Ik schrok ook, maar na wat berichten hier op het forum te hebben gelezen, heb ik me geen zorgen meer gemaakt (bedankt forumleden!!!!)
Met Vriend gaat alles goed, hij had alleen 2 daagjes, wat dunnere ontlasting.

theobrominedaantjuh85 schreef:Zelf inderdaad een keer met een ander hondje gehad. Was ook niet zo heel veel, maar omdat overal gezegd wordt dat chocolade dodelijk is voor honden schrok ik toch best! Maar pure chocolade is iets waar je mee moet oppassen, daar zit het meeste .... (bepaald stofje waar ik niet zo 1,2,3 opkom:P).. in. Maar ook de grote van de hond heeft idd ook weer invloed op de hoeveelheid wat schadelijk is.
Enig advies is laten braken mocht het een keer gebeuren met extreem veel en pure chocolade. Daarvoor kan je een prik halen bij de da of anders een scheplepen zout achterin zn mond gieten (vind ie echt niet leuk)
Haal de prik bij de da dan maar, mocht je hond onverhoopt niet gaan braken van het zout heb je een heel groot probleem, dit kan namelijk levensgevaarlijk zijndaantjuh85 schreef: Daarvoor kan je een prik halen bij de da of anders een scheplepen zout achterin zn mond gieten (vind ie echt niet leuk)