Olly ook ziek
-
Bommel Achter 't Dijkje
- Speurneus

-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
marron
- Speurneus

- Contacteer:
Beterschap voor je ollebolleke hoor kimmetje.
-
Miske
- Speurneus

- Contacteer:
Met Olly gaat het prima! Ik heb haar gisteren 's morgens enkel een ei gegeven en 's avonds 1 kipkarkasje (ik dacht: met bot blijft alles er maybe wel in).
Ik zit zelf nu nog vol positieve spanning (adrenaline) dus 'k ben alweer wakker en Ol is er nog niet uit gemoeten (de eerste x was de afgelopen dagen steeds rond middernacht - ik ga altijd rond 20u slapen). Ik heb haar net aangeboden om naar buiten te gaan en ze had zoiets van: ben jij ff goed gek
?! Ik ga haar dat nog wel eens aanbieden dadelijk dus 'k ben benieuwd. Op dit moment is ze met harde piepgeluiden aan 't dromen
.
Verder ga ik Medische Terminologie studeren; mijn hart ligt toch meer bij de sociale/medische sector dan bij vertaalwerk/talen.
Ik zit zelf nu nog vol positieve spanning (adrenaline) dus 'k ben alweer wakker en Ol is er nog niet uit gemoeten (de eerste x was de afgelopen dagen steeds rond middernacht - ik ga altijd rond 20u slapen). Ik heb haar net aangeboden om naar buiten te gaan en ze had zoiets van: ben jij ff goed gek
Verder ga ik Medische Terminologie studeren; mijn hart ligt toch meer bij de sociale/medische sector dan bij vertaalwerk/talen.
-
liesjeb
- Hele grote hondenneus

Veel succes met deze cursus/studie! Waar ga je deze cursus volgen? Van mijn boeken heb ik nog CD's met uitspraak van de woorden, dus mocht je deze graag willen lenen, dan hoor ik het wel!
Ik heb deze cursus namelijk ook onlangs gevolgd. Erg leuk/interessant en leerzaam! Gaat je vast goed bevallen!
En natuurlijk fijn dat het met Olly weer beter gaat!
Ik heb deze cursus namelijk ook onlangs gevolgd. Erg leuk/interessant en leerzaam! Gaat je vast goed bevallen!
En natuurlijk fijn dat het met Olly weer beter gaat!

Met dank aan Monika
-
Miske
- Speurneus

- Contacteer:
Hé Liesje; je hebt m'n mailadresje dus méél me gerust
:)!
Verder: Ben net naar 't bos geweest en ik heb Olly normaal horen poepen
maar natuurlijk heb ik het niet gezien/gevoeld (hihihi), maar ik hoop heel echt dat het een klein virusje ofzo was en dat ze er nu vanaf is. Als ze vannacht toch nog aan de race is, dan ga ik morgen toch wel naar de DA want ik vind +1 week diarree dan toch wel lang om zomaar aan te kijken!
Verder: Ben net naar 't bos geweest en ik heb Olly normaal horen poepen
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
Miske
- Speurneus

- Contacteer:
Nou
; ik ben boos!!!
Ik ben er volgens mij achter hoe het komt dat Ol aan de race is ...
Ik heb net mijn zus betrapt die Olly een boterham+pindakaas had gegeven; dat eet Olly normaliter nooit en ze heeft sowieso een gevoelige maag/darmen.
Ze heeft dat eerder vorige week ook al gedaan, zei ze me ...
Ik ben echt ontzettend boos; gewoonweg om te janken en zo verdrietig dat ze dat doet, omdat ik er juist telkens op druk haar nooit te voeren
:(:(:(:(.
Ik ben er volgens mij achter hoe het komt dat Ol aan de race is ...
Ik heb net mijn zus betrapt die Olly een boterham+pindakaas had gegeven; dat eet Olly normaliter nooit en ze heeft sowieso een gevoelige maag/darmen.
Ze heeft dat eerder vorige week ook al gedaan, zei ze me ...
Ik ben echt ontzettend boos; gewoonweg om te janken en zo verdrietig dat ze dat doet, omdat ik er juist telkens op druk haar nooit te voeren
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

Hopelijk gaat ze nu niet weer aan de race Kim. Maar als het gebeurd weet je in elk geval waar het door kwam.
En je zus maar eens stevig toespreken denk ik zo..........
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
-
marleen_vb
Hi Kim,
Wat toevallig, Blaize is toevallig ook allemaal 's nachts in de weer. Hij heeft afgelopen 5 nachten 4 keer zijn kamertje helemaal bevuild. Overgegeven en diarree en hij is afgelopen vrijdag ingeënt voor zijn jaarlijkse entingen, waaronder de kennelhoestneusdruppels. Hij eet en drinkt gewoon goed maar is wel meer lusteloos ook. Ik dacht zelf ook aan een combinatie van de warmte en de entingen o.i.d.? Afgelopen nacht is het gelukkig goed gegaan dus ik wacht ook nog even af... Beterschap voor Ollie!
Wat toevallig, Blaize is toevallig ook allemaal 's nachts in de weer. Hij heeft afgelopen 5 nachten 4 keer zijn kamertje helemaal bevuild. Overgegeven en diarree en hij is afgelopen vrijdag ingeënt voor zijn jaarlijkse entingen, waaronder de kennelhoestneusdruppels. Hij eet en drinkt gewoon goed maar is wel meer lusteloos ook. Ik dacht zelf ook aan een combinatie van de warmte en de entingen o.i.d.? Afgelopen nacht is het gelukkig goed gegaan dus ik wacht ook nog even af... Beterschap voor Ollie!