Zaterdag ook het badje buiten gezet. Eerder kon niet, want de aannemer is aan het werk.
Yentl heeft er 5 minuten met 4 poten ingestaan. En Bieke heeft er 1 keertje met 1 pootje ingestaan, maar daar heb ik natuurlijk net geen foto van. Een beetje eruit drinken durft bieke nog wel.
Zondag zijn ze er helemaal niet ingeweest.
Ik zal het straks nog eens proberen met een balletje.
hahaha...nou, ik vind het nog heel wat ! Hier hebben we 2 van die badjes liggen, voor de kinderen eigenlijk...maar Saar zou er ook wel in mogen! Maarre...ze weet niet hoe snel ze weg moet komen bij die dingen, ze vindt het hélemaal niks .
carola schreef:Brokjes duiken....daar doen ze alles voor zelfs met twee pootjes in het badje
Het gaat goed komen hoor, als ze eenmaal de smaak te pakken hebben
Ja, ik kan het me nog herinneren van Quincy. Die wilde er ook nooit wat van weten. En de laatste zomer die ze heeft meegemaakt , ging ze er op eens in. Ze krabde zowat de bodem eruit en ging er zelfs languit inliggen. Dus ik heb nog hoop.
Mello durfde er eerst ook niet in. Ik ben 3 kwartier bezig geweest op het badje op te blazen en meneer kijkt me aan, moet ik daar in??? Echt niet!!
Maar met behulp van een brokje en een speeltje en heeeel veel geduld kreeg ik hem toch zo ver.
En nu is hij er niet meer uit te slaan.
Het is zo leuk om ze te zien spetteren in zo'n badje.
Leuke foto's!!
En de aanhouder wint...meestal dan toch..want Kato vindt er geen bal aan.. ..En Remi ook niet, toen die hier was..haha..zelfs de snoepjestruc hielp niet..
Groetjes, Annick en een stevige knuffel van de NoKaZoefjes Kato! (Labrador; 4-11-2005) Zoef! (Ruwharige teckel; 12-08-2008) Nora! (Labrador/Herplaatser; 25-09-2009/woont sinds 7-01-2012 bij ons)