Stiekem ben ik wel een beetje trots op mijzelf

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Greetje

Ongelezen bericht door Greetje »

Echt toppie. Ik loop soms met 4 honden die van mijn schoonouders ook maar dan kan ik echt geen boodschappentas meenemen en helemaal niet langs een stel herders. De oudste van mijn schoonouders is aardig dominant tegen andere honden die hij niet kent
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

Labradorreke schreef:Volgende keer op rolschaatsen Dorette? :twisted:

Je hebt het maar mooi gedaan!

:klasse:
Nou, nee, ikan al niet meer rolschaatsen zonder honden, maar met, dat lijkt mij echt helemaal geen goed idee.
Ik weet nou niet precies uit mijn hoofd hoeveel botjes ik in mijn lijf heb, maar ik weet zeker dat ik de helft achteraf heb gebroken. :? :lol:
Bommel Achter 't Dijkje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bommel Achter 't Dijkje »

Goed hoor...ik kan dreigen wat ik wil....daarom laat ik Bommel altijd mijn paraplu vasthouden dan is hij daar lekker druk mee
Een dag zonder hond, is een gemis.
Bommel r.i.p. miss you :blondpootje:
02-06-2007 :blondpootje: 27-11-2014
lien86

Ongelezen bericht door lien86 »

ik vind het knap!
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

Bommel Achter 't Dijkje schreef:Goed hoor...ik kan dreigen wat ik wil....daarom laat ik Bommel altijd mijn paraplu vasthouden dan is hij daar lekker druk mee
Als ik met een van de honden naar Amsterdam moet voor het snuffelcollege, dan geef ik ze een koker met een poster in de bek. Op die manier rapen ze niet alle frietjes van de stoep en de japanners vinden het geweldig, want een hond die wat draagt dat hebben ze blijkbaar niet in Japan. Ik moet dan telkens stilstaan en een foto laten maken.
Bij Toosje lukt dat wel, die staat echt als een volleerd model, Nino niet, zodra ik stop met lopen, legt hij de koker neer om op zoek te gaan naar lekkers :roll:
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

:wave: Stoerrrrrrrrrrrrr! :spierbal:
Het is toch top als het lukt! Dat zijn echte genietmomenten waardoor de mindere momenten vergeven worden :D

De mijne komen ook regelmatig net niet op marktplaats terecht :lol:
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
Plaats reactie