groetjes Jeannette
Biba
-
retriever resort
- Speurneus

- Contacteer:
-
Labradorreke
- Speurneus

- Contacteer:
Afgelopen zaterdag was het 1 jaar geleden dat ik Seppe in m'n armen had toen hij insliep.penseel schreef:Ik mis haar nog steeds, hebben jullie dat nu ook???
http://www.labradorforum.nl/viewtopic.php?t=40542" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb vorige week, de laatste week voor zijn sterven en de dag zelf zien afspelen als een film, steeds weer opnieuw.
En tja... het verdriet is er nog steeds!
Ik denk dat je dit een hele poos zal voelen.
Het echte scherpe van in 't begin slijt...
maar het missen blijft!
Elke dag opnieuw...
Ik kan genieten van de herinneringen aan 'm maar er zijn momenten dat ik wou dat ik NU nog van 'm kon genieten, dat het geen verleden tijd is.
Begrijp je héél goed!
Sterkte!

-
duo penotti
Zo'n dingen hebben echt zijn tijd nodig.
Vergeten doe je ze nooit, je lievelingen, maar langzaam aan 'slijt' je verdriet en je leert er mee te leven.
Ik mis mijn overleden honden ook nog elke dag.
Tobias en Maxi en Arri
Vooral Arri heeft me het ergste aangegrepen, hoewel ik hem maar 7 maanden heb mogen kennen. Ik heb een filmpje van hem op de computer, waar ik heel af en toe naar kijk. Aan de ene kant doet het pijn omdat ik hem nog steeds mis, maar aan de andere kant voelt het goed omdat ik hem heb mogen kennen, hem heb mogen verwennen aan het einde van zijn leven.
Veel sterkte
Vergeten doe je ze nooit, je lievelingen, maar langzaam aan 'slijt' je verdriet en je leert er mee te leven.
Ik mis mijn overleden honden ook nog elke dag.
Tobias en Maxi en Arri
Vooral Arri heeft me het ergste aangegrepen, hoewel ik hem maar 7 maanden heb mogen kennen. Ik heb een filmpje van hem op de computer, waar ik heel af en toe naar kijk. Aan de ene kant doet het pijn omdat ik hem nog steeds mis, maar aan de andere kant voelt het goed omdat ik hem heb mogen kennen, hem heb mogen verwennen aan het einde van zijn leven.
Veel sterkte
-
Lousje
Bij mijn vorige hond heb ik 8 jaar verdriet gehad.Wilde ook nooit een ander meer omdat ik het niet nog eens mee wilde maken.Tot ik ziek werd,net als jij.Toen werd mijn verlangen naar een maatje en troost zo groot en hebben we na lang wikken en wegen toch besloten om op zoek te gaan naar een lieve kanjer.Maar ik betrap mezelf er nog steeds weleens op dat ik ineens de verkeerde naam zeg
dus hij zit nog steeds in mijn hart.Maar het zijn allemaal goeie herinneringen en die zijn zo kostbaar... 
-
penseel
dank voor jullie woorden, tja het doet zo'n pijn nog steeds en ook al ben ik super blij met Milo die er bij is gekomen, het is niet hetzelfde.
Inderdaad was Biba altijd bij mij op bed toen ik zo erg ziek was, dat had het gevolg[ ik hoor jullie brommen] dat zij iedere nacht naast mij sliep.
Zij was een super maatje, meer dan dat jullie snappen mij wel denk ik.
En nu hebben wij vorige week gehoord dat Tammy ook slecht is, tja
zoals ik nu denk komt er ook niks meer bij, want die pijn is enorm.
Bedankt voor jullie antwoorden en woorden, soms denk ik dat ik te emotioneel ben, maar deze labjes zijn gewoon super maatjes
Inderdaad was Biba altijd bij mij op bed toen ik zo erg ziek was, dat had het gevolg[ ik hoor jullie brommen] dat zij iedere nacht naast mij sliep.
Zij was een super maatje, meer dan dat jullie snappen mij wel denk ik.
En nu hebben wij vorige week gehoord dat Tammy ook slecht is, tja
zoals ik nu denk komt er ook niks meer bij, want die pijn is enorm.
Bedankt voor jullie antwoorden en woorden, soms denk ik dat ik te emotioneel ben, maar deze labjes zijn gewoon super maatjes
-
Labje
- Speurneus

Van Quincy is het nu 8 maanden geleden, maar nog elke dag huil ik om haar. Ze was m'n maatje, m'n kanjertje, m'n alles. Eigenlijk het liefste wat ik had.
Ik kan het vaak nog niet bevatten, dat ze zomaar bij me weg is en dan nog zo snel en op een hele nare manier.
Er zijn gelukkig momenten dat het iets beter gaat, maar ze is geen moment uit mijn gedachten.
Ik mis haar ontzettend.
Natuurlijk heb ik Yentl, die ook een echte lieverd is en sinds kort weer een vreselijk lief pupje, waar ik veel van Quincy in terug zie.
Ik kan het vaak nog niet bevatten, dat ze zomaar bij me weg is en dan nog zo snel en op een hele nare manier.
Er zijn gelukkig momenten dat het iets beter gaat, maar ze is geen moment uit mijn gedachten.
Ik mis haar ontzettend.
Natuurlijk heb ik Yentl, die ook een echte lieverd is en sinds kort weer een vreselijk lief pupje, waar ik veel van Quincy in terug zie.
Groetjes Lidy en een pootje van Yentl en Bieke

-
toos