Iemand hier bekend?

Plaats hier leuke wandelplekken.
Vero

Iemand hier bekend?

Ongelezen bericht door Vero »

Vond deze route op internet. Iemand al eens geweest?

In boswachterij De Vuursche, bestaande uit de Lage en de Hoge Vuursche, mogen honden vrijwel overal los lopen. Honden moeten alleen aangelijnd bij De Stulp en Kasteel Groeneveld. De bossen zijn er mooi en afwisselend. Staatsbosbeheer heeft enkele paaltjeswandelingen, variërend in lengte van 2,5 tot 6 kilometer uitgezet, die met behulp van kaart 23 (De Vuursche) gemakkelijk aan elkaar geknoopt kunnen worden.
Adres: Hilversumsestraatweg 1, Baarn of Zwarteweg, Lage Vuursche

Ben op zoek naar een mooie wandeling in die buurt. Dit is voor een soort terugkomdag van de fokker van Nora. Kunnen de pups uit de 3 nesten elkaar eens ontmoeten....beetje centraal in Nederland.

Zijn er daar ook leuke eetgelegenheden?
Ollie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Ollie »

Wij zijn een tijdje terug in Hoge Vuursche weze wandelen met Ollie.
Erg mooi bos, en heerlijk rustig.
Wij hebben niet een specifieke route gelopen, gewoon een rondje, mannetje mag nog niet zo lang.
Maar de omgeving is prachtig vind ik. Kwamen op de terugweg, vooral een hoop pannenkoekenrestaurants tegen!
Maar misschien kan iemand je meer vertellen :)
Groetjes Saskia & Ollie
Afbeelding
Een Monika orginal!!
Vero

Thanks Ollie!

Als het echt wat lijkt te zijn wil ik een proefrondje doen...Misschien hebben er tegen die tijd wel mensen zin om de boel mee te verkennen!!
Ollie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Altijd leuk een proefwandeling.
Alleen onze Ollebol mag nog maar 45 minuutjes, maar goed wie weet valt het wel te combineren (doen wij een korter rondje of keren eerder om)!
Groetjes Saskia & Ollie
Afbeelding
Een Monika orginal!!
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

in Baarn ben ik eens geweest, volgens mij was dat ook de hilversumsestraatweg maar dat weet ik niet meer zkeer, iig, daar was een restaurantachtig iets naast de ingang van het bos. Als je wilt kan ik het wel voor je opzoeken of het echt daar was...
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)
Vero

Baarn zou ook kunnen...Wil je het eens voor me opzoeken? Heb je daar een beetje goed kunnen wandelen (hondenlosloop gebied, geen drukke wegen etc)?
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kay »

sbientje schreef:in Baarn ben ik eens geweest, volgens mij was dat ook de hilversumsestraatweg maar dat weet ik niet meer zkeer, iig, daar was een restaurantachtig iets naast de ingang van het bos. Als je wilt kan ik het wel voor je opzoeken of het echt daar was...
Klopt, de Hilversumsestraatweg is ook daar aan het bos, en het is daar ideaal wandelen :D
Weinig mensen (wij zijn er regelmatig en zien bijna nooit iemand!)
alleen lopen er op sommige paarden langs....

Kan het erg aanraden dat gebied 8)
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015
marie-José

Ongelezen bericht door marie-José »

Het ligt eraan wat je wil eten. In de Lage Vuursche zijn inderdaad verschillende pannenkoekenrestaurants.
Verder heb je een ontzettend leuk nieuw theehuis, het Hooge Erf. Je kunt even op hun site kijken, ligt vlak bij de Lage Vuursche.
En vlak bij het station Baarn, aan het bos bij de spoorwegovergang, zit de Generaal, waar je heerlijk kunt eten. Weet niet of ze zo hondvriendelijk zijn.
Zeker bij het Hooge Erf ben je zeer welkom met honden.
En kasteel Groeneveld is aan te raden. Is wel om 17.00u gesloten, maar je kunt er lekker eten en een high tea is ook mogelijk.
Ollie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Afgelopen dinsdag avond in Hoge Vuursche geweest, de vijverroute gelopen (witte paaltjes) met Ollie. Een aanrader :D
Het duurde even voor we de eerste vijver tegenkwamen, we zagen in het begin in elke opgedroogde greppen een vijver :? , maar hij kon heerlijk zwemmen tussendoor! Komt ook langs de boswachterij daar.
Groetjes Saskia & Ollie
Afbeelding
Een Monika orginal!!
Plaats reactie