De douches zijn lastig met zo'n indrukknop maar je moet ff weten dat je 'm vaker achter elkaar moet indrukken dan blijft ie langer stromen. Voor mij, met 1 hand, zeker niet handig en aankleden in zo'n klein hokje ook niet maar verder toppie. Wij gaan er zeker weer heen en zijn dus al 3 x achter elkaar geweest en net terug van helaas maar 2 weken want Gerwin moet maandag weer werken
Vakantie Frankrijk
-
Ilonka
Dubrec is voor de eenvoudige mens. Er is niets te makken daar en je moet het zelf leuk maken maar wij vinden het daar heerlijk. De omgeving is super en je hoeft niet vervoor mooie plekjes.
De douches zijn lastig met zo'n indrukknop maar je moet ff weten dat je 'm vaker achter elkaar moet indrukken dan blijft ie langer stromen. Voor mij, met 1 hand, zeker niet handig en aankleden in zo'n klein hokje ook niet maar verder toppie. Wij gaan er zeker weer heen en zijn dus al 3 x achter elkaar geweest en net terug van helaas maar 2 weken want Gerwin moet maandag weer werken
(mannuh)
-
Ilonka
AnjaS schreef:Dit was van vorig jaar!!Ilonka schreef:heeeeeeeeeeeeeeeey leuk man. We zijn net terug van ons derde jaar naar camping Dubrec en zeker niet de laatste keer want voor de honden is het zo top daar! Binnenkort plaats ik mijn foto's (meer dan 200dus ff uitpluizen)
![]()
![]()
Zijn dit jaar niet met de caravan naar Frankrijk geweest!
Ik zie het nu, het is van 2006
-
De Geijsjes
- Speurneus