Kan ik ook onder de categorie clubmatches kijken?thomasenjasper schreef:Ik kijk altijd hier, en dan onder catogorie tentoonstellingen:Marlotte schreef:Ja he, ik vind dat ook lastig. Ben daar ook nog een beetje onzeker in. Maar ja, misschien moet ik me gewoon een keer ergens inschrijven en dan zie ik het vanzelf welthomasenjasper schreef: Wij gaan ook naar Bennekom, dat is in elk geval een hele leuke show,
verder ben ik me ook nog aan het verdiepen welke shows wij gaan lopen,
vind het ook lastig uit te vinden welk nou leuk zijn om mee te doen
Weet je misschien waar je ergens een lijst met shows terug kunt vinden? Ik kijk steeds bij de website van de nederlandse labrador vereniging, maar ik weet niet of dat de complete lijst is
http://www.raadvanbeheer.nl/nc/verenigi ... iviteiten/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat zijn in elk geval alle shows in Nederland.
Mijn meisje
-
Marlotte
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:

-
thomasenjasper
- Speurneus

- Contacteer:
Volgens mij zijn de clubmatches shows die door een kc georganiseerdMarlotte schreef:Kan ik ook onder de categorie clubmatches kijken?thomasenjasper schreef:Ik kijk altijd hier, en dan onder catogorie tentoonstellingen:Marlotte schreef: Ja he, ik vind dat ook lastig. Ben daar ook nog een beetje onzeker in. Maar ja, misschien moet ik me gewoon een keer ergens inschrijven en dan zie ik het vanzelf wel
Weet je misschien waar je ergens een lijst met shows terug kunt vinden? Ik kijk steeds bij de website van de nederlandse labrador vereniging, maar ik weet niet of dat de complete lijst is
http://www.raadvanbeheer.nl/nc/verenigi ... iviteiten/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat zijn in elk geval alle shows in Nederland.
word, dus geen CAC shows. dat is dus iets anders dan de clubmatch
van de labradorvereniging
Groetjes Sandra, Choco & James
-
luckylabrador
- Hele grote hondenneus

-
toos
-
Marlotte
- Hele grote hondenneus

- Contacteer: