Heel erg veel sterkte, wat moet dit een vreselijk moeilijk besluit zijn geweest.
Rust zacht Kerel!!!!
gr Aimée

Jij hebt het beste voor gehad met Koda. Dit was het laatste wat je voor hem kon doen. Hier was heel veel moed voor nodigtoos schreef:Dank je wel...Het doet erg veel pijn en tis eigenlijk nog erg onwerkelijk. Er zijn momenten dat ik denk GVD en schreeuw ik de hele boel bij elkaar maar dat draait tot nu toe altijd weer om naar je hebt er goed aan gedaan..
I hope so. Want dat is altijd de vraag die ik me zal stellen...Heb ik er wel goed aan gedaan

Gelukkig heb je de beslissing niet alleen genomen en ik weet zeker dat je er samen met Marijke genoeg over hebt gesproken, dus... voel je niet schuldig he!!!! Een hondenleven moet ook een echt hondenleven kunnen zijn en als dat niet meer kan.... dan is het alleen maar goed als je zo'n beslissing kan nemen.toos schreef:I hope so. Want dat is altijd de vraag die ik me zal stellen...Heb ik er wel goed aan gedaan

meis je heb de enige juiste beslissing genomen. dit was geen waardig hondenleven meer. en koda had geen betere baasjes kunnen treffen schat!toos schreef:Dank je wel...Het doet erg veel pijn en tis eigenlijk nog erg onwerkelijk. Er zijn momenten dat ik denk GVD en schreeuw ik de hele boel bij elkaar maar dat draait tot nu toe altijd weer om naar je hebt er goed aan gedaan..
I hope so. Want dat is altijd de vraag die ik me zal stellen...Heb ik er wel goed aan gedaan