Bennekom

Plaats hier alles over hondenshows.
petra2612
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door petra2612 »

@Jolien mijn advies is vroeg gaan om een plekje te hebben.

Vanavond nog een keer naar ringtraining met Nora want ondanks dat we in de vakantie geoefend hebben weigert ze nu mooi te staan en in draf 'rustig' mee te lopen :evil: en ze kan het wel :wink:
Afbeelding
***Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd!***
Groetjes, Petra
Boukje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Boukje »

Hoe laat beginnen de keuringen? 10:00??
petra2612
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Boukje schreef:Hoe laat beginnen de keuringen? 10:00??
09.30 uur beginnen de keuringen :wink:
Groetjes, Petra
Boukje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

petra2612 schreef:
Oef dat is vroeg :D
petra2612
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Boukje schreef:
petra2612 schreef:
Yep, maar duurt wel tot in de middag.............dus genoeg te zien :D
Groetjes, Petra
Debora
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Debora »

sbientje schreef:echt jammer dat het op zaterdag is, had het wel weer eens leuk gevonden. Ben zondag wel in Ahoy, zijn daar nog mensen van hier?
Ik ben er elk jaar of om te werken of om te kijken. Dit jaar om te kijken...maar goed...ik heb altijd vrijkaarten. Handig als je KC het organiseert. :oops:
Debora
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

jolien schreef:
Debora schreef:
jolien schreef: Doe je mee met bella in de veteranenklasse? Zo ja, dan staan we namelijk bij elkaar in de ring aangezien ik meedoe met quincy!
Gezellie...! :) Ik sta met Bella idd in de Veteranenklasse. :) Staan we gezellig saampjes in de ring met onze bejaardensoosjes. :D :verliefd1: Ze is zooooo geweldig, maar de laatste tijd ziet ze eruit alsof ze door de ratten beknaagd is en met het rare week van de aflopen weken blijft ze een traanoog houden. :? En staan??? Wat is dat....?!?!? :lol:
haha, komt vast goed hoor :wink: Quincy heeft inderdaad ook last van een traanoog de laatste tijd, probeer het wel steeds weg te werken met speciaal spul ervoor maar het zijn nogal hardnekkige plekken helaas.. :? Maar komt vast goed met onze meisjes, wordt inderdaad een gezellig bejaardensoosje.. :D
:lol: Dat probeer ik ook weg te werken, maar lukt niet erg goed. Goed spul, hé?!?! :roll: In ieder geval gezellie...met zijn twee in de bejaardensoos. :)
Alleen ik ben de enigste handler van het tweetal...Nog van te voren gevraagd of het kon, ja hoor kan makkelijk. Krijg ik de inschrijving verleden week binnen, staat er in dat je ook een handler extra moet hebben. Kom blondie weer twee honden en als enige handler. :roll:
Debora
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Boukje schreef:
petra2612 schreef:
Vind je? Ik ben gewend om 08:00 uur bij een wedstrijd aanwezig te zijn en nom 09:00 uur te beginnen. Zo ook afgelopen zondag bij een clubmatch. Beginnen we om 10:00 uur en de labradors natuurlijk na de lunch pas aan de beurt. :?
Boukje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Debora schreef:
Boukje schreef:
petra2612 schreef: 09.30 uur beginnen de keuringen :wink:
Vind je? Ik ben gewend om 08:00 uur bij een wedstrijd aanwezig te zijn en nom 09:00 uur te beginnen. Zo ook afgelopen zondag bij een clubmatch. Beginnen we om 10:00 uur en de labradors natuurlijk na de lunch pas aan de beurt. :?
Voor mij is het wel vroeg ja :wink:
Maar ik snap dat het eigenlijk best meevalt. :wink:
jolien
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door jolien »

