storm is 3e geworden

Plaats hier alles over jachttraining en de jacht.
Lupos
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lupos »

saskia burghout schreef:
Lupos schreef:
saskia burghout schreef:leuk ik ga dan kijken 15 mei ik wil een reu gaan bekijken uit duitseland die mee doet met de intiatie want een kennis wil haar hond laten dekken met die reu en wij hebben dan intresse maar willen eerst effe zien hoe die hond werk en hoe hij er uit ziet in het echt.
ik ben helemaal niet nieuwsgierig... welke reu?? :D
birdbrook hamlet een zwarte
ik heb m gelijk opgezocht op gundogs... doet ie niet slecht :klasse: mooie scores behaald tot dusver, maar wel nog een héle jonge reu (maart 2008)... ik ben benieuwd hoe het gaat de 15e (ook voor mijzelf en Juna hahaha)
Afbeelding

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
saskia burghout
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door saskia burghout »

Lupos schreef:
saskia burghout schreef:
Lupos schreef: ik ben helemaal niet nieuwsgierig... welke reu?? :D
birdbrook hamlet een zwarte
ik heb m gelijk opgezocht op gundogs... doet ie niet slecht :klasse: mooie scores behaald tot dusver, maar wel nog een héle jonge reu (maart 2008)... ik ben benieuwd hoe het gaat de 15e (ook voor mijzelf en Juna hahaha)
dat maak mij niet uit hoe jong de reu is het mag dus dan is het goed (dekreu).en de lijnen waar hij uit komt is voor ons erg interesant.
veel succes de 15e
Lunatic
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Lunatic »

Netjes, gefeliciteerd :applaus:
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi
timo junior
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door timo junior »

saskia burghout schreef:
Pandora schreef:Storrempieieieieieie :wave: Wat een fantastische hond ben je!
Gefeliciteerd, Saskia!
dank je,jij heb het ook leuk gehad en mooie score heb ik gelezen bij je topic gefeliciteerd ermee.

en ik ga je zien 12 juni want wij zijn dan ook weer van de partij :D
ik heb me ook ingeschreven voor een wedstrijd in belgie ben nu al zenuwachtig daarvoor heb jij daar weleens aan een wedstrijd mee gedaan?
want het schijnt dat ze daar 10x strenger zijn dan in nederland.
'

mag je als nederlander :wink: gewoon mee doen ik belgie en waar kan je die wedstrijden(proeven)vinden :effe_denken:
saskia burghout
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Contacteer:

timo junior schreef:
saskia burghout schreef:
Pandora schreef:Storrempieieieieieie :wave: Wat een fantastische hond ben je!
Gefeliciteerd, Saskia!
dank je,jij heb het ook leuk gehad en mooie score heb ik gelezen bij je topic gefeliciteerd ermee.

en ik ga je zien 12 juni want wij zijn dan ook weer van de partij :D
ik heb me ook ingeschreven voor een wedstrijd in belgie ben nu al zenuwachtig daarvoor heb jij daar weleens aan een wedstrijd mee gedaan?
want het schijnt dat ze daar 10x strenger zijn dan in nederland.
'

mag je als nederlander :wink: gewoon mee doen ik belgie en waar kan je die wedstrijden(proeven)vinden :effe_denken:
ja je mag gewoon mee doen euregio gundogs als je die site opzoek dat is ook gelijk een internet jachtwinkel daar wordt je doorgewezen naar alle workingtesten in nderland maar ook voor in belgie en als nederlander mag je gewoon mee doen.
Lupos
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

saskia burghout schreef:
Lupos schreef:
saskia burghout schreef: birdbrook hamlet een zwarte
dat maak mij niet uit hoe jong de reu is het mag dus dan is het goed (dekreu).en de lijnen waar hij uit komt is voor ons erg interesant.
veel succes de 15e
dat heeft ie toch mooi klaar gespeeld he, zaterdag. Gefeliciteerd met een 1e plek en 98 punten. Uitmuntend!!!
Afbeelding

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;

saskia burghout
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Contacteer:

ja inderdaad hij heeft hele mooie dingen laten zien die hond.en vader van mij pup heb ook mooie dingen laten zien vond het het en leuke dag.en jij ook nog gefeliciteerd met je punten
Lupos
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

saskia burghout schreef:ja inderdaad hij heeft hele mooie dingen laten zien die hond.en vader van mij pup heb ook mooie dingen laten zien vond het het en leuke dag.en jij ook nog gefeliciteerd met je punten
dank je wel :) wie is de vader van jouw pupje?
Afbeelding

saskia burghout
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Contacteer:

Lupos schreef:
saskia burghout schreef:ja inderdaad hij heeft hele mooie dingen laten zien die hond.en vader van mij pup heb ook mooie dingen laten zien vond het het en leuke dag.en jij ook nog gefeliciteerd met je punten
Felow van 't kieftendorp
Lupos
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

saskia burghout schreef:
Lupos schreef:
Felow van 't kieftendorp
ah die heb ik inderdaad ook nog zien lopen. Mooie reu is dat :klasse:
Afbeelding

Plaats reactie