Miep schreef:Ach kereltje toch word je nog dubbel gestraft ook, maar straks ben je er blij om hoor anders word je heel dik en dat is helemaal niet zo goed voor je.
ben er toch niet mee eens
Roef (Matcho) 18-04-2008 James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
rimanime schreef:Gister hadden ze Haas met een (kale lamsrib), vandaag Paard (sorry Simone ) en kippenlevertjes.
Ik ben daar ook een beetje koppig in, mijn honden zullen het heerlijk vinden, maar ik geef het ze echt niet, vind ik naar.. Heb zelf een paard en ben je daar denk ik toch gevoeliger voor...
Hier is 't vandaag ook paard voor mevrouw (spiervlees)...
Ik rijd overigens ook al jaren paard (verzorgpaard). Maar heb daar eerlijk gezegd voor de hond niet zo'n moeite mee. Doorgaans hebben paarden toch een fijner leven gehad dan de bioindustrie dieren...
Eet je die wel dan Sanne? Of eet je helemaal geen vlees zelf?
Ik eet zo min mogelijk bioindustrie en vooral biologisch.
Groetjes: Mariëlle & Yari
~ Wie achter de kudde aanloopt loopt altijd door de stront ~
yari schreef:Hier is 't vandaag ook paard voor mevrouw (spiervlees)...
Ik rijd overigens ook al jaren paard (verzorgpaard). Maar heb daar eerlijk gezegd voor de hond niet zo'n moeite mee. Doorgaans hebben paarden toch een fijner leven gehad dan de bioindustrie dieren...
Eet je die wel dan Sanne? Of eet je helemaal geen vlees zelf?
Ik eet zo min mogelijk bioindustrie en vooral biologisch.
Als ik vlees eet.. (bijna nooit), is het biologisch..
Maar ik weet ook dat dat paarden vlees een beetje onzin is hoor, dat ik dat niet geef, maar ik weet niet.. Voel ik mij niet goed bij..