Wij gaan ook naar Groningen. Voor de allereerste keer met Jones. Ik hoop maar dat hij zich een beetje inhoud.. Soms heb ik echt een stuiterbal aan de riem.. En dan tussen allemaal andere labjes en dan dicht op elkaar..Maar ja, eens moet de eerste keer zijn, toch? En we maken er gewoon een leuk dagje van!
Trea schreef:Wij gaan ook naar Groningen. Voor de allereerste keer met Jones. Ik hoop maar dat hij zich een beetje inhoud.. Soms heb ik echt een stuiterbal aan de riem.. En dan tussen allemaal andere labjes en dan dicht op elkaar..Maar ja, eens moet de eerste keer zijn, toch? En we maken er gewoon een leuk dagje van!
hierook zo een stuiterbal en vooral in de ring, ik moet volgende week naar een show met Tyson, ik heb hieral serieus zitten oefenen en hier thuis gaat het nu prima ik hoop dat hij het zaterdag in de ring ook prima gaat doen
Yoran 24/10/1999~26/07/2011
Bruce 04/04/2002
Denzell 14/04/2004
Figaro 31/03/2006
Tyson (Precious For Eternity Vast Pretender 15/07/2009
Djedda (Smallville's Empress Just Say Yes) 24/04/2010
Haylee (Smallville's Empress Love Affair) 14/05/2011
Dawn (Of Emperor's Pride Legacy) 04/09/2012
Dusty (Black Sea Sykstus) 13/03/2013
Ocean (Flanders Pride Ocean Diva) 19/01/2015
Trea schreef:Wij gaan ook naar Groningen. Voor de allereerste keer met Jones. Ik hoop maar dat hij zich een beetje inhoud.. Soms heb ik echt een stuiterbal aan de riem.. En dan tussen allemaal andere labjes en dan dicht op elkaar..Maar ja, eens moet de eerste keer zijn, toch? En we maken er gewoon een leuk dagje van!
hierook zo een stuiterbal en vooral in de ring, ik moet volgende week naar een show met Tyson, ik heb hieral serieus zitten oefenen en hier thuis gaat het nu prima ik hoop dat hij het zaterdag in de ring ook prima gaat doen
Het gaat vast beter dan de eerste keer. In ieder geval wens ik je veel succes!
Het gaat vast beter dan de eerste keer. In ieder geval wens ik je veel succes!
dank u
Yoran 24/10/1999~26/07/2011
Bruce 04/04/2002
Denzell 14/04/2004
Figaro 31/03/2006
Tyson (Precious For Eternity Vast Pretender 15/07/2009
Djedda (Smallville's Empress Just Say Yes) 24/04/2010
Haylee (Smallville's Empress Love Affair) 14/05/2011
Dawn (Of Emperor's Pride Legacy) 04/09/2012
Dusty (Black Sea Sykstus) 13/03/2013
Ocean (Flanders Pride Ocean Diva) 19/01/2015
toos schreef:Dan stuiterd Bonus gezellig met jullie mee
Gelukkig! Ben ik niet de enige met een stuiterbal Al geloof ik er helemaal niet van dat Bonus een stuiterbal is
houd je maar vast als we voorbij lopen want voor je t weet lig je op de grond en ik hoo pdat mevr. Verbeek van stoute hondjes houdt want de pubertijd heeft zijn intrede gedaan
Ze hebben de mogelijkheid tot inschrijven met 1 week verlengd maar de keurmeester voor de labradors zit "vol". We kunnen dus rekenen op een mooi aantal