groningen 7-3-2010

Plaats hier alles over hondenshows.
Trea

Ongelezen bericht door Trea »

Wij gaan ook naar Groningen. Voor de allereerste keer met Jones. Ik hoop maar dat hij zich een beetje inhoud.. Soms heb ik echt een stuiterbal aan de riem.. :roll: En dan tussen allemaal andere labjes en dan dicht op elkaar..Maar ja, eens moet de eerste keer zijn, toch? En we maken er gewoon een leuk dagje van! :D
Yoran99
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Yoran99 »

Trea schreef:Wij gaan ook naar Groningen. Voor de allereerste keer met Jones. Ik hoop maar dat hij zich een beetje inhoud.. Soms heb ik echt een stuiterbal aan de riem.. :roll: En dan tussen allemaal andere labjes en dan dicht op elkaar..Maar ja, eens moet de eerste keer zijn, toch? En we maken er gewoon een leuk dagje van! :D
hierook zo een stuiterbal en vooral in de ring, ik moet volgende week naar een show met Tyson, ik heb hieral serieus zitten oefenen en hier thuis gaat het nu prima ik hoop dat hij het zaterdag in de ring ook prima gaat doen
Yoran 24/10/1999~26/07/2011
Bruce 04/04/2002
Denzell 14/04/2004
Figaro 31/03/2006
Tyson (Precious For Eternity Vast Pretender 15/07/2009
Djedda (Smallville's Empress Just Say Yes) 24/04/2010
Haylee (Smallville's Empress Love Affair) 14/05/2011
Dawn (Of Emperor's Pride Legacy) 04/09/2012
Dusty (Black Sea Sykstus) 13/03/2013
Ocean (Flanders Pride Ocean Diva) 19/01/2015
Trea

Ongelezen bericht door Trea »

Yoran99 schreef:
Trea schreef:Wij gaan ook naar Groningen. Voor de allereerste keer met Jones. Ik hoop maar dat hij zich een beetje inhoud.. Soms heb ik echt een stuiterbal aan de riem.. :roll: En dan tussen allemaal andere labjes en dan dicht op elkaar..Maar ja, eens moet de eerste keer zijn, toch? En we maken er gewoon een leuk dagje van! :D
hierook zo een stuiterbal en vooral in de ring, ik moet volgende week naar een show met Tyson, ik heb hieral serieus zitten oefenen en hier thuis gaat het nu prima ik hoop dat hij het zaterdag in de ring ook prima gaat doen
Het gaat vast beter dan de eerste keer. In ieder geval wens ik je veel succes! :klasse:
Marlotte
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marlotte »

Hier nog zo een stuiterbal :oops: Maar we hebben nog een maand :wink:
Afbeelding
Yoran99
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Yoran99 »

Trea schreef:
Yoran99 schreef:
Het gaat vast beter dan de eerste keer. In ieder geval wens ik je veel succes! :klasse:
dank u :wink:
Yoran 24/10/1999~26/07/2011
Bruce 04/04/2002
Denzell 14/04/2004
Figaro 31/03/2006
Tyson (Precious For Eternity Vast Pretender 15/07/2009
Djedda (Smallville's Empress Just Say Yes) 24/04/2010
Haylee (Smallville's Empress Love Affair) 14/05/2011
Dawn (Of Emperor's Pride Legacy) 04/09/2012
Dusty (Black Sea Sykstus) 13/03/2013
Ocean (Flanders Pride Ocean Diva) 19/01/2015
toos

Ongelezen bericht door toos »

Dan stuiterd Bonus gezellig met jullie mee :lol:
Marlotte
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

toos schreef:Dan stuiterd Bonus gezellig met jullie mee :lol:
Gelukkig! Ben ik niet de enige met een stuiterbal :wink: Al geloof ik er helemaal niet van dat Bonus een stuiterbal is 8)
Afbeelding
toos

Marlotte schreef:
toos schreef:Dan stuiterd Bonus gezellig met jullie mee :lol:
Gelukkig! Ben ik niet de enige met een stuiterbal :wink: Al geloof ik er helemaal niet van dat Bonus een stuiterbal is 8)
houd je maar vast als we voorbij lopen want voor je t weet lig je op de grond en ik hoo pdat mevr. Verbeek van stoute hondjes houdt want de pubertijd heeft zijn intrede gedaan 8)
ElisabethErnstDave
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door ElisabethErnstDave »

Voor iedereen die gaat veel succes :klasse: en wij hier zijn gek op filmpjes 8) van hoe het gaat daar met jullie kanjers dus :wink:
Afbeelding
Anca bedankt voor de super mooie banner en avatar Afbeelding
mariska1972

Ongelezen bericht door mariska1972 »

ElisabethErnstDave schreef:Voor iedereen die gaat veel succes :klasse: en wij hier zijn gek op filmpjes 8) van hoe het gaat daar met jullie kanjers dus :wink:
hahah wij filmen en fotograveren iedere show dus je zult zeker nog meer foto's gaan zien

ook van groningen want daar gaan we heen om te showen en de papa van Angel te ontmoeten en aan te moedigen

gr mariska
Marlotte
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

De bevestiging is binnen! Dus ik kan niet meer terug :wink:
Afbeelding
choconero

Ongelezen bericht door choconero »

Ik ga ook heen,maar om te kijken.
EricaM
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door EricaM »

Wij kunnen niet. Misschien gaan we wel naar Hazerswoude op 21 maart. Dat is voor ons ook net iets dichter bij 8)
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
jaketimber1
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door jaketimber1 »

Ze hebben de mogelijkheid tot inschrijven met 1 week verlengd maar de keurmeester voor de labradors zit "vol". We kunnen dus rekenen op een mooi aantal :)
toos

Zitten we vol dat wordt dan eindelijk weer eens ene ouderwetse show gevuld met veel leuks :D
Plaats reactie