Vandaag zou Seppe..

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
Katootje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Katootje »

Wat mooi gedaan... :( ...een filmpje met een lach en een traan..1 ding is wel heel duidelijk; Seppe heeft een superleven gehad bij jullie!!!
Je blijft ze missen hé..helaas maar al te herkenbaar.. :(
Heel veel sterkte vandaag!!! :allright:
Groetjes, Annick en een stevige knuffel van de NoKaZoefjes
Afbeelding
:bruinpootje:Kato! (Labrador; 4-11-2005)
:zwartpootje:Zoef! (Ruwharige teckel; 12-08-2008)
:blondpootje:Nora! (Labrador/Herplaatser; 25-09-2009/woont sinds 7-01-2012 bij ons)
retriever resort
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door retriever resort »

Heel mooi gedaan meiss :) , wat een prachtig eerbetoon! Troost je dat hij een superleven heeft gehad, dat blijkt zeker uit de foto's en het filmpje. Daar straalt zoveel liefde uit!
Hij zal altijd in je hart blijven voortbestaan, zulke dagen zijn altijd moeilijk maar ik denk dat je ook met een glimlach zult kunnen terugkijken op zoveel liefde, vertrouwen en een onuitwisbare herinnering.

groetjes Jeannette
groetjes Jeannette
Labradorreke
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Labradorreke »

retriever resort schreef:Heel mooi gedaan meiss :) , wat een prachtig eerbetoon! Troost je dat hij een superleven heeft gehad, dat blijkt zeker uit de foto's en het filmpje. Daar straalt zoveel liefde uit!
Hij zal altijd in je hart blijven voortbestaan, zulke dagen zijn altijd moeilijk maar ik denk dat je ook met een glimlach zult kunnen terugkijken op zoveel liefde, vertrouwen en een onuitwisbare herinnering.

groetjes Jeannette
Dank je!

Het is inderdaad wel moeilijker op zo'n dagen.
Het geeft me inderdaad wel troost dat Seppe alle liefde van de wereld
heeft gehad bij me. En dat ik alles voor 'm heb gedaan wat in m'n mogelijkheden lag.. Als je dan terugblikt op die mooie jaren die je samen hebt gehad.. dan kan je echt wel met een glimlach terugkijken.

Weet je... op de dag dat hij jarig was kreeg hij altijd iets lekkers van bij de bakker. Iets dat hij héél graag lustte. Zo voor één keer... kon dat wel.. Dus ik dacht afgelopen dinsdag... je bent er wel niet meer bij,
maar... we eten vandaag iets lekkers van bij de bakker!
Toen ik terug kwam van bij de bakker kwam er plots een herinnering aan Seppe boven van iets wat hij ooit eens heeft uitgespookt...
iets waar ik al een hele tijd niet meer aan gedacht had.
En met die doos taartjes te zien, herinnerde ik me, dat ik toen zo gelachen heb met 'm.
Ik had nl. enkele jaren geleden taartjes gehaald met slagroom en marsepein. De doos had ik snel op de tafel gezet,
want 'k moest nóg een boodschap doen.
Toen ik terug thuis kwam opende ik het doosje (er was niets aan te zien!!)
keek ik toch in een LEEG!!!! doosje!!!
Ik keek naar Seppe en die lag na te genieten in z'n mand. Op m'n vraag of het lekker was... likkebaardde hij tot en met!
Ik terug naar de bakker en ik vroeg dus terug van die lekkere taartjes want zei ik 'het schijnt dat dat goeie zijn!"
Haja zei de vrouw van de bakker, je hebt er daarnet nog gekocht...
Jaja gekocht!! maar de hond heeft ze opgegeten!!! En blijkbaar was het lekker! Hoe hij erin geslaagd is de taartjes uit het doosje te halen zonder het doosje te beschadigen weet ik nog niet! In elk geval...
achteraf moest ik enorm lachen met 'm! :D
Afbeelding
:blondkopje: Frodo Of The Charmed Angel ° 17 mei 2006
:bruinkopje: Gismo (Bordeaux Dog) herplaatser °23 maart 2007
retriever resort
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door retriever resort »

Labradorreke schreef:
retriever resort schreef:Heel mooi gedaan meiss :) , wat een prachtig eerbetoon! Troost je dat hij een superleven heeft gehad, dat blijkt zeker uit de foto's en het filmpje. Daar straalt zoveel liefde uit!

groetjes Jeannette
Dank je!

