Coco

Plaats hier alle vragen over de aanschaf van een Labrador.
Ollie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Ollie »

Von schreef:
Ollie schreef:Daar dacht ik ook direct aan.
Had het zelf laatst ook :oops: , dus geen ondenkbare rede.
Maar staat er wel net ongelukkig, zeker als je iemand juist verwijst naar zo'n topic.
waarom die foto eronder dan niet :confused:
als je op de foto gaat staan en je drukt met je rechtermuisklik dan zie je dat erbij staat Molly met pups........het moet niet gekker worden :shock:

deze is overigens niet van mezelf deze tip kreeg ik via pb.....
Wilde ook niet zeggen, dat het niet vreemd was.
Heb idd ook even gekeken, door rechter muisknop te doen en dan bij eigenschappen.
Dan staat er idd "molly met pups" , de rest van de foto's heeft geen naam.
Wat mij dan wel opviel was dat er wel staat, ook bij foto 1, gemaakt op 10-10-2880 :confused: Dus dat zou dan wel kunnen duiden op verkeerde instellingen van de camera. Maar goed, ik ben daar verder ook niet in thuis, dus idd maar even rustig afwachten op het antwoord.
Groetjes Saskia & Ollie
Afbeelding
Een Monika orginal!!
Ollie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Ollie »

Ollie schreef:
Von schreef:
Ollie schreef:Daar dacht ik ook direct aan.
Had het zelf laatst ook :oops: , dus geen ondenkbare rede.
Maar staat er wel net ongelukkig, zeker als je iemand juist verwijst naar zo'n topic.
waarom die foto eronder dan niet :confused:
als je op de foto gaat staan en je drukt met je rechtermuisklik dan zie je dat erbij staat Molly met pups........het moet niet gekker worden :shock:

deze is overigens niet van mezelf deze tip kreeg ik via pb.....
Wilde ook niet zeggen, dat het niet vreemd was.
Heb idd ook even gekeken, door rechter muisknop te doen en dan bij eigenschappen.
Dan staat er idd "molly met pups" , de rest van de foto's heeft geen naam.
Wat mij dan wel opviel was dat er wel staat, ook bij foto 1, gemaakt op 10-10-2008 :confused: Dus dat zou dan wel kunnen duiden op verkeerde instellingen van de camera. Maar goed, ik ben daar verder ook niet in thuis, dus idd maar even rustig afwachten op het antwoord.
Groetjes Saskia & Ollie
Afbeelding
Een Monika orginal!!
Von
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Von »

we wachten gewoon even op opheldering.........
ik blijf het dus nog even vreemd vinden :(
Liefs Von.Afbeelding

Afbeelding

AfbeeldingLucas (malthezer) (uit Belgie)
Afbeelding Romi uit Roemenie
Gerritte
Erelid
Erelid

Ongelezen bericht door Gerritte »

Het zal aan de instellingen van de camera liggen want ik heb hier een heel persbericht 8)

UNCO-JERRY IN ACTIE - IN DE PERS & OP TV
Zwarte 16 september 2008

Dinsdag 11u30 worden we gebeld door dierenwelzijn. Om 13 uur staan er 10 auto's klaar en vertrekken we richting Meerle.
Unco Jerry komt als éérste ter plaatse met de auto's. Er blijkt een illegale fokkerij gepakt te zijn.
232 honden worden getransporteerd. Een nieuw leven tegemoet zou ik zeggen maar dat klopt niet: hun leven start op deze dag eigenlijk; voorheen zaten ze op een donkere zolder in een plastiek bakje en deden enkel dienst voor "de platte poen", zoals Pol Goossen het zo mooi zegt.

Een put fungeerde als hondenkerkhof. Weerzienwekkend en hallucinant.

