Hé super zeg! 't gaat goed zo te horen!Desiree schreef:Ze hebben alle 3 een lap paardenvlees gegeten en wat kippennekken. Ben de laatste kippennekken uit de vriezer aan het geven. Ze zijn inmiddels aan het echte werk toe.
Balou (de kat) eet en kraakt trouwens met veel smaak een kippennekje mee.
Wat eet je hond vandaag?
-
fmsijtsma
-
Desiree
- Erelid

Ja he, ik vind het ook zo leuk om ze te zien genieten.
Volledig NRV zie ik me niet snel doen. Botten kluiven mogen ze toch echt buiten in de tuin doen dus dat wordt wat lastig met slecht weer.
Ach, een basis van KVV aangevuld met verschillende soorten spiervlees, vis en verse botten is ook geen straf voor ze
Volledig NRV zie ik me niet snel doen. Botten kluiven mogen ze toch echt buiten in de tuin doen dus dat wordt wat lastig met slecht weer.
Ach, een basis van KVV aangevuld met verschillende soorten spiervlees, vis en verse botten is ook geen straf voor ze
Groetjes,
Désirée

Désirée

-
fmsijtsma
-
Jet
PANNENKOEKEN MET STROOP
oh wat zal ik nu te horen krijgen......
ik moest het even doen.
Ben gewoon MELIG vanavond.....
Sinds we Ivy hebben sta ik rood.... , morgen gaan we met een farmfood programma beginnen, nou ik hoop echt dat dat goed gaat.....
Beetje lang verhaaltje. Nou geen zin in.
Eerst in leeuwarden gezocht, nee dus, toen +10 km verder nog een 15 kilo zak, en er staan hier nog twee andere merken zakken,
, nou maar naar het asiel brengen.
oh wat zal ik nu te horen krijgen......
ik moest het even doen.
Ben gewoon MELIG vanavond.....
Sinds we Ivy hebben sta ik rood.... , morgen gaan we met een farmfood programma beginnen, nou ik hoop echt dat dat goed gaat.....
Beetje lang verhaaltje. Nou geen zin in.
Eerst in leeuwarden gezocht, nee dus, toen +10 km verder nog een 15 kilo zak, en er staan hier nog twee andere merken zakken,
-
fmsijtsma
Via de huisdierenshop, De Dierenboetiek en Dierenspeciaalzaak de Leeuwerik in Leeuwarden kun je Farmfood bemachtigen.Jet schreef: Eerst in leeuwarden gezocht, nee dus, toen +10 km verder nog een 15 kilo zak, en er staan hier nog twee andere merken zakken,![]()
, nou maar naar het asiel brengen.
Hopelijk hebben de pannenkoeken gesmaakt!
-
nikkihaan
-
fmsijtsma
-
rimanime
- Speurneus

Kwartel en restant paardenvlees....jammie

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)