Oh, slapeloze nachten en nachtmerries hier.
Brego wilt nog steeds maar al te graag zitten voor me neus ipv staan. En het betasten.....ik denk dat hij gelijk bij de keurmeester in de armen springt.
Ach, beter dan je best kan je niet doen. En voor de 1e keer met een jonge hond verwacht ik er ook niet te veel van. Als t maar leuk is.
Jess schreef:Oh, slapeloze nachten en nachtmerries hier.
Brego wilt nog steeds maar al te graag zitten voor me neus ipv staan. En het betasten.....ik denk dat hij gelijk bij de keurmeester in de armen springt.
Ach, beter dan je best kan je niet doen. En voor de 1e keer met een jonge hond verwacht ik er ook niet te veel van. Als t maar leuk is.
Wij komen zo vroeg mogelijk, dus misschien kan Martijn hem nog iets bijbrengen van tevoren.
Indien nodig als de spanning te groot voor je wordt kan hij zelfs hem showen hoor. als je dat zou willen
Komt helermaal goed, goed humeur mee en de rest gaat vast van een leien dakje
Jess schreef:Oh, slapeloze nachten en nachtmerries hier.
Wij komen zo vroeg mogelijk, dus misschien kan Martijn hem nog iets bijbrengen van tevoren.
Indien nodig als de spanning te groot voor je wordt kan hij zelfs hem showen hoor. als je dat zou willen
Komt helermaal goed, goed humeur mee en de rest gaat vast van een leien dakje
Oh, dat is lief van jullie. Inmiddels heeft meneer gelukkig het staan aardig door. En gisteravond op training vertelde ik het van de show en mijn trainer was zo aardig om het betasten even te proberen met hem. En het ging zowaar goed, Brego bleef netjes met 4 pootjes op de grond.
Dus ik ben al wat meer gerustgesteld.
Geen nachtmerries meer in ieder geval. Ik droomde steeds dat we er waren en dat ik echt alles vergeten was en thuis moest halen terwijl er geen tijd meer was.