Slank en lief

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
Terra5
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Terra5 »

sbientje schreef:je hebt een vlek op je lens :lol:
Ik zag het ook ja :D Ik keek net even naar de lens en zit nog een vlekje op van de laatste boswandeling (lees: modderbad van Danouk :D).
Tamara, :zwartpootje: Danouk en :blondpootje: Sanna
In loving memory :zwartpootje: Terra

Afbeelding
:zwartkopje: Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
:zwartkopje: Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009
:blondkopje: Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
Terra5
Speurneus
Speurneus

Lien schreef:Wat een onzin, als je haar hoofd ziet is ze een uitgesproken labrador met een hele zachte uitdrukking. En slank is alleen maar gezond! :) Ik vind haar lief en prachtig, ze zwaart nog wel wat uit de komende tijd. Fijn hè, die mensen in de wachtkamer van de DA. Ik was eens met een ziek pupje van 5 weken bij de DA toen wist iemand mij te vertellen dat de fokker het pupje veel te vroeg had weggedaan! Duhhhhhh
Ze zal inderdaad nog wel ietsjes uitzwaren :-) Haar koppie blijft ook nog steeds veranderen :verliefd1: Maar ze zal wel het slankere type blijven, gelukkig, want dat was ook de bedoeling :D

En ja, mensen hebben altijd goede opmerkingen bij de DA :roll: Ik moet zeggen dat het mij nog niet was gevraagd tot nu toe of Danouk een kruising is :D Ze denken wel vaak dat ze nog een puppy is enzo..

En ja, die fokkers tegenwoordig!! :lol:

Afbeelding
:zwartkopje: Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
Terra5
Speurneus
Speurneus

Anca schreef:ps. je mag je banner ook wel weer aanpassen zie ik :verliefd1:
Dat zei mijn vriend toevallig vanmiddag ook :D Allebei de koppies zijn inmiddels wel weer wat veranderd inderdaad ;-) Ik zal binnenkort inderdaad weer eens gaan freubelen :-)

Afbeelding
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

Lien schreef:Wat een onzin, als je haar hoofd ziet is ze een uitgesproken labrador met een hele zachte uitdrukking. En slank is alleen maar gezond! :) Ik vind haar lief en prachtig, ze zwaart nog wel wat uit de komende tijd. Fijn hè, die mensen in de wachtkamer van de DA. Ik was eens met een ziek pupje van 5 weken bij de DA toen wist iemand mij te vertellen dat de fokker het pupje veel te vroeg had weggedaan! Duhhhhhh
Heb je geen klacht ingediend bij die slechte fokker? :twisted:

Ik vind Danouk prachtig! Ze heeft echt een mooi Labrador hoofdje en een prachtig atletisch lijf, ik hou er wel van :)

Mijn Ramsesje wordt ook bijna overal te licht bevonden... behalve afgelopen vrijdag op de KNJV proef: De Labradors die je daar ziet zijn over het algemeen de wat kleinere types dus toen ik met mijn jongen langs liep hoorde ik iemand tegen zijn buurman zeggen: "Wat een beul van een hond! Heb je die spieren gezien?!" Ik keek in het rond en vroeg of hij het over mijn jongen had en hij zei van wel. Ik moest er echt om lachen :D Mijn krielkip 'een beul van een hond' :lol:
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
EricaM
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door EricaM »

Danouk is prachtig. :verliefd1: Terra natuurlijk ook, maar ja... daar gaat het topic niet over :wink:

Ben zelf ook de stevige types gewend en er ook behoorlijk verliefd op. Maar zeker voor een vrouwtje vind ik de slanke types ook prachtig. En Danouk... Geen twijfel mogelijk, 100% labrador. :D
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
borisboef

Ongelezen bericht door borisboef »

Ik had van de week ook een leuke, vraagt een vrouw aan mij wat is dat voor een hond?? dat is toch een golden retriever? k zeg nee dit is een labrador
o zegt die mevrouw, hij is wel wat smal voor een labrador :roll:
je je hebt er mensen tussen zitten die hebben het niet echt op een rijtje.
Bowie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bowie »

Laat mensen hun ding maar denken (en zeggen), jij weet beter en hebt gewoon een heerlijk meisje. :verliefd1:
Linnie

Ongelezen bericht door Linnie »

Een koppie om te zoenen :verliefd1:
Lunatic
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Lunatic »

Laat ze allemaal maar l*llen :wink:
Ze is prachtig :verliefd1:
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi
samantha
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door samantha »

Prachtige dame zeg :verliefd1:
Afbeelding

:bruinpootje: Macho
:zwartpootje: DJ
:zwartpootje: Jack
:blondpootje: Tiesto
:zwartpootje: Jones
:blondpootje: Fudge

In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000 / 07-11-2011 en Babs 20-12-2005 / 18-10-2012
AnP
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door AnP »

Hier ook tot ze ruim een jaar was :? ik was genept of ik hongerde haar uit, het was in ieder geval geen echte. Lekker laten kletsen :verliefd1: heerlijk koppie heeft Danouk!
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

ik vind haar prachtig. :verliefd1:
en hoe vaak ik niet hoor :goh hij is wel klein voor een labrador he, of wat mager is hij , is het een kruizing?
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Boukje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Boukje »

Ik vind haar een plaatje :verliefd1:
Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Miske »

Ja, bij Ol denken ze ook vaak dat het nog een pupperd is van 10 maanden ofzo!

Een labjesmeisje van bijna 7 jaar (!) met een normale schofthoogte (54 cm) van zo'n 22-24 kg (schommelt een beetje daartussen), is blijkbaar iets wat niet snel voorkomt ...

Vaak krijg ik dan ook te horen: "Ze is nog in opleiding hé; ze ziet er nog zo jong en guitig uit 8) !"

Ik vind het prachtig, en oh zo makkelijk en wendbaar!!! En ik wil het liefst van al in de toekomst weer een kleintje/slankerdje ... Mijn school weet het alvast hoor :):)!
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
Hell_Fire

Ongelezen bericht door Hell_Fire »

Wat een schatje :)

Mij vroegen ze laatst ook of Luna geen kruising is tussen een lab en een duitse brak... Ik zei die man toen ons hebben ze gezegd dat het een lab is hoor :)
Plaats reactie