Beter blauw van het blazen dan blauw achter het stuur
Wie is de BOB?
-
jessica
- Speurneus

- Contacteer:
-
Lunatic
- Speurneus

-
miran&joost
-
Pandora
- Speurneus

Laat ik het zo zeggen... Het is er niet saaier op geworden met Ramses in tha house, ik verveel me geen moment met deze clownmiran&joost schreef:Hahaaaaa Ramses is er altijd bij als er iets te beleven valt !!!!!
(of valt er altijd iets te beleven, omdat Ramses er bij is ......)
Groetjes van Brigitte & Zoo

Bedankt Marjolein, hij is top!

-
miran&joost
Heerlijk toch !Pandora schreef:Laat ik het zo zeggen... Het is er niet saaier op geworden met Ramses in tha house, ik verveel me geen moment met deze clownmiran&joost schreef:Hahaaaaa Ramses is er altijd bij als er iets te beleven valt !!!!!
Soms kunnen wij Enzo (met zijn streken) wel achter het behang plakken, maar aangezien we geen behang hebben ....... lachen we er achteraf maar om. Dat is gewoon het karaktertje en we hebben het er mee te doen
-
Pandora
- Speurneus

Precies!miran&joost schreef:Heerlijk toch !Pandora schreef:Laat ik het zo zeggen... Het is er niet saaier op geworden met Ramses in tha house, ik verveel me geen moment met deze clownmiran&joost schreef:Hahaaaaa Ramses is er altijd bij als er iets te beleven valt !!!!!
Soms kunnen wij Enzo (met zijn streken) wel achter het behang plakken, maar aangezien we geen behang hebben ....... lachen we er achteraf maar om. Dat is gewoon het karaktertje en we hebben het er mee te doen
Wij hebben ook geen behang, anders zat hij al lang achter een laagje of -tig
Het is een heerlijk beest met al z'n grappen en grollen, hij is altijd blij en weet ook op de mindere momenten een lach boven te brengen. Ik ga hem gewoon verhuren aan de Clini-clowns, daar zijn ze vast blij met hem

Groetjes van Brigitte & Zoo

-
miran&joost
ROFL !!!! Daar worden ze vast blij van !Pandora schreef:Precies!miran&joost schreef:Heerlijk toch !Pandora schreef:Laat ik het zo zeggen... Het is er niet saaier op geworden met Ramses in tha house, ik verveel me geen moment met deze clown
Soms kunnen wij Enzo (met zijn streken) wel achter het behang plakken, maar aangezien we geen behang hebben ....... lachen we er achteraf maar om. Dat is gewoon het karaktertje en we hebben het er mee te doen![]()
Wij hebben ook geen behang, anders zat hij al lang achter een laagje of -tigAaaaaaahhg, nee hoor!
![]()
Het is een heerlijk beest met al z'n grappen en grollen, hij is altijd blij en weet ook op de mindere momenten een lach boven te brengen. Ik ga hem gewoon verhuren aan de Clini-clowns, daar zijn ze vast blij met hem![]()
groeten,
Joost