verstandigPandora schreef:Pandoor is vandaag helemaal fris en fruitig en lijkt nergens last van te hebben. Ze heeft zelfs een baantje gezwommen in de vijvermarron schreef:gaat helemaal goed komen
![]()
Beterschap voor Pandoramaar verder blijft ze nog eventjes aan de lijn
We zijn weer begonnen!!!
-
marron
- Speurneus

- Contacteer:
-
rocky1
marron schreef:verstandigPandora schreef:Pandoor is vandaag helemaal fris en fruitig en lijkt nergens last van te hebben. Ze heeft zelfs een baantje gezwommen in de vijvermarron schreef:gaat helemaal goed komen
![]()
Beterschap voor Pandoramaar verder blijft ze nog eventjes aan de lijn
Nu wel even volhouden en niet forceren.
Hoop jullie gauw weer te zien!
Ook Roscoe en Quasar!!
ook wij zijn zaterdag om 9:00 uur op de KVVP, Dino voor VEG, en ik om 11:00 met Rocky voor behendigheid!!
-
Mel
-
Pandora
- Speurneus

Okeeee, dan zorgen Auss en ik wel voor het pauzeprogrammarocky1 schreef:marron schreef:verstandigPandora schreef: Pandoor is vandaag helemaal fris en fruitig en lijkt nergens last van te hebben. Ze heeft zelfs een baantje gezwommen in de vijvermaar verder blijft ze nog eventjes aan de lijn
Fijn om te lezen dat het weer wat beter gaat met Pandoortje
![]()
Nu wel even volhouden en niet forceren.
Hoop jullie gauw weer te zien!
Ook Roscoe en Quasar!!
ook wij zijn zaterdag om 9:00 uur op de KVVP, Dino voor VEG, en ik om 11:00 met Rocky voor behendigheid!!
Groetjes van Brigitte & Zoo

Bedankt Marjolein, hij is top!

-
Pandora
- Speurneus

Lompe Lab met een klein vrouwtjeMel schreef:Roscoe is die zwarte (lompe haha) labrador met dat kleine vrouwtjeVaak zie je eerst Roscoe voorbij komen en daarna ik
Aussie lust graag lompe zwarte Labs

-
rocky1
-
Mel
Hoi, met de beeb in de maxicosi ja, dat waren wij. In de groep zaten vorige week 2 labradors, een gele en Roscoe...rocky1 schreef:Was afgelopen je partner met een kindje erbij?? Dan heb ik je wel gezien.Mel schreef:Roscoe is die zwarte (lompe haha) labrador met dat kleine vrouwtjeVaak zie je eerst Roscoe voorbij komen en daarna ik
Maar zit je dan niet in de groep bij Quasar??
Die is ook om 9:00 uur aan de beurt.
groetjes
-
rocky1
Nou volgens mij was de gele dan Quasar!!Mel schreef:Hoi, met de beeb in de maxicosi ja, dat waren wij. In de groep zaten vorige week 2 labradors, een gele en Roscoe...rocky1 schreef:Was afgelopen je partner met een kindje erbij?? Dan heb ik je wel gezien.Mel schreef:Roscoe is die zwarte (lompe haha) labrador met dat kleine vrouwtjeVaak zie je eerst Roscoe voorbij komen en daarna ik
groetjes
EN WE HEBBEN JE GEZIEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tot a.s zaterdag dan!!
-
Quasar
- Hele grote hondenneus

Ruud zat nog te kijken welke lab er bij hem in de groep zou komenrocky1 schreef:Nou volgens mij was de gele dan Quasar!!Mel schreef:Hoi, met de beeb in de maxicosi ja, dat waren wij. In de groep zaten vorige week 2 labradors, een gele en Roscoe...rocky1 schreef: Was afgelopen je partner met een kindje erbij?? Dan heb ik je wel gezien.
groetjes
EN WE HEBBEN JE GEZIEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tot a.s zaterdag dan!!
Omdat Quasar dus zijn worst had geroken kwamen wij in zijn groep
Groetjes van Suzanne en een lik van Quasar
-
Quasar
- Hele grote hondenneus

Ah mooi zoPandora schreef:Naaaah, het ging vandaag al een stuk beter!
Het contact samen ging ook goed he, met Quasar (ik moet echt eens naar de mensen kijken i.p.v. naar de hondjes
-
rocky1
Quasar schreef: Ruud zat nog te kijken welke lab er bij hem in de groep zou komen![]()
Omdat Quasar dus zijn worst had geroken kwamen wij in zijn groep
En vandaag..................was Ruud zijn worst nog zo lekker???????
--------------------------------------------------------------------------------
Naaaah, het ging vandaag al een stuk beter!
Mooi, vond ook de reactie van Aussie een stuk beter vooral vooraf in de bulk honden die zich dan op het terras gaan verzamelen.
En leuk moet ze ook zijn als zelf Rocky en Dino haar gaan uitdagen om te spelen!
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het zou gaan als Aussie mee zou gaan wandelen met Pandors, Ramses, Rocky en Dino!!
-
Pandora
- Speurneus

Ik zal haar de volgende keer meenemen! Dat zal helemaal goed gaan want als ze los is doet ze helemaal niks behalve spelen.rocky1 schreef:Quasar schreef: Ruud zat nog te kijken welke lab er bij hem in de groep zou komen![]()
Omdat Quasar dus zijn worst had geroken kwamen wij in zijn groep![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De worst van Ruud??: Ik heb daar hele rare beelden bij
![]()
Naaaah, het ging vandaag al een stuk beter!
Mooi, vond ook de reactie van Aussie een stuk beter vooral vooraf in de bulk honden die zich dan op het terras gaan verzamelen.
En leuk moet ze ook zijn als zelf Rocky en Dino haar gaan uitdagen om te spelen!
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het zou gaan als Aussie mee zou gaan wandelen met Pandora, Ramses, Rocky en Dino!!
Ik denk wel dat ze helemaal gek wordt want ze heeft de neiging om van de een naar de ander te rennen (beetje herderen) en aangezien die vier hobbelende Labradors allemaal hun eigen gangetje gaan zal ze het heel druk hebben.
De buuv vindt het ook leuk, ze heeft deze week zelfs geoefend in het park met Aus

-
Quasar
- Hele grote hondenneus

Quasar knuffelde graag bij hemrocky1 schreef:Quasar schreef: Ruud zat nog te kijken welke lab er bij hem in de groep zou komen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
( Ruud had vorige week paardenvlees ofzo bij zich hoor
-
Pandora
- Speurneus

Pandora is ook altijd helemaal verliefd op RuudQuasar schreef:Quasar knuffelde graag bij hemrocky1 schreef:Quasar schreef: Ruud zat nog te kijken welke lab er bij hem in de groep zou komen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
??:
![]()
( Ruud had vorige week paardenvlees ofzo bij zich hoor![]()
)
(Ze heeft echt een heel andere smaak dan het vrouwtje