Verstand op nul en actie. We starten met het opladen van de hondjes. Angstige oogjes die het gras en de zon niet kennen, komen de buitenlucht tegemoet, vol vrees wat hen misschien te wachten staat.
Ze weten niet dat na die bange rit de vrijheid staat te wachten. Al deze zwaar verwaarloosde scharminkeltjes... ze staan in mijn geheugen gegrift.
Ronny van dierenpension Berkenhoeve toont wederom zijn gouden hart en ontvangt een 50-tal van deze sukkeltjes.
Dierenasiel Canina uit Essen geeft bijstand en ontfermt zich over de talloze moedertjes met hun pupjes. Vol liefde worden ze rustig en sereen ingeladen.
De inspecteurs van dierenwelzijn steken hun handen uit de mouwen en sjouwen op en af de zoldertrap met al die kleine dutskes. Ze lijnen mee de grote honden aan en komen zigzaggend aangelopen met Goldens en Labradors.
16u30... wat ben ik blij dat mijn vrienden arriveren. Philippe de voorzitter van het asiel van St .Truiden heeft het asiel gesloten, op het werk verlof genomen en de auto gestart en is met vijf wagens vertrokken richting hier.
Didier en Guy arriveren het eerst. En weer worden de auto's geladen. Tegen 19u30 zijn de hondjes allemaal opgeladen. We nemen afscheid van onze St. Truidense vrienden en halen nog even een grapje uit met Guy. Hij had heel wat honden geladen, maar had ook een wagen vol met vlooien mee; die kreeg bijna een hartaanval. Inderdaad de vlooien liepen gewoon van hond tot hond.
Thuisgekomen heeft Fonny al de hondjes gesorteerd en samen met de dierenarts de eerste zorgen toegediend.
De krant brengt een enorme solidariteit teweeg, mensen komen van heinde en verre om hondjes te toiletteren en te wassen, te verzorgen, te poetsen en adoptanten kwamen sukkelaartjes adopteren.
Dank aan al deze schatten van mensen, dank aan dierenwelzijn en hun inspecteurs die fantastisch werk hebben geleverd. Dank aan Canina en St. Truiden, dank aan onze Ronny van Berkenhoeve, en vooral aan onze dierenarts die tot een stuk in de nacht heeft gewerkt, samen met onze gouden medewerkers.

Verslag van Tabitha.

Toevoeging aan dit artikel: een dikke proficiat aan Tabitha die alles tot in de puntjes geregeld heeft en er dagen voor is wakker gebleven.
Maria

http://www.dierenasiel-uncojerry.be/pages/pers.html" onclick="window.open(this.href);return false;
groetjes gerritte
Afbeelding
bedankt monika!

:zwartpootje:Sting 21-10-2000 overleden 15-02-2013
:blondpootje:Simba 30-11-2002
:zwartpootje:Murphy (Country Companions Murphy's Law) (nog even wachten totdat hij thuiskomt)
duo penotti

Ongelezen bericht door duo penotti »

Het komt inderdaad omdat Monique (waar Coco nu verblijft) haar camera verkeerd was ingesteld en dan heeft ze de datum uitgezet omdat ze niet wist hoe ze dat juist moest instellen.
Von
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Von »

oke ik zal het bericht laten lezen aan diervoeders Zoetermeer.
Liefs Von.Afbeelding

Afbeelding

AfbeeldingLucas (malthezer) (uit Belgie)
Afbeelding Romi uit Roemenie
kaya

Ongelezen bericht door kaya »

duo penotti schreef:Het komt inderdaad omdat Monique (waar Coco nu verblijft) haar camera verkeerd was ingesteld en dan heeft ze de datum uitgezet omdat ze niet wist hoe ze dat juist moest instellen.
Monique had de labrador en de basset Molly en Mieke genoemd, maar Molly zal (nu ze een baasje heeft gevonden) omgedoopt worden tot Coco.

Dit alles om het makkelijk te maken :D
duo penotti

Vandaag zijn we weer naar Coco geweest.

Eerst heb ik in de tuin gespeeld met Coco, Mieke (de basset) en Puk

Afbeelding
Mieke, Coco en Puk tesamen

Afbeelding
Cocos' kiezen zijn heel bruin en ze stinkt erg uit haar mond dus als ze gesteriliseerd wordt dan laat ik meteen haar gebit nakijken.

