reu of teef
-
- Speurneus
Ik heb hier een oude Alphateef. Toen zij 6 jaar was kwam er een reu bij.
Daarna wilde ik nog een hond. I.v.m. de teef heb ik toen weer voor een reu gekozen. Dikke vrienden alledrie. Nergens problemen mee.
Mijn teef is trouwens al heel lang gesteriliseerd, dus wat dat betreft ook geen problemen.Reuen alletwee intact.
Daarna wilde ik nog een hond. I.v.m. de teef heb ik toen weer voor een reu gekozen. Dikke vrienden alledrie. Nergens problemen mee.
Mijn teef is trouwens al heel lang gesteriliseerd, dus wat dat betreft ook geen problemen.Reuen alletwee intact.
-
- Speurneus
vroeger toen ik nog samen woonde hadden wij alleen maar reuen, soms wel 9 of meer tegelijk, ik heb gekozen voor een teefje erbij omdat ik die wilde kruisen met een van onze reuen, daarna zijn wij uit elkaar gegaan en heb ik steeds reuen en teven, allen intact in huis gehad.
ik had 1 reu die wel moeilijk deed wanneer een teef loops was maar de rest taalde er niet zo naar, ja als die teef los was en voor hun neus, dan rook ze te lekker.
maar loopse teven zitten tijdens hun loopsheid ca 3 wk in de bench als de reuen los zijn en dat gaat prima. trouwens teven werken wel gewoon door tijdens de loosheid en de reuen ook, tijdens het werk zelfs naast elkaar, gaan dan in het werk op, maar wanneer ze klaar zijn met werk dan ineens hebben ze de teef door....
ik had 1 reu die wel moeilijk deed wanneer een teef loops was maar de rest taalde er niet zo naar, ja als die teef los was en voor hun neus, dan rook ze te lekker.
maar loopse teven zitten tijdens hun loopsheid ca 3 wk in de bench als de reuen los zijn en dat gaat prima. trouwens teven werken wel gewoon door tijdens de loosheid en de reuen ook, tijdens het werk zelfs naast elkaar, gaan dan in het werk op, maar wanneer ze klaar zijn met werk dan ineens hebben ze de teef door....
al me kinders uitgevlogen
- Esther,Luca & Bess
- Middelgrote hondenneus
- Contacteer:
GEFELICITEERD !
maar 3 weken per jaar, is vaak 2 x per jaar 3 weken + de periode ervoor en erna ( ruiken ze ook al erg lekker voor een reu )
Alvast veel voorpret en misschien zien we je wel weer op de training
groetjes Esther
maar 3 weken per jaar, is vaak 2 x per jaar 3 weken + de periode ervoor en erna ( ruiken ze ook al erg lekker voor een reu )
Alvast veel voorpret en misschien zien we je wel weer op de training
groetjes Esther

-
- Middelgrote hondenneus
-
- Speurneus
- Contacteer:
Frits, gefeliciteerd met je keuze en nu aftellen maar.
Akka wordt om de 10 maanden ongeveer loops dus dan is het 1x per jaar.
Maar als je het loops worden allemaal niks vindt dan kan je haar na de 1e loopsheid toch laten sterriliseren.
Wens je veel plezier met alle voorpret, je hebt er lang genoeg op gewacht
Akka wordt om de 10 maanden ongeveer loops dus dan is het 1x per jaar.
Maar als je het loops worden allemaal niks vindt dan kan je haar na de 1e loopsheid toch laten sterriliseren.
Wens je veel plezier met alle voorpret, je hebt er lang genoeg op gewacht

Groetjes Tilly
Pootje van Gina & Akka
*Er is op de wereld geen betere psychiatrie, dan een hond die je gezicht aflikt*
Pootje van Gina & Akka
*Er is op de wereld geen betere psychiatrie, dan een hond die je gezicht aflikt*
-
- Speurneus
- Contacteer:
Wij hadden ook eerst een reu, en na 2 jaar hebben we een teefje erbij genomen. Dat is altijd super gegaan.
Samen waren ze een leuke combinatie. Maggie alert en druk, Max cool en rustig. Een prima evenwicht.
Maggie hebben we wel laten steriliseren.
Hier is Maggie de grote kroelkip. Max hield helemaal niet van kroelen en knuffelen.
Alvast veel voorpret met de puppy.
Samen waren ze een leuke combinatie. Maggie alert en druk, Max cool en rustig. Een prima evenwicht.
Maggie hebben we wel laten steriliseren.
Hier is Maggie de grote kroelkip. Max hield helemaal niet van kroelen en knuffelen.
Alvast veel voorpret met de puppy.
-
- Speurneus
- Contacteer:
hoihoi,
Een vriendin van mij had een reu en teef. De reu ging er helemaal aan onderdoor als de teef loops was. zo zielig! Gelukkig hebben ze nu besloten de teef te laten helpen.
Ook ken ik een verhaal van 2 reuen die ze niet meer samen konden houden omdat ze dan steeds gingen vechten. omstebeurt zat er eentje in een bench.
Maar dit gaat allebei niet over labrador honden.
Ik denk als je een reu en teef hebt je dan wel het beste de teef kan steriliseren.
Succes met de beslissing!!
Groetjes Marlies
Een vriendin van mij had een reu en teef. De reu ging er helemaal aan onderdoor als de teef loops was. zo zielig! Gelukkig hebben ze nu besloten de teef te laten helpen.
Ook ken ik een verhaal van 2 reuen die ze niet meer samen konden houden omdat ze dan steeds gingen vechten. omstebeurt zat er eentje in een bench.
Maar dit gaat allebei niet over labrador honden.
Ik denk als je een reu en teef hebt je dan wel het beste de teef kan steriliseren.
Succes met de beslissing!!
Groetjes Marlies
-
- Grote hondenneus
Succes met je keuze waar je overigens al uit bent volgens mijfrits schreef:bedankt voor jullie reacties en ervaringen ..
we hebben een keuze gemaakt.
we gaan toch voor een teef.
ik vindt het voor het trainen beter.
en de loopsheid is wel te overzien denk die 3 wk peer jaar.
in iedergeval bedankt.
als het goed is komt ze ongeveer wk 18 !!!! nu al zin in!![]()

***Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd!***
Groetjes, Petra
Groetjes, Petra