Les 1 : Tube

Creatief met foto's, potlood of kwast? Plaats hier je kunstwerken.
Gebruikersavatar
Anca
Speurneus
Speurneus
Berichten: 6407
Lid geworden op: 25/12/04 14:00
Locatie: Goudswaard
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Anca » 07/12/07 12:27

jessica schreef:Monika (Bowie) had me op dit topic gewezen :D Super dit! :klasse:
Ik ben via het psp forum aan het oefenen, maar de fotobewerking is daar nog niet bij 8) En tja...wat zou ik nou willen :???: :roll: :D :D
Kortom; ik ga hiermee oefenen 8)

Op naar les 2, hoe maak ik een banner 8)


Fotobewerking doe ze niet op het pspforum, alleen hoe je een misted tube kan maken. Ik miste het daar hoe je een tube zelf kon maken, vandaar dat ik dit in elkaar heb geflanst :D
Groetjes Anca

Afbeelding

Luka Madra

Ongelezen berichtdoor Luka Madra » 07/12/07 21:24

ik ga het proberen

Gebruikersavatar
Anca
Speurneus
Speurneus
Berichten: 6407
Lid geworden op: 25/12/04 14:00
Locatie: Goudswaard
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Anca » 07/12/07 21:38

Luka Madra schreef:ik ga het proberen


Ben benieuwd 8) :)
Groetjes Anca



Afbeelding

smousje

Ongelezen berichtdoor smousje » 09/12/07 16:41

ik ga het ook proberen want ik wil het zelf leren dus bedankt voor de uitleg

als het me zelf lukt kan ik esmeralda laten zien dat ze het niet meer voor me hoeft te doen want die ik er nu op heb is zo mooi dat ik bang ben dat het me zelf nooit lukt

gr mariska

Gebruikersavatar
Anca
Speurneus
Speurneus
Berichten: 6407
Lid geworden op: 25/12/04 14:00
Locatie: Goudswaard
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Anca » 09/12/07 17:36

smousje schreef:ik ga het ook proberen want ik wil het zelf leren dus bedankt voor de uitleg

als het me zelf lukt kan ik esmeralda laten zien dat ze het niet meer voor me hoeft te doen want die ik er nu op heb is zo mooi dat ik bang ben dat het me zelf nooit lukt

gr mariska


Dit gaat je wel lukken hoor :wink: Heb je eenmaal een tube van je hond, kan je hem op leke achtergrond plakken die je maar wilt :)
Groetjes Anca



Afbeelding

shadow2005
Speurneus
Speurneus
Berichten: 8179
Lid geworden op: 09/07/06 17:59

Ongelezen berichtdoor shadow2005 » 09/12/07 19:11

De tube lukt inprincipe wel ... Maar hij verkleind mn foto's niet maar vergroot ze juist :???:
Groetjes Chantal en een poot van Shadow :blondpootje:

Jessica en Kayleigh

Ongelezen berichtdoor Jessica en Kayleigh » 09/12/07 19:37

shadow2005 schreef:De tube lukt inprincipe wel ... Maar hij verkleind mn foto's niet maar vergroot ze juist :???:


Afbeelding formaat wijzigen en dan kun je het met pixels doen of procenten. :wink:

astrid schilder

Ongelezen berichtdoor astrid schilder » 09/12/07 23:20

Hallo, ik ben druk bezig geweest; maar ik heb een ander programma: photoshop namelijk. Ik heb geen ervaring en heb wat zitten knutselen aan de hand van jou beschrijving. Het lukt wel een "beetje".


Maar mijn vraag is aan jou is, weet je of het programma wat jij gebruikt gebruikersvriendelijker als dat van mij.

Het woord tube kom ik niet tegen bij photoshop bijvoorbeeld. het is wel leuk om te doen allemaal. Maar ik vind dit een erg moeilijk programma. Ik zou eerst de 'help' functie goed door moeten nemen. maar pfffffffffft eerlijk gezegd. :? is het wel een beetje erg veel.....

Maar anders ga ik hier verder mee, want het is wel erg leuk moet ik zeggen! Ben lekker bezig dank zij jou! groetjes, :)

Gebruikersavatar
Anca
Speurneus
Speurneus
Berichten: 6407
Lid geworden op: 25/12/04 14:00
Locatie: Goudswaard
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Anca » 10/12/07 08:06

astrid schilder schreef:Het woord tube kom ik niet tegen bij photoshop bijvoorbeeld. het is wel leuk om te doen allemaal. Maar ik vind dit een erg moeilijk programma. Ik zou eerst de 'help' functie goed door moeten nemen. maar pfffffffffft eerlijk gezegd. :? is het wel een beetje erg veel.....

Maar anders ga ik hier verder mee, want het is wel erg leuk moet ik zeggen! Ben lekker bezig dank zij jou! groetjes, :)


Hoi,

ik vind paint shop pro een stuk makkelijker dan photoshop, maar er zijn er die zweren bij photoshop. De meesten gebruiken Paint Shop Pro.

Bij de volgende link kan je het programma voor 30 dagen uitproberen. Ik zou zeggen probeer het en je komt er dan zelf achter wat voor jou het fijnste werkt ;-)

http://www.corel.com/servlet/Satellite/ ... 2796555406
Groetjes Anca



Afbeelding

astrid schilder

Ongelezen berichtdoor astrid schilder » 10/12/07 14:25

Hartstikke goed!! Leuk!

Bedankt hoor, groetjes :feest1:

Vera

Jester en Timber

Ongelezen berichtdoor Jester en Timber » 21/12/07 22:10

Wat een geweldig idee Anca. Ik ga dit zeker proberen. Ook het PSP forum heb ik inmiddels onveilig gemaakt. :wink: Zo gauw de griep weer over is, ga ik je 1e drie lessen maken. Ga zo door met het maken van de lessen. Top!!!

Afbeelding

Gebruikersavatar
Anca
Speurneus
Speurneus
Berichten: 6407
Lid geworden op: 25/12/04 14:00
Locatie: Goudswaard
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Anca » 21/12/07 22:35

Jester en Timber schreef:Wat een geweldig idee Anca. Ik ga dit zeker proberen. Ook het PSP forum heb ik inmiddels onveilig gemaakt. :wink: Zo gauw de griep weer over is, ga ik je 1e drie lessen maken. Ga zo door met het maken van de lessen. Top!!!


Dank je :)

Het blijft alleen bij deze 3 lessen, de rest mogen jullie zelf uitvogelen :D
Groetjes Anca



Afbeelding

penseel

Ongelezen berichtdoor penseel » 05/01/08 22:32

oh wat fijn dat zal ik eens gaan proberen
als het lukt laat ik het zien hoor
dank je voor de les

Gebruikersavatar
Anca
Speurneus
Speurneus
Berichten: 6407
Lid geworden op: 25/12/04 14:00
Locatie: Goudswaard
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Anca » 06/01/08 12:20

penseel schreef:oh wat fijn dat zal ik eens gaan proberen
als het lukt laat ik het zien hoor
dank je voor de les


Succes!

Enneh........ik ben benieuwd 8)
Groetjes Anca



Afbeelding

penseel

Ongelezen berichtdoor penseel » 06/01/08 22:07

voorlopig even alleen gekeken en verder nog niks gedaan ga het eerst eens uitprinten


Terug naar “Creatief”