Het probleem van de stamboom is opgelost hoor. Waarschijnlijk krijgen we deze nog....ooit
Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!
-
S.Breijer
- Speurneus

- Contacteer:
-
miran&joost
-
miran&joost
-
kristies
- Speurneus

miran&joost schreef:Soort van "eigen-huis-en-tuin with the music forest stars"miran&joost schreef:We wachten rustig af, komt goed!
Enzo is nu zijn bench weer aan het redecoreren![]()
![]()
Miranda
groeten,
Joost
( overigens kwamen we gisteren langs een kapper die Knippen Enzo heette..
Overigens is Chester helemaal los wat zwemmen en water betreft.. geen sloot is veilig voor hem...
-
miran&joost
-
kristies
- Speurneus

Ben ook al aan het ``schoppen`` geweest... maar de vorige keer deden de broers het toch beter..miran&joost schreef:Zo, nog even de broertjes omhoog geschopt in de foto-wedstrijd met een paar dikke tienen voor het bange labje van Sandra en het zielige schatje van Kristie en Wessel !!!
Chester heeft vanmiddag weer gezwommen.. ! Het was echt heel leuk, met een ander labje Joep genaamt.. het ging zo leuk.. ze hebben heerlijk vrij rustig gespeelt en samen achter de bal aan in het water.. t`ging aardig gelijk op.. terwijl Joep al 2 was.. en Chester heeft eens kunnen ervaren dat andere honden ook zijn balletje af kunnen pakken..
-
miran&joost
-
S.Breijer
- Speurneus

- Contacteer:
Ik ben een beetje blij
Het loopje van Finn gaat nu voor het eerst al 2 weken stukken beter!! Wel rekt hij zich na het slapen nog erg uit en stapt dan wat moeilijk weg. Ook als hij wat langer loopt zie ik zijn loopje terug komen. Maar het lijkt dus echt de goede kant op te gaan. Nu dit wandel- en aankomscheema aanhouden en het gaat vast goed komen! Ik ga heel hard duimen!
Jammer van de fotowedstrijd, al stuur ik nooit echt super foto's in. Ik moet nog een hoop leren wat fotograveren betreft! Meedoen is ook leuk, toch?
Leuk hoor, dat jullie mannen al zwemmen! Finn durft nog niet verder dan zijn buik. Hij heeft 1 keer écht gezwommen, maar dat was waarschijnlijk zo spannend dat hij het nu niet meer aandurft. Ach, alles komt met de tijd
-
miran&joost
-
S.Breijer
- Speurneus

- Contacteer:
-
miran&joost
-
S.Breijer
- Speurneus

- Contacteer:
-
kristies
- Speurneus

ooo 13 april sluitingsdatum... dat is vandaag !!
pff ben er nog niet uit. Ik wordt 12 mei 30
en weeet nog niet helemaal wat ik ga doen.
Mijn familie woont ver weg, dus als die komen blijven ze slapen en om die nou zondag om 07.00uur het huis uit te schoppen omdat wij zo nodig weg moeten..
of ik moet het vrijdag.. doen.. ach eigenlijk totaal overbodige info voor jullie, maar de conclusie is dat ik dus nog twijfel
??: maar ik moet dus wel opschieten met beslissen.. 
-
S.Breijer
- Speurneus

- Contacteer: