Ik merkte wel degelijk dat Noah ervan was geschrokken, hij was er echt van onder de indruk dat was goed aan hem te zien.doggie schreef:Helemaal geen gekke vraag natuurlijk, het zou niet meer dan fatsoenlijk zijn als die man zijn hond bij zich geroepen had. Maar ik vind dat we ook niet moeten overdrijven over hoe je hond daarvan kan schrikken enzo. Dat zijn menselijke gedachten, en zelfs als de hond dan schrikt, is dat zo erg? Onderling verstaan honden elkaar meestal prima, wat blijkt uit jouw verhaal. Noah wist precies wat hij moest doen, en er gebeurde verder niks, dus zou ik er niet te lang over blijven nadenken, en zeker niet je wandeling erdoor laten verpesten!
Ik ben echt geen zeur die Noah weg houd bij elke hond die snauwt oid, dan heb ik ook zoiets van,dat komt wel goed, dat zoeken ze wel uit.
Maar als een hond uit het niets zo op Noah duikt en daarbij gromt en hapt dan laat ik dat niet gebeuren, dat lijkt mij ook zeker geen normaal gedrag.
Ik vind dat ik dan als baas voor Noah op moet komen

En als zo'n man dan doet alsof het de normaalste zaak ter wereld is dan heb je mij wel even kwaad...
Maar je hebt gelijk, ik moet daar de wandeling niet door laten verpesten