Vanavond nog een keer naar ringtraining met Nora want ondanks dat we in de vakantie geoefend hebben weigert ze nu mooi te staan en in draf 'rustig' mee te lopen

jolien schreef:haha, komt vast goed hoorDebora schreef:Gezellie...!jolien schreef: Doe je mee met bella in de veteranenklasse? Zo ja, dan staan we namelijk bij elkaar in de ring aangezien ik meedoe met quincy!Ik sta met Bella idd in de Veteranenklasse.
Staan we gezellig saampjes in de ring met onze bejaardensoosjes.
![]()
Ze is zooooo geweldig, maar de laatste tijd ziet ze eruit alsof ze door de ratten beknaagd is en met het rare week van de aflopen weken blijft ze een traanoog houden.
En staan??? Wat is dat....?!?!?
Quincy heeft inderdaad ook last van een traanoog de laatste tijd, probeer het wel steeds weg te werken met speciaal spul ervoor maar het zijn nogal hardnekkige plekken helaas..
Maar komt vast goed met onze meisjes, wordt inderdaad een gezellig bejaardensoosje..

Vind je? Ik ben gewend om 08:00 uur bij een wedstrijd aanwezig te zijn en nom 09:00 uur te beginnen. Zo ook afgelopen zondag bij een clubmatch. Beginnen we om 10:00 uur en de labradors natuurlijk na de lunch pas aan de beurt.Boukje schreef:Oef dat is vroegpetra2612 schreef:09.30 uur beginnen de keuringenBoukje schreef:Hoe laat beginnen de keuringen? 10:00??

Voor mij is het wel vroeg jaDebora schreef:Vind je? Ik ben gewend om 08:00 uur bij een wedstrijd aanwezig te zijn en nom 09:00 uur te beginnen. Zo ook afgelopen zondag bij een clubmatch. Beginnen we om 10:00 uur en de labradors natuurlijk na de lunch pas aan de beurt.Boukje schreef:Oef dat is vroegpetra2612 schreef: 09.30 uur beginnen de keuringen

Dat had ik eerst ook als Pien ook mee zou doen inderdaad, de kans bestaat natuurlijk dat je gelijktijdig moet.. Nu show ik Pien niet dus heb ik alleen Quincy. Maar mocht het zo zijn dat je Tyleet en Bella gelijktijdig moet showen en ik ben al met Quincy geweest, wil ik je best helpen met 1 van je hondjes hoor!Debora schreef:jolien schreef:haha, komt vast goed hoorDebora schreef: Gezellie...!Ik sta met Bella idd in de Veteranenklasse.
Staan we gezellig saampjes in de ring met onze bejaardensoosjes.
![]()
Ze is zooooo geweldig, maar de laatste tijd ziet ze eruit alsof ze door de ratten beknaagd is en met het rare week van de aflopen weken blijft ze een traanoog houden.
En staan??? Wat is dat....?!?!?
Quincy heeft inderdaad ook last van een traanoog de laatste tijd, probeer het wel steeds weg te werken met speciaal spul ervoor maar het zijn nogal hardnekkige plekken helaas..
Maar komt vast goed met onze meisjes, wordt inderdaad een gezellig bejaardensoosje..
Dat probeer ik ook weg te werken, maar lukt niet erg goed. Goed spul, hé?!?!
In ieder geval gezellie...met zijn twee in de bejaardensoos.
![]()
Alleen ik ben de enigste handler van het tweetal...Nog van te voren gevraagd of het kon, ja hoor kan makkelijk. Krijg ik de inschrijving verleden week binnen, staat er in dat je ook een handler extra moet hebben. Kom blondie weer twee honden en als enige handler.

Ik neem graag je aanbodt aan. Super van je...! Mocht het niet anders kunnen dan hoor je mij wel.jolien schreef:Dat had ik eerst ook als Pien ook mee zou doen inderdaad, de kans bestaat natuurlijk dat je gelijktijdig moet.. Nu show ik Pien niet dus heb ik alleen Quincy. Maar mocht het zo zijn dat je Tyleet en Bella gelijktijdig moet showen en ik ben al met Quincy geweest, wil ik je best helpen met 1 van je hondjes hoor!Debora schreef:jolien schreef: haha, komt vast goed hoorQuincy heeft inderdaad ook last van een traanoog de laatste tijd, probeer het wel steeds weg te werken met speciaal spul ervoor maar het zijn nogal hardnekkige plekken helaas..
Dat probeer ik ook weg te werken, maar lukt niet erg goed. Goed spul, hé?!?!
![]()
Alleen ik ben de enigste handler van het tweetal...Nog van te voren gevraagd of het kon, ja hoor kan makkelijk. Krijg ik de inschrijving verleden week binnen, staat er in dat je ook een handler extra moet hebben. Kom blondie weer twee honden en als enige handler.

Prima, zien we zaterdag wel eventjes!Debora schreef:Ik neem graag je aanbodt aan. Super van je...! Mocht het niet anders kunnen dan hoor je mij wel.jolien schreef:Dat had ik eerst ook als Pien ook mee zou doen inderdaad, de kans bestaat natuurlijk dat je gelijktijdig moet.. Nu show ik Pien niet dus heb ik alleen Quincy. Maar mocht het zo zijn dat je Tyleet en Bella gelijktijdig moet showen en ik ben al met Quincy geweest, wil ik je best helpen met 1 van je hondjes hoor!Debora schreef:Dat probeer ik ook weg te werken, maar lukt niet erg goed. Goed spul, hé?!?!
![]()

Ja, je hebt een heel supporters team achter je staan. Je hoeft het team alleen maar te delen met EricaJutta schreef:...op de een of andere manier ken ik dit gevoel maar.... Saskia het komt goed. Wij zijn je steun en toeverlaat dus kom maar gewoon en geniet.Saskia schreef:Benco's staart is al geknipt,
en de witte haren uit zijn borst gehaald...
Nu wordt het serieus
waar bén ik aan begonnen![]()
![]()
![]()
![]()