Je hebt er toch rare exemplaren bij............
Ik had bijna geen Max meer...
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
Saskia
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
maria1
Wat een opmerking zeg
dat de honden elkaar niet liggen dat kan natuurlijk, maar om als baasje zo'n opmerking te maken over de andere hond?
Begrijp er niets van.
Zulke mensen halen slechte dingen in je naar boven (zetje tegen dat baasje als de tram aankomt?) Doe je natuurlijk niet, maar komt wel in je op.
Afijn meid, laat hem maar kletsen, hij is niet wijzer denk ik.
dat de honden elkaar niet liggen dat kan natuurlijk, maar om als baasje zo'n opmerking te maken over de andere hond?
Begrijp er niets van.
Zulke mensen halen slechte dingen in je naar boven (zetje tegen dat baasje als de tram aankomt?) Doe je natuurlijk niet, maar komt wel in je op.
Afijn meid, laat hem maar kletsen, hij is niet wijzer denk ik.
-
Els
- Speurneus

Hij laat zich niet van al te dichtbij zien vandaag en loopt de andere kant op als ie me ergens ziet. Waar ik dan weer uit opmaak dat ie donders goed weet dat ie heel fout zat met die opmerking.
Maar ik ga er verder geen energie meer insteken, dat is heel die vent niet waard en bovendien kickt ie daar waarschijnlijk nog op ook.
Zo'n zak hooi is het wel..
Maar ik ga er verder geen energie meer insteken, dat is heel die vent niet waard en bovendien kickt ie daar waarschijnlijk nog op ook.
Groetjes,
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
-
Greetje
Ook niks maar aan toe tevoegenpelia33 schreef:niets meer aan toe te voegen!roef schreef:t*ring jantje zeg!!!![]()
die vent had het van mij ook even goed gehoord al dan niet een andere keer,wat een stuk onbenul zeg!!
gelukkig is het goed afgelopen,adem in,adem uit
wat een eikel zeg, gelukkig is het toch goed afgelopen maar die eikel zou nog niet van mij af zijn grrrrrrrrrrrrr
-
SaskiaL.
-
ElisabethErnstDave
- Speurneus

-
wobbetje
-
Mariska+Noa
-
kimmeding
-