Afbeelding
Cocootje

Afbeelding
Mieke

Afbeelding
Coco en Puk

Afbeelding
Uitgemolken

Afbeelding
Mieke eet een koek

Afbeelding
Rollebollen

Afbeelding
Haar borsten slepen over de grond

Afbeelding
Mooi plaatje

Afbeelding
Coco vrolijk

Dan ben ik gaan wandelen met Puk en Coco. Onderweg heb ik een tijdje met ze gaan zitten en Coco is echt zo'n kroelhond daar geniet ze nog het meeste van heb ik de indruk.

Afbeelding
Let op haar pootje

Afbeelding
Lekker liggen

Afbeelding
En toen kreeg ze de dolle 5, heerlijk om te zien.

Afbeelding
Droopy ogen

Afbeelding
Kusje

Afbeelding
Buik

Afbeelding
Genieten

Dan moest ik haar weer terug brengen en meteen weer de droeve blik.
Afbeelding

Ik heb het idee dat Coco me al goed vertrouwd en ze is heel erg blij en aanhankelijk (buiten). Laat de weken maar voorbij vliegen zodat ze eindelijk haar zorgen kan vergeten.
britt2005

Ongelezen bericht door britt2005 »

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
:verliefd1: :verliefd1: :verliefd1: :verliefd1: :verliefd1: :verliefd1:

Pfff, wat een emotie!
Tilly
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Tilly »

Wat een geweldige foto's.. dat kroelen...haar blik...zo genietend.
Nog 1 week en dan mag ze altijd bij jullie genieten en die laatste foto dat ze weer terug moet...gauw vergeten. Super dit.

Die basset is ook een schat :verliefd1: Ik hoop dat zij ook gauw een warm nestje krijgt...ik duim want dat is mijn favoriet maar helaas ..

succes en geniet van een lieve blik van Coco
Groetjes Tilly
Pootje van Gina & Akka

*Er is op de wereld geen betere psychiatrie, dan een hond die je gezicht aflikt*
kaya

Ongelezen bericht door kaya »

Wat ziet ze er happy uit op de foto's :verliefd1:

Die foto's van Melkkoe Mieke zijn echt verschrikkelijk :cry:, maar ondanks dat is ook zij zo vrolijk :)
duo penotti

o ja en dan vergeet ik nog te zeggen dat het tussen Puk en Coco goed gaat (wel belangrijk natuurlijk). Echt gespeeld hebben ze nog niet maar ze geven mekaar wel likjes en Coco is nu natuurlijk niet echt fit dus niet echt speels ook maar als ze zich wat beter voelt dan zullen ze wel gaan spelen denk ik.
roger

Ongelezen bericht door roger »

Arme honden. Wat goed dat je coco in warm mandje geeft. :klasse:
flippie

Ongelezen bericht door flippie »

kaya schreef:
duo penotti schreef:Het komt inderdaad omdat Monique (waar Coco nu verblijft) haar camera verkeerd was ingesteld en dan heeft ze de datum uitgezet omdat ze niet wist hoe ze dat juist moest instellen.
Monique had de labrador en de basset Molly en Mieke genoemd, maar Molly zal (nu ze een baasje heeft gevonden) omgedoopt worden tot Coco.

Dit alles om het makkelijk te maken :D
Nou, ik ben blij dat dit nu wordt opgehelderd. Ik was al even bang dat er extra op het gevoel was gespeeld door er een foto tussen te plaatsen van een nóg zieliger uitziende hond. :wink: Bedankt voor jullie reacties! :)
flippie

Ongelezen bericht door flippie »

Prachtige nieuwe foto's trouwens, mooi om te zien hoe Mieke en Coco kunnen genieten van zo'n dagje uit. Is het al zeker dat Coco na volgende week bij jou komt, Marijke?
Gesloten