Ik doe het bijna elke week haast..
Pluimpje aan staart
-
SaskiaL.
Toevallig!
Vroeg me gisteren exact hetzelfde af en of het iets was dat bij puppen hoorde. Niet dus! Ik moet wel lachen om het pluimpje, haar staart lijkt zo echt een worstje. Echt mooi is het niet, maar als ik het hier zo lees kun je het zonder schade er makkelijk afknippen. Zal ik straks maar eens gaan doen, ik ben blij dat ze nu slaapt en ik even zit met koffie 
-
Pandora
- Speurneus

Zo denk ik er ook overHerman 70 schreef:Hier ook een pluimpje.
Ik denk maar zo het zit er aan dus het hoort bij mijn lab.
Ze zijn allebei twee keer naar een show geweest en voor die gelegenheid had ik ze toch maar even bijgepunt, verder doe ik het nooit. Ik vind bij allebei de natuurlijke staart ook gewoon mooier, bijgepunt lijkt de staart zo kort.
Groetjes van Brigitte & Zoo

Bedankt Marjolein, hij is top!

Bedankt Marjolein, hij is top!
-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
dat vind ik juist mooier! nou heeft maup een vrij lange staart, maar tochPandora schreef:Zo denk ik er ook overHerman 70 schreef:Hier ook een pluimpje.
Ik denk maar zo het zit er aan dus het hoort bij mijn lab.![]()
Ze zijn allebei twee keer naar een show geweest en voor die gelegenheid had ik ze toch maar even bijgepunt, verder doe ik het nooit. Ik vind bij allebei de natuurlijke staart ook gewoon mooier, bijgepunt lijkt de staart zo kort.
-
Guus
-
rimanime
- Speurneus

Bij Lola staat zo'n mooie volle otterstaart juist prachtig zij heeft er ook echt een staart voor. Action heeft een hele volle staart (lange haren) als ik deze knip moet ik oppassen dat deze geen geamputeerde aanblik krijgt (is weleens gebeurt en is geen gezicht). Ben hier dus voorzichtiger mee.sbientje schreef:dat vind ik juist mooier! nou heeft maup een vrij lange staart, maar tochPandora schreef:Zo denk ik er ook overHerman 70 schreef:Hier ook een pluimpje.
Ik denk maar zo het zit er aan dus het hoort bij mijn lab.![]()

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
Ik heb ooit een foto gemaakt waarop maupies staart wel een meter lang lijkt..rimanime schreef:Bij Lola staat zo'n mooie volle otterstaart juist prachtig zij heeft er ook echt een staart voor. Action heeft een hele volle staart (lange haren) als ik deze knip moet ik oppassen dat deze geen geamputeerde aanblik krijgt (is weleens gebeurt en is geen gezicht). Ben hier dus voorzichtiger mee.sbientje schreef:dat vind ik juist mooier! nou heeft maup een vrij lange staart, maar tochPandora schreef:Zo denk ik er ook over![]()

daar kan dus wel een puntje vanaf
volgens mij is het een optische illusie ofzo, ik snap er niets van
-
kimmeding
-
rimanime
- Speurneus

Niet alleen de staart, maar hele Maup lijkt wel enorm langsbientje schreef:Ik heb ooit een foto gemaakt waarop maupies staart wel een meter lang lijkt..rimanime schreef:Bij Lola staat zo'n mooie volle otterstaart juist prachtig zij heeft er ook echt een staart voor. Action heeft een hele volle staart (lange haren) als ik deze knip moet ik oppassen dat deze geen geamputeerde aanblik krijgt (is weleens gebeurt en is geen gezicht). Ben hier dus voorzichtiger mee.sbientje schreef:dat vind ik juist mooier! nou heeft maup een vrij lange staart, maar toch![]()
daar kan dus wel een puntje vanaf
volgens mij is het een optische illusie ofzo, ik snap er niets van

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
-
Linnie
-
EricaM
- Speurneus