we gaan naar luxemburg

Vakantiechecklist, reistips en ervaringen met vakantieplekken.
sam
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door sam »

Ik wist het ook niet van de vossen. Zal het navragen of ze ook in de buurt van "onze" camping zijn , al we er zijn. In ieder geval bedankt voor de tip.
Wil enCo
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Wil enCo »

Hoi wij gaan dit jaar ook naar Luxemburg Larochette. Alvast lekker gepeebeet door Sam (bedankt Anneke!) ,het lijkt ons heel leuk. Hoewel ons eerste jaar zonder zee.
Balou07-03-08

Ongelezen bericht door Balou07-03-08 »

hey wil en co

heel veel wandelplezier in luxemburg.
ik ben er vroeger met mijn ouders veel geweest en het is echt zo super mooi daar genoeg water waar de hondjes ook veel pezier aan hebben
Balou07-03-08

Ongelezen bericht door Balou07-03-08 »

zo het duurt niet meer lang en dan is tijd om te gaan we zijn nu nog spullen bij elkaar het rapen voor balou

iemand tips over spullen die je toch wel moet hebben ??
jeroen1980

Ongelezen bericht door jeroen1980 »

We zijn afgelopen weekend op camping nommerlayen geweest (bungalowtent van canvas holidays).
we hebben een koel-halsband gekocht voor Joy, en dat was wel fijn, want het was er best warm. en ik zou flesjes meenemen die je kan vullen met water daar, want veel drinken tijdens de wandeling is erg fijn (voor iedereen). wij waren een beetje boel verkeerd gelopen tijdens een wandeling, haha! en dan is water wel fijn.

Verder was het er 's nachts wel koud, er lagen daar gelukkig 6 dekens (wij lagen onder 4!) we hadden wel lakens mee; wij konden geen bedlinnen meer reserveren omdat we last minute gingen.

ook heb ik bij de dierenarts om finidiar gevraagd (voor het geval ze aan de diarree zou gaan vond ik dat wel fijn om bij me te hebben).
en verder is een tekenpincet wel handig, al hebben wij er geen last van gehad.
En we hebben een flexi-lijn gekocht omdat we haar daar niet los lieten lopen (het was geen jachtseizoen op vossen maar je weet t nooit).
en een lange lijn met zo'n grondschroef. al hebben we die niet altijd gebruikt omdat wij min of meer in ons eentje zaten in een hoek.

niet om mee te nemen, maar verder rijden sommigen er erg aso, wij reden naar larochette, erg onoverzichtelijke bochten op een al smalle weg door de bossen en motorrijders kwamen gewoon plat door de bocht :? verder rijden ze er (bijna allemaal) erg snel....

heel verhaal maar misschien heb je er wat aan.
Fijne vakantie alvast!
Plaats reactie