Becky&Nero schreef:Gerrie schreef:Nog een toevoeging. Becky, jij geeft wel aan hier ook een lab gekocht te hebben, ook zonder stamboom, zie ik. Mag ik vragen wat de reden is dat je nu naar een ander zou gaan?
Ik heb een fout gemaakt, ik heb me er destijds niet in verdiept.
Ik zag een nestje op marktplaats staan en was verkocht, zoals het al veel anderen voor mij is gebeurt.Ik hou van Nero met heel mijn hart, ik heb voor hem gekozen met alle voor en tegens.
Maar in die tijd was het, ik wou een hond en nu meteen.Ik wist wel wat een hond voor verantwoordelijkheid met zich mee bracht, maar de aanschaf ervan met of zonder stamboom had ik dus geen verstand van.Maargoed hij is er nu, en ik draag alle verantwoordelijkheid voor hem.Nero was nogal moeilijk toen hij jonger ( puberteit ) was, en ik begon steeds meer en meer te lezen.
Mijn intresse in het ras werd steeds groter.Ik vind dat het ras verbetert moet worden en niet vermeerdert.
Als je tijdje mee leest op het forum, dan zie je hoeveel tijd, energie en vooral liefde er door ''goeie'' fokkers erin word gestoken.
Maar als ik nu voor 2de ga, dan ga ik naar een fokker waar ik me goed bij voel.En die vooral ( zoals AnP ookal zij ) zo verantwoord mogelijk gezonde labradors fokt, en vooral alle liefde, tijd, energie erin stopt.
Ik hoop dat ik nu alles heb, want ben er niet echt goed in om dat te typen wat ik denk, of wil zeggen

. Ik vergeet altijd de helft.