Helaas allemaal heel herkenbaar wat je schrijft en dit zijn de moelijkste momenten in het leven, maar er zijn gelukkig heel wat mooie jaren aan vooraf gegaan.
Gringo is echt aan het aftakelen
-
marielle75
- Middelgrote hondenneus

-
sharon66057
- Speurneus

-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
-
LoveLab
Heel veel sterkte!! Maar bedenk wel, hij heeft 14 jaar mogen genieten van z'n leven bij jullie en jullie hoeven hem niet te laten lijden als het niet nodig is!! Natuurlijk hoop ik voor jullie dat jullie mannetje nog lang geen afscheid van jullie hoeft te nemen, maar hij heeft het wel ontzettend goed gehad, denk ik!!
In ieder geval heel veel sterkte!!!
In ieder geval heel veel sterkte!!!
-
Desiree
- Erelid

De afspraak is gemaakt. Vanmiddag zijn we om 14.45 uur bij de DA. We zijn er samen uit dat het de tijd van Gringo is. De kinderen hebben al afscheid genomen. Gringo wil niets meer eten of drinken. Hij laat zijn ontlasting lopen. Ligt alleen maar te hijgen. We dringen steeds minder tot hem door. Hem langer bij ons willen houden zou puur egoisme van ons zijn. En dat heeft hij niet verdiend.
Bedankt voor jullie steun. Ik ga zo weer bij hem zitten. Kriebel hem bij zijn oor. Geen idee of het hem helpt, maar zo heb ik het gevoel dat hij er niet helemaal alleen voor staat.
Bedankt voor jullie steun. Ik ga zo weer bij hem zitten. Kriebel hem bij zijn oor. Geen idee of het hem helpt, maar zo heb ik het gevoel dat hij er niet helemaal alleen voor staat.
Groetjes,
Désirée

Désirée

-
Terra5
- Speurneus

ach jeetje
Je weet allemaal dat dat moment voor ons allemaal ooit komt, maar als het dan zover is..

Heel veel sterkte Desiree
Heel veel sterkte Desiree
Tamara,
Danouk en
Sanna
In loving memory
Terra

Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009
Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
In loving memory

-
marielle75
- Middelgrote hondenneus

-
Dees en Floor
- Speurneus