Ben je een paar dagen weg door ziekte......

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kay »

Wat fijn dat je baasjes jouw plekje weer teruggezet hebben zeg...
Kay is ook super verzot op zijn bench, de kleine slaapjes kunnen best op de bank of in zijn mand, maar de nacht ligt meneer toch echt vrijwillig in zijn eigen veilige plekkie, zijn bench !!

Toch wel duidelijk dat een bench NIET zielig is (zoals soms beweerd) maar dat honden zich er echt heel happy in voelen en zelfs beledigd zijn als die weggehaald wordt 8)
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015
chantal-77

Ongelezen bericht door chantal-77 »

Lien schreef:
chantal-77 schreef:
Lien schreef:fotooooooo :D
Ik heb meerdere plekjes om te slpen hoor, maar dan nog: die bench is van mij!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik zie er niet op mijn best uit, maar ze vonden het nodig om allerlei kale plekken te maken.
Sjow Dana jij hebt een móóie bench hoor! En dat zetten ze zonder overleg in de schuur????? Hoe verzinnen ze het!!! Je hebt groot gelijk dat je hem terug geëist hebt. :applaus: :klasse: Trouwens die bank en mand zijn ook toppie hoor! Als hond heb je ook rechten 8)

Je kan wel zien dat je in het ziekenhuis hebt gelegen. Voel je je al weer wat beter of ben je nog erg moe? Veel beterschap hoor :wink:
Ik voel me gelukkig al een heel stuk beter :D , maar moe ben ik nog wel dus ik slaap veel :oops: . De dokter heeft gezegd dat dit nog wel een tijdje kan duren. Mijn neusontsteking is ook nog niet helemaal weg :( en mijn achterpoten zijn nog stijf. Vanmiddag ontdekte ik dat rennen niet echt makkelijk ging, mijn baasje zei dat ik op een kangaroe leek :confused: Nou, dat wil ik liever niet dus ik hoop dat dat ook snel weer beter gaat...
EricaM
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door EricaM »

Ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent... zomaar je bench weg, terwijl je eindelijk weer thuis bent :? Gelukkig heeft je vrouwtje het in de gaten gehad en je weer lekker verwend met je eigen plekkie :D

En wat fijn dat je weer zo goed bent opgeknapt. En je baasje... Die was zo geschrokken toen je zo ziek was dat ze nu weer super blij is en alles je over heeft :verliefd1: Je hebt het toch maar goed voor elkaar. 8)
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
Plaats reactie