Debora schreef:
jolien schreef:
Debora schreef: Gezellie...! :) Ik sta met Bella idd in de Veteranenklasse. :) Staan we gezellig saampjes in de ring met onze bejaardensoosjes. :D :verliefd1: Ze is zooooo geweldig, maar de laatste tijd ziet ze eruit alsof ze door de ratten beknaagd is en met het rare week van de aflopen weken blijft ze een traanoog houden. :? En staan??? Wat is dat....?!?!? :lol:
haha, komt vast goed hoor :wink: Quincy heeft inderdaad ook last van een traanoog de laatste tijd, probeer het wel steeds weg te werken met speciaal spul ervoor maar het zijn nogal hardnekkige plekken helaas.. :? Maar komt vast goed met onze meisjes, wordt inderdaad een gezellig bejaardensoosje.. :D
:lol: Dat probeer ik ook weg te werken, maar lukt niet erg goed. Goed spul, hé?!?! :roll: In ieder geval gezellie...met zijn twee in de bejaardensoos. :)
Alleen ik ben de enigste handler van het tweetal...Nog van te voren gevraagd of het kon, ja hoor kan makkelijk. Krijg ik de inschrijving verleden week binnen, staat er in dat je ook een handler extra moet hebben. Kom blondie weer twee honden en als enige handler. :roll:
Dat had ik eerst ook als Pien ook mee zou doen inderdaad, de kans bestaat natuurlijk dat je gelijktijdig moet.. Nu show ik Pien niet dus heb ik alleen Quincy. Maar mocht het zo zijn dat je Tyleet en Bella gelijktijdig moet showen en ik ben al met Quincy geweest, wil ik je best helpen met 1 van je hondjes hoor! :)
Saskia
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Saskia »

Benco's staart is al geknipt,
en de witte haren uit zijn borst gehaald...

Nu wordt het serieus
waar bén ik aan begonnen :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Ik zou de muziek willen kennen waarvoor de staart van mijn hond de maat slaat!
Debora
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

jolien schreef:
Debora schreef:
jolien schreef: haha, komt vast goed hoor :wink: Quincy heeft inderdaad ook last van een traanoog de laatste tijd, probeer het wel steeds weg te werken met speciaal spul ervoor maar het zijn nogal hardnekkige plekken helaas.. :? Maar komt vast goed met onze meisjes, wordt inderdaad een gezellig bejaardensoosje.. :D
Dat had ik eerst ook als Pien ook mee zou doen inderdaad, de kans bestaat natuurlijk dat je gelijktijdig moet.. Nu show ik Pien niet dus heb ik alleen Quincy. Maar mocht het zo zijn dat je Tyleet en Bella gelijktijdig moet showen en ik ben al met Quincy geweest, wil ik je best helpen met 1 van je hondjes hoor! :)
Ik neem graag je aanbodt aan. Super van je...! Mocht het niet anders kunnen dan hoor je mij wel. :D
Jutta
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jutta »

Saskia schreef:Benco's staart is al geknipt,

Nu wordt het serieus
...op de een of andere manier ken ik dit gevoel maar.... Saskia het komt goed. Wij zijn je steun en toeverlaat dus kom maar gewoon en geniet.
Afbeelding

bedankt Sharon !
jolien
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door jolien »

Debora schreef:
jolien schreef:
Debora schreef: :lol: Dat probeer ik ook weg te werken, maar lukt niet erg goed. Goed spul, hé?!?! :roll: In ieder geval gezellie...met zijn twee in de bejaardensoos. :)
Ik neem graag je aanbodt aan. Super van je...! Mocht het niet anders kunnen dan hoor je mij wel. :D
Prima, zien we zaterdag wel eventjes! :)
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

Jutta schreef:
Saskia schreef:Benco's staart is al geknipt,

Nu wordt het serieus
...op de een of andere manier ken ik dit gevoel maar.... Saskia het komt goed. Wij zijn je steun en toeverlaat dus kom maar gewoon en geniet.
Ja, je hebt een heel supporters team achter je staan. Je hoeft het team alleen maar te delen met Erica :D
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
Plaats reactie