Wormdal is, moet ik je teleurstellen. Het is weliswaar heel mooi daar, maar geen losloopgebied (meer). En je krijgt een fikse boete als je honden loslopen en je komt de boswachter of gemeentecontroleur tegen...
Tussen Landgraaf en Eygelshoven ligt wél een heel mooi losloopgebied. Met heuveltjes, bos, weide etc. Wel geen water, dus dat moet je zelf meebrengen :D

Dat houd ik in gedachten. Jammer toch, zulke mooie bossen mogen de honden niet los..

En dat water... ik neem wel een stukje zee mee :D
Plaats reactie