Het is inderdaad wel moeilijker op zo'n dagen.
Het geeft me inderdaad wel troost dat Seppe alle liefde van de wereld
heeft gehad bij me. En dat ik alles voor 'm heb gedaan wat in m'n mogelijkheden lag.. Als je dan terugblikt op die mooie jaren die je samen hebt gehad.. dan kan je echt wel met een glimlach terugkijken.

Weet je... op de dag dat hij jarig was kreeg hij altijd iets lekkers van bij de bakker. Iets dat hij héél graag lustte. Zo voor één keer... kon dat wel.. Dus ik dacht afgelopen dinsdag... je bent er wel niet meer bij,
maar... we eten vandaag iets lekkers van bij de bakker!
Toen ik terug kwam van bij de bakker kwam er plots een herinnering aan Seppe boven van iets wat hij ooit eens heeft uitgespookt...
iets waar ik al een hele tijd niet meer aan gedacht had.
En met die doos taartjes te zien, herinnerde ik me, dat ik toen zo gelachen heb met 'm.
Ik had nl. enkele jaren geleden taartjes gehaald met slagroom en marsepein. De doos had ik snel op de tafel gezet,
want 'k moest nóg een boodschap doen.
Toen ik terug thuis kwam opende ik het doosje (er was niets aan te zien!!)
keek ik toch in een LEEG!!!! doosje!!!
Ik keek naar Seppe en die lag na te genieten in z'n mand. Op m'n vraag of het lekker was... likkebaardde hij tot en met!
Ik terug naar de bakker en ik vroeg dus terug van die lekkere taartjes want zei ik 'het schijnt dat dat goeie zijn!"
Haja zei de vrouw van de bakker, je hebt er daarnet nog gekocht...
Jaja gekocht!! maar de hond heeft ze opgegeten!!! En blijkbaar was het lekker! Hoe hij erin geslaagd is de taartjes uit het doosje te halen zonder het doosje te beschadigen weet ik nog niet! In elk geval...
achteraf moest ik enorm lachen met 'm! :D
Kijk, dat zijn nou geweldige herinneringen :D, en wat een leuk idee om op zijn verjaardag toch taartjes te gaan halen, die zal ik onthouden :wink:

groetjes Jeannette
groetjes Jeannette
lydia

Ongelezen bericht door lydia »

Wat mooi zeg, ben onder de indruk ervan, en wat een mooie herinneringen heb je dan soms he. Ik vind het filmpje erg mooi gemaakt!!!!!!!!!!!!!!!
TamaraKees

Ongelezen bericht door TamaraKees »

mooi gedaan!! wat muziek wel niet los kan maken ..
Labradorreke
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Labradorreke »

lydia schreef:Wat mooi zeg, ben onder de indruk ervan, en wat een mooie herinneringen heb je dan soms he. Ik vind het filmpje erg mooi gemaakt!!!!!!!!!!!!!!!
Dank je wel!
Heb net gezien dat het filmpje dat hier weergegeven wordt via photobucket ingekort wordt...
Jammer maar ja... zal wellicht met de grootte te maken hebben.
Afbeelding
:blondkopje: Frodo Of The Charmed Angel ° 17 mei 2006
:bruinkopje: Gismo (Bordeaux Dog) herplaatser °23 maart 2007
Kyra
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kyra »

Prachtig gemaakt, kippenvel..
Veel sterkte..!
Afbeelding
sam
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door sam »

Wat een mooie film, moeilijke dagen zijn het. Ik moest eventjes huilen hoor. En denken aan onze Bas
Plaats reactie