Wat kan dit zijn?

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
Martine.jolie

Ongelezen bericht door Martine.jolie »

Miep schreef:Ik zou KVV geven en dat pilletje: bekje open pilletje helemaal achterin de keel bekkie dicht dan moet ze wel slikken :wink:
Helemaal mee eens :)
jeltje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door jeltje »

Zoals gezegd heeft Zyva sinds gisteren niet meer overgegeven en gepoept. Fijn dus dat ze geen diarree meer heeft, maar ze heeft dus al meer dan 24 uur niet meer gepoept. Is dat normaal nadat ze medicijnen hebben gekregen tegen diarree en hoelang kan ik dit aankijken. Helemaal niet poepen is ook niet de bedoeling natuurlijk en die medicijnen tegen de diarree moet ze nog 7 dagen slikken!
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

waarom bel je nou de dierenarts niet gewoon even voor zulke vragen :) die heeft er veel meer verstand van dan wij, en bellen kost niets.. natuurlijk niet nu, maar overdag
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)
patriciavdh

Ongelezen bericht door patriciavdh »

ik zou ind morgen ochtend even je d.a. bellen.
dat ze een dagje niet afgaat kan niet zoveel kwaad, ze heeft de laatste dagen dr eigen natuurlijk nogal leeg gegooid. maar ontlasting zal ze wel moeten krijgen als ze eet. dus zal even bellen... hun weten (helaas) meer als wij.
jeltje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Uiteraard zou ik vandaag de dierenarts gebeld hebben maar op het moment dat ik me zorgen begon te maken was het al avond. Op de meest vreemde tijden worden hier op het forum antwoorden gegeven dus vandaar dat ik alvast mijn vraag hier stelde. Vannacht heeft ze weer overgegeven in haar bench en inmiddels weer 2x gepoept, wel nog steeds waterdun maar dat kon nog een paar dagen duren zei de da. Als het vrijdag niet over is moesten we terug komen en wat ontlasting inleveren. Ze is wel wat levendiger en wil weer graag een wandelingetje maken. Ze slaapt nog wel meer dan normaal, maar ze oogt niet meer ziek. Ook is ze al weer wat aangekomen lijkt het.
Martine.jolie

jeltje schreef: Op de meest vreemde tijden worden hier op het forum antwoorden gegeven dus vandaar dat ik alvast mijn vraag hier stelde.
Als eerste, fijn dat het wat beter lijkt te gaan, maar zij is nu bijna een week aan de dunne in combi met overgeven.
Hou haar goed in de gaten aub, het is nog maar een klein grietje, ik vind dat de da er wel wat soepeltjes mee omgaat, maar dat kan ook aan mij liggen.

Ik vraag mij af wat de bovenstaande opmerking van jou betekend? Heb je liever niet dat iemand om bv 02.00 uur in jouw topic post, mag dat alleen tussen 08.00 en 19.00 uur om maar even iets te noemen?
jeltje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Die opmerking was bedoeld om uit te leggen waarom ik de vraag hier stelde en niet aan de da. Op dat tijdstip was het niet nodig om een da te bellen maar kon ik wel hier mijn vraag posten omdat ik vaak zie dat mensen zelfs nog midden in de nacht hier op het forum zijn. Ik heb ook regelmatig nachtdiensten en zit dan ook geregeld op het forum te lezen. Ben alleen maar super blij met dit forum.
Martine.jolie

jeltje schreef:Die opmerking was bedoeld om uit te leggen waarom ik de vraag hier stelde en niet aan de da. Op dat tijdstip was het niet nodig om een da te bellen maar kon ik wel hier mijn vraag posten omdat ik vaak zie dat mensen zelfs nog midden in de nacht hier op het forum zijn. Ik heb ook regelmatig nachtdiensten en zit dan ook geregeld op het forum te lezen. Ben alleen maar super blij met dit forum.
Oke, dan snap ik 'm.
Het klonk een beetje als kritiek, vandaar mijn vraag :wink:
jeltje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Dat is ook het enige nadeel van dit forum vind ik, dingen worden heel snel verkeerd opgepakt :wink:. Dat heb je met geschreven tekst en zonder gezichtsuitdrukkingen enzo natuurlijk. Bedankt voor je eracties in ieder geval, ik hou haar goed in de gaten en het zou elke dag beter moeten gaan volgens de da, dus zie ik morgen geen verbetering met vandaag dan ga ik naar de da en wacht ik niet tot vrijdag. Groetjes
Plaats reactie