ik durf niet te zeggen of ik Michel ken..iris schreef:Hallo allemaal,
even een klein berichtje van uit Rijen. Tessel plast ook nog steeds als een vrouwtje en plast meestal ook in 1 keer helemaal uit. We hebben de examendatum doorgekregen en ik moet 6 mei bij Michel (ken je die Kristie?) Ik heb dinsdag 1 mei mijn laatste les omdat het komende zondag niet doorgaat en dan 6 mei samen met nog 2 hondjes examen![]()
![]()
Vind het wel erg spannend hoor. en dan beginnen we 3 juni aan de nieuwe cursus. De rest van mijn groep doet 13 mei examen en daarna is het pinksteren en hemelvaart en dan is het alweer juni. Heb erg veel zin in de nieuwe cursus, maar ben benieuwd of het wat wordt. Alle pups moeten dan los alle commando's opvolgend. Als ze nu los gaan dan mogen ze spelen en hebben ze allemaal bananen in de oren. Ben benieuwd hoe dat af gaat lopen hoor.
Jee, die Enzo is al lekker aan het puberen zeg. Ben benieuwd wannneer Tessel ermee begint??? Hij probeert wel het een en ander., maar het blijft bij het bijten in de riem en het weglopen als er andere honden in de buurt zijn. Dan heeft hij even bananen in zijn oren. Maar, het zal vast snel weer over gaan en dan kunnen we weer verder trainen met onze schatjes.
Tessel gaat trouwens een weekend naar Diana. Ben benieuwd hoe dat zal gaan. Ik breng hem zaterdagochtend en ga hem zondagavond meteen weer halen, want ik kan echt niet tot maandag wachten. Ben erg benieuwd of en hoe hij zich daar zal gedragen.
Nou, ga nu weer gauw verder werken en weer een dikke knuffel voor jullie lieve hondjes!
Maar het komt vast goed toch ? !
Ben wel nieuwsgierig hoe het gaat een weekeindje bij Diana !