Dit moet ik even kwijt

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Irene
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Irene »

doggie schreef:
Irene schreef:
De kleinste hier, Sem, die kan je ook wel is zo aankijken van, ik heb helemaal nog geen zin om te komen, en ook al vind ik het soms best moeilijk, als hij dan uiteindelijk komt krijgt hij een lekker stukje vlees want dan is hij braaf.
.
Probeer hem dan alleen met je stem te belonen, en alleen als hij metéén komt, een lekker stuk vlees erin.......je zult zien hoe snel hij weet dat wachten met komen géen vlees oplevert...
Is wel een goede tip maar als ze maar komen, ben ik allang tevreden. :wink:
Groetjes van Irene en lebbers van Bono en Sem.
Dinie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Dinie »

Dit soort dingen zie/zag ik ook weleens, :( totdat ik wist rond welke tijd deze persoon/personen zijn hond uitliet.
Ik heb mijn wandelrondje maar op een ander tijdstip gezet. :wink:
Ik ben ooit huilend naar huis gekomen, zo erg vind ik het als men een hond/dier iets doet. Ben daar een overgevoelig type voor.
:zwartkopje: Ciba (Ciba van Budiliumhof) 22-10-2005 ~ 25-4-2008
:zwartkopje: Yara (Raspberrycream van Budiliumhof) 7-3-2008
marions
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door marions »

Dinie schreef:Dit soort dingen zie/zag ik ook weleens, :( totdat ik wist rond welke tijd deze persoon/personen zijn hond uitliet.
Ik ben ooit huilend naar huis gekomen, zo erg vind ik het als men een hond/dier iets doet. Ben daar een overgevoelig type voor.
Dat heb ik ook, meppen is natuurlijk uit den boze maar ik word ook verdrietig van bazen die onduidelijkheid en inconsekwentie uitstralen naar hun hond.
Ik zie dan soms die oogjes van "Ik wil wel, maar wat moet ik dan doen"?
Uiteindelijk doen ze het dan dus nooit goed :( terwijl de wil er wél is...
Dazzling Diamonds Kiepers Nickname
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Arme hond :cry:
luckylabrador
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door luckylabrador »

Belachelijk mens zo iemand meestal is het slaan van een hond (of dier) afreageren van eigen frustratie van de baas.
Het is makkelijk dat te doen tegen een weerloos dier.
Als ik de persoon ken, en in mijn plaats ken ik bijna iedereen met een hond doe ik meteen aangifte!!
:zwartpootje:Finn 29-11-2014
:blondpootje:Floyd 6-05-2011
:zwartpootje:Bolton 23-3-2006 (overleden 16-9-2013)
:bruinpootje:Chester 22-12-2002 (overleden 3-3-2011)
Irene
Speurneus
Speurneus

luckylabrador schreef:Belachelijk mens zo iemand meestal is het slaan van een hond (of dier) afreageren van eigen frustratie van de baas.
Het is makkelijk dat te doen tegen een weerloos dier.
Als ik de persoon ken, en in mijn plaats ken ik bijna iedereen met een hond doe ik meteen aangifte!!
De meeste hier, met hond zijn voor ons ook allemaal bekend, alleen deze persoon nog nooit eerder gezien.
Irene
Speurneus
Speurneus

marions schreef:
Dinie schreef:Dit soort dingen zie/zag ik ook weleens, :( totdat ik wist rond welke tijd deze persoon/personen zijn hond uitliet.
Dat heb ik ook, meppen is natuurlijk uit den boze maar ik word ook verdrietig van bazen die onduidelijkheid en inconsekwentie uitstralen naar hun hond.
Ik zie dan soms die oogjes van "Ik wil wel, maar wat moet ik dan doen"?
Uiteindelijk doen ze het dan dus nooit goed :( terwijl de wil er wél is...
Snap helemaal wat je bedoeld, Marion, vanmiddag weer meegemaakt, een vrouwtje met een hond, die niet wilde komen toen ze hem riep, maar ze liep gewoon door, tot het haar te lang duurde, en daar begon het gvd, als je nu niet snel hier komt, en maar snauwen en vloeken tegen dat beest, dan maar ophalen en is even flink door elkaar schudden, logisch dat die hond niet wil komen.
Zootje

Ongelezen bericht door Zootje »

Bah zo'n hekel aan deze mensen :( Zou er toch ten allen tijden iets van (willen!) zeggen als ik het tenminste durf.. Ik heb 1x meegemaakt.. Ziva was nog heeeel klein en we liepen een stukje in het bos.. Kwamen andere hond tegen ook aan de lijn en Ziva wilde spelen maar die hond gromde nogal en deed gemeen.. Ziva trok zich er niets van aan en speelde lekker door.. De vrouw trok haar hond even weg en gaf 1 harde klap met vlakke hand tegen de kop.. Wij zeiden al 100 keer dat Ziva het leuk vond om te spelen en dat ze vanzelf weggaat als ze hem niet leuk vond omdat hij zo gromde.. :(
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

hier loopt er 1 met een bordercollie,die hond lijkt wel een robot.hij reageert op de commando van de baas nog voor de man is uit gesproken. ik heb in de eerste instantie met stomme verbazing en een beetje afgunst staan kijken :oops: ......... tot ik zag dat als de hond niet snel luistert hij een flinke mep krijgt met de ballengooier die de man bij zich heeft.
pffff als het dan zo moet laat dan maar,dan maar een monster met bananen in de oren :mad:
ik herken het kruiperige gedrag van sommigen hier ook wel bij roef,als ik mijn stem echt verhef(ben dan echt boos) dan kruipt dat monster van mij ook en gaat op mijn voeten op zijn rug liggen :twisted: als of hij regelmatig afgerost wordt :D
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Irene
Speurneus
Speurneus

roef schreef:hier loopt er 1 met een bordercollie,die hond lijkt wel een robot.hij reageert op de commando van de baas nog voor de man is uit gesproken. ik heb in de eerste instantie met stomme verbazing en een beetje afgunst staan kijken :oops: ......... tot ik zag dat als de hond niet snel luistert hij een flinke mep krijgt met de ballengooier die de man bij zich heeft.
pffff als het dan zo moet laat dan maar,dan maar een monster met bananen in de oren :mad:
ik herken het kruiperige gedrag van sommigen hier ook wel bij roef,als ik mijn stem echt verhef(ben dan echt boos) dan kruipt dat monster van mij ook en gaat op mijn voeten op zijn rug liggen :twisted: als of hij regelmatig afgerost wordt :D
Hier liggen ze elke avond op hun rug, kun je nagaan. :D
Jo-Ann

Ongelezen bericht door Jo-Ann »

Irene schreef:
roef schreef:hier loopt er 1 met een bordercollie,die hond lijkt wel een robot.hij reageert op de commando van de baas nog voor de man is uit gesproken. ik heb in de eerste instantie met stomme verbazing en een beetje afgunst staan kijken :oops: ......... tot ik zag dat als de hond niet snel luistert hij een flinke mep krijgt met de ballengooier die de man bij zich heeft.
Ha, dat is precies wat Zarah ook doet als ze niet luistert! Echt helemaal in elkaar duiken soms :confused: , en op de rug gaan liggen alsof ze elke dag in elkaar geslagen wordt! :?
Dan schaam ik me soms wel hoor, als andere mensen dat zien. Zarah krijgt heus wel eens een tikJE voor de kont, maar slaan heb ik haar NOOIT gedaan, en zal ik ook niet gauw doen! Wel eens in 't nekvel gegrepen, maar daar reageert ze dan weer amper op.

Maar dit gedrag van de lui is natuurlijk uit den boze! Waar halen ze het lef vandaan.
Irene
Speurneus
Speurneus

Jo-Ann schreef:
Irene schreef:
Ik hoop echt dat we die man nog een keer tegen komen.

Ha, dat is precies wat Zarah ook doet als ze niet luistert! Echt helemaal in elkaar duiken soms :confused: , en op de rug gaan liggen alsof ze elke dag in elkaar geslagen wordt! :?
Dan schaam ik me soms wel hoor, als andere mensen dat zien. Zarah krijgt heus wel eens een tikJE voor de kont, maar slaan heb ik haar NOOIT gedaan, en zal ik ook niet gauw doen! Wel eens in 't nekvel gegrepen, maar daar reageert ze dan weer amper op.

Maar dit gedrag van de lui is natuurlijk uit den boze! Waar halen ze het lef vandaan.
guusje

Ongelezen bericht door guusje »

Slaan is onmacht! :roll:

Arme hond! En nog braaf naar zijn baas komen :cry:
Plaats reactie