Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

sbientje schreef:
kristies schreef:
sbientje schreef:tsja kristy, het is wel een hond hoor.. ik zou me er niet te druk om maken, volgens mij kan je er ook weinig aan doen? waarschijnlijk voelt ie zich dan helemaal the man ofzo :D is natuurlijk ook wel stoer als er ineens honden onderdanig gaan doen voor je :P

succes met je nachtdienst :)
ja dat is ook weer waar..
ik weet het eigenlijk ook niet hoor, maupie plast natuurlijk meestal wel op de grond :D
Ja maar wel net als een reutje op ieder polletje gras.. 8)
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

ja dat wel ja :D
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door S.Breijer »

Geeft niets hoor, schrijf het maar lekker van je af hier :wink:. Ik zou ook echt niet weten wat je aan dit gedrag zou kunnen doen... Verstand komt met de jaren, vast ook bij onze mannen :D.

@ Joost & Miranda: Hoe was het in de duinen?
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

kristies schreef:Chester blijft in de buurt van ballen een regelrechte ramp :? maar anders is hij erg makkelijk mee te krijgen... misschien moet hij die fase nog krijgen :twisted: :roll:

Maar die ballen-gekte is echt storend ... vandaag ook weer bij de galderse meren.. een man met zijn nette zondagse broek en een balletje.. :? hoe hard ik ook de longen uit mijn lijf schreeuwde... hij sprong zo tegen die man op en hapte naar de bal :evil: :evil: pas als ik dan zelf ook een balletje tevoorschijn haal wil hij in overweging nemen terug te komen ( nadat hij heeft gechecked of het andere balletje echt niet leuker is.. :evil: :evil: )

Oh en dan nog een nare ontwikkeling.. weten jullie nog het verhaal van over de tekkel plassen ?? Nou gisteren plaste hij over een frans bulldogje.. :evil: Had het zelf niet gezien, maar het baasinnetje van de buldog kwam het melden... :oops: :oops: Bij de tekkel moest ik er nog om lachen, maar het moet natuurlijk geen gewoonte worden.. schaam me kapot :oops: die vrouw was er ook echt niet blij mee..
Ooooh wat zuur zeg!!! Chester foei hoor :x
Kan me voorstellen dat het schaaamrood op je kaken staat :?
Misschien weten ze op de hondenschool waarom honden dat doen en hoe je er mee om kan gaan.

Tsja, en die balletjes? die blijven interessant...
De een wil balletjes de ander wil andere honden :twisted:

Groetjes aan je ballenman :D :oops:

Miranda
miran&joost

S.Breijer schreef:Geeft niets hoor, schrijf het maar lekker van je af hier :wink:. Ik zou ook echt niet weten wat je aan dit gedrag zou kunnen doen... Verstand komt met de jaren, vast ook bij onze mannen :D.

@ Joost & Miranda: Hoe was het in de duinen?
ik moet zeggen dat ik best een beetje trots ben op mijn snoetekop.
Het luisteren ging vrij goed!
Voor Enzo is het dus heel moeilijk om vanuit spel met andere honden met ons mee te komen als we door willen.

We hebben wel 15 situaties gehad waarin we andere honden tegenkwamen, en ik moest soms wel wat vaker roepen en heel debiel blij gaan doen :oops: (Joost wilde denk ik niet meer bij ons horen :lol: ) om hem mee te lokken maar hij kwam wel mee!!
2 keer moest ik hem halen.
Nou ik ben blij!
Want eerst was het zo dat we hem 15 keer konden halen.

Hopen dat dir postief voortzet...

Enne even voor alle dames: wij gaan dit winnen hoor! misschien niet vandaag, misschien niet morgen, maar we winnen!!

Miranda en groetjes van de rare pubert
shadow2005
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door shadow2005 »

Ooit komt het wel goed hoor met die pubers :D (tja het meelezen blijft leuk he ) Duurt soms even , maar volhouden , dan heb je over een tijdje een heerlijk hondje :D
Groetjes Chantal en een poot van Shadow :blondpootje:
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door S.Breijer »

Oh, Miranda, dat klinkt nou eens heel hoopvol...!! Dat zit er dan vast voor Finn ook wel in...toch? 8) Ik ben in ieder geval hard aan het trainen wat betreft het komen vanuit spel. Ik ben zelfs aan de slag gegaan met een hondenfluitje, zodat ik ook op grote afstand verstaanbaar ben voor Finn. Op de cursus was hij net de enige die na 1 x roepen naar me toe kwam :shock:. Tja, op cursus wil ie wel, daar zijn alle hondjes ten slotte ook aangelijnd, de lol is er snel af.

Enne....ik ben het helemaal met je eens, we gaan het winnen :D!

Geef die puber van julie maar een dikke knuffel van mister puber hier :wink:.
kristies
Speurneus
Speurneus

dag broers !! Hoe is het ? Met mij wel goed, ik heb het weer druk, want baasje en vrouwtje zijn 4 dagen samen vrij :shock: en dat betekend naar het bos/ zwemmen etc etc... naar zeg.. :( 8)

Ik heb voor de gelegenheid mijn `` laat ik maar weer tegen iedereen en alles continue aanspringen fase `` (her) ingezet .. genieten dan baasje en vrouwtje ervan doen :D
Ik vermaak me wel zoals jullie lezen... en jullie ?? Nog nieuwtjes ?
miran&joost

Nou Chessie wat een mazzel heb jij zeg !!! Baasje en vrouwtje zijn hier allebei aan het werk :cry: , maar ja als straks de baas er weer is ga ik weer lekker bij hem op de bank springen :twisted: .

's Nachts ben ik al een maand of 4 uit de bench :wohoo: , dan wil ik ook nog wel eens lekker op dat bankje kruipen :twisted: , pas kwam de baas laat thuis en ik lag lekker op de bank te snurken :wink: (hij deed heel stil om het vrouwtje niet te wekken en ik hoorde hem dus ook niet !)

Wat denk je......... :evil: :evil: :evil: ineens ! Schrok me kapot !

Maar goed, vrouwtje vertelde me gisteren dat ik in December lekker verwend wordt....... Begin December is het vrouwtje 1,5 week thuis en aan het einde van de maand de baas 2 weken :shock:
Dat zal dus wel een vermoeiend maandje worden......

Pootje,

Enzo
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

kristy! ik was net met maupie in het cadettenkamp, en volgens mij kwam maupie aan met die knoestige tak die chester en maupie vorige keer niet achter wilden laten :lol:
kristies
Speurneus
Speurneus

sbientje schreef:kristy! ik was net met maupie in het cadettenkamp, en volgens mij kwam maupie aan met die knoestige tak die chester en maupie vorige keer niet achter wilden laten :lol:
:D :D :D
( dan hebben we elkaar net misgelopen want wij waren rond 17.00 u bij het cadettenkamp :wink: )
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

kristies schreef:
sbientje schreef:kristy! ik was net met maupie in het cadettenkamp, en volgens mij kwam maupie aan met die knoestige tak die chester en maupie vorige keer niet achter wilden laten :lol:
:D :D :D
( dan hebben we elkaar net misgelopen want wij waren rond 17.00 u bij het cadettenkamp :wink: )
ik was er ook rond die tijd, 10 over 5 tot ehh... half 6 ofzo. ik heb maar kort rondje gedaan want het werd donker :help:
miran&joost

EEEhhhmmmm wat is het cadettenkamp? een uitlaat plaats ofzo :???:

Miranda
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

miran&joost schreef:EEEhhhmmmm wat is het cadettenkamp? een uitlaat plaats ofzo :???:

Miranda
een stuk bos hir in de buurt :)
miran&joost

sbientje schreef:
miran&joost schreef:EEEhhhmmmm wat is het cadettenkamp? een uitlaat plaats ofzo :???:

Miranda
een stuk bos hir in de buurt :)

AHAAAAA :D :D
Plaats reactie