Ik zag het ook jasbientje schreef:je hebt een vlek op je lens![]()
Slank en lief
-
Terra5
- Speurneus

Tamara,
Danouk en
Sanna
In loving memory
Terra

Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009
Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
In loving memory

-
Terra5
- Speurneus

Ze zal inderdaad nog wel ietsjes uitzwarenLien schreef:Wat een onzin, als je haar hoofd ziet is ze een uitgesproken labrador met een hele zachte uitdrukking. En slank is alleen maar gezond!Ik vind haar lief en prachtig, ze zwaart nog wel wat uit de komende tijd. Fijn hè, die mensen in de wachtkamer van de DA. Ik was eens met een ziek pupje van 5 weken bij de DA toen wist iemand mij te vertellen dat de fokker het pupje veel te vroeg had weggedaan! Duhhhhhh
En ja, mensen hebben altijd goede opmerkingen bij de DA
En ja, die fokkers tegenwoordig!!
Tamara,
Danouk en
Sanna
In loving memory
Terra

In loving memory

-
Terra5
- Speurneus

Dat zei mijn vriend toevallig vanmiddag ookAnca schreef:ps. je mag je banner ook wel weer aanpassen zie ik
Tamara,
Danouk en
Sanna
In loving memory
Terra

In loving memory

-
Pandora
- Speurneus

Heb je geen klacht ingediend bij die slechte fokker?Lien schreef:Wat een onzin, als je haar hoofd ziet is ze een uitgesproken labrador met een hele zachte uitdrukking. En slank is alleen maar gezond!Ik vind haar lief en prachtig, ze zwaart nog wel wat uit de komende tijd. Fijn hè, die mensen in de wachtkamer van de DA. Ik was eens met een ziek pupje van 5 weken bij de DA toen wist iemand mij te vertellen dat de fokker het pupje veel te vroeg had weggedaan! Duhhhhhh
Ik vind Danouk prachtig! Ze heeft echt een mooi Labrador hoofdje en een prachtig atletisch lijf, ik hou er wel van
Mijn Ramsesje wordt ook bijna overal te licht bevonden... behalve afgelopen vrijdag op de KNJV proef: De Labradors die je daar ziet zijn over het algemeen de wat kleinere types dus toen ik met mijn jongen langs liep hoorde ik iemand tegen zijn buurman zeggen: "Wat een beul van een hond! Heb je die spieren gezien?!" Ik keek in het rond en vroeg of hij het over mijn jongen had en hij zei van wel. Ik moest er echt om lachen
Groetjes van Brigitte & Zoo

Bedankt Marjolein, hij is top!

Bedankt Marjolein, hij is top!
-
EricaM
- Speurneus

Danouk is prachtig.
Terra natuurlijk ook, maar ja... daar gaat het topic niet over
Ben zelf ook de stevige types gewend en er ook behoorlijk verliefd op. Maar zeker voor een vrouwtje vind ik de slanke types ook prachtig. En Danouk... Geen twijfel mogelijk, 100% labrador.
Ben zelf ook de stevige types gewend en er ook behoorlijk verliefd op. Maar zeker voor een vrouwtje vind ik de slanke types ook prachtig. En Danouk... Geen twijfel mogelijk, 100% labrador.
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
-
borisboef
-
roef
- Speurneus

-
Miske
- Speurneus

- Contacteer:
Ja, bij Ol denken ze ook vaak dat het nog een pupperd is van 10 maanden ofzo!
Een labjesmeisje van bijna 7 jaar (!) met een normale schofthoogte (54 cm) van zo'n 22-24 kg (schommelt een beetje daartussen), is blijkbaar iets wat niet snel voorkomt ...
Vaak krijg ik dan ook te horen: "Ze is nog in opleiding hé; ze ziet er nog zo jong en guitig uit
!"
Ik vind het prachtig, en oh zo makkelijk en wendbaar!!! En ik wil het liefst van al in de toekomst weer een kleintje/slankerdje ... Mijn school weet het alvast hoor
:)!
Een labjesmeisje van bijna 7 jaar (!) met een normale schofthoogte (54 cm) van zo'n 22-24 kg (schommelt een beetje daartussen), is blijkbaar iets wat niet snel voorkomt ...
Vaak krijg ik dan ook te horen: "Ze is nog in opleiding hé; ze ziet er nog zo jong en guitig uit
Ik vind het prachtig, en oh zo makkelijk en wendbaar!!! En ik wil het liefst van al in de toekomst weer een kleintje/slankerdje ... Mijn school weet het alvast hoor
-
Hell